RSS

Celor ce vor sa inteleaga…

03 Apr

… de ce ma uit la ei plictisit, ironic, fara chef, intrigat, indiferent.

Pentru ca:

– nu-mi place sa ma minti.

– nu-mi place sa-mi ascunzi lucruri (evidente).

– nu-mi place sa ma intrebi de vorba si sa pretinzi ca asta e adevaratul scop si nu ceea ce vrei tu sa-mi ceri. (Spune direct! Nu-mi place sa-mi pierd timpul cu minciuni spuse pe un ton patetic.)

– nu-mi place sa vorbesti si sa-ti intorci vorbele 2 minute mai tarziu.

– nu-mi place sa pretinzi ca esti inteligent cand nu e asa. Apreciez un nestiutor care isi recunoaste starea.

– nu-mi plac fumurile atunci cand sunt nefondate.

– nu-mi place sa-ti incalci cuvantul.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 03/04/2012 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
