RSS

Dar sunt un leu!

25 Feb

Astazi sunt un leu. Imi tremura coama vantul aspru si imi arunca gunoaie in ochi. Ma ustura si imi lacrimeaza, dar ii tin deschisi, incapatanat, sa ii fac in ciuda vantului.”Vant netrebnic, crezi ca ma dobori cu 3 fire de nisip ce mi le azvarlii-n ochi? „.

Mi-e dor de vara si de soarele care ma mangaia mai  priceput decat iarba asta ce ma gadila pe sub mustati in adieri.

Mi-e dor de ea, leoaica mea batrana, ucisa de o antilopa prea flamanda.

Si mi-e foame, dar n-o sa mai vanez. De astazi ma fac vegetarian, iar buruienile o sa ma implore sa nu le mananc. De maine o sa curga sange verde-n mine, incarcat de clorofila, iar eu, iubitii mei, o sa fiu primul leu care a renuntat singur la tron. Nu ma urati si voi, o sa las antilopa sa va fie regina!

Astazi nu va pup, dar va urez totusi de bine! Sunshine

 
2 comentarii

Scris de pe 25/02/2012 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „Dar sunt un leu!

  1. Urzica

    25/02/2012 at 21:53

    Nu înțeleg textul ăsta. Despre ce este vorba? Tradu-l, te rog, pentru o urzică nepricepută în ale postmodernismului.

    Love,
    Gio.

     
  2. Sunshine

    25/02/2012 at 21:56

    Gio… Cred ca doar o persoana o sa-l inteleaga. Stiu, sunt o egoista… Iertare, te rog si nu-ti incrunta ochii pentru mine >:D<

     

Lasă un răspuns

 
