RSS

Bad Facebook, bad!

16 ian.

Facebookul, iubitii mei, Facebookul e un hain ! Da, da, n-am innebunit . Si nu ma refer la faptul ca ne salveaza toate informatiile personale sau ca nu putem sa- l dezactivam sau ca bla si ca bla. NU ! Facebookul deformeaza realitatea. Rau de tot ! :))  Adica, e normal ca noi, sa ne alegem pozele in care am iesit cel mai bine si in care suntem cel mai bine evidentiati, dar pe bune, am realizat ca avand un om in lista de prieteni, pe care nu l-am intalnit in realitate si intalnindu-l apoi, se cam schimba povestea :|. Nu numai ca ma holbez insistent la persoana respectiva, gandindu-ma ca de unde o cunosc, dar mai si imi storc creierii si ii bat bine, de nu mai sunt in stare de functionare pentru urmatoarele 2 saptamani.
Si sunt sincera, cand zic ca asta se intampla cel mai des la fete. Eu, ca orice alta soricioaica invidioasa, ma uit in curtile tuturor vecinilor sa observ animalute noi. Si da, cam tot timpul meu petrecut pe Facebook e folosit pt vizualizarea fotografiilor altor tipe.  Si ma uit si eu asa, mancata putin de invidie ba la ochii faini ai uneia, ba la picioarele lungi ale alteia, ba la fundu’, ba la abdomenu’, ba la buzele, ba la parul, ba la.. ,etc. Si analizez si analizez si mi se intampla mie intr-o zi, sa ma intalnesc pe strada cu o fata faina de pe Facebook… Deci, sincer, cred ca m-am uitat dupa ea pana mi s-au lungit ochii, numa’ numa’ sa-mi dau seama daca e una si aceeasi persoana.  Si mai sunt cazuri… Da’ pe bune, stiu ca si eu sunt mai faina in poze decat in realitate si propun raspicat sa desfiintam Facebookul ! Eh, va bagati ? :>

A inceput si scoala… Vai si amar :)) Pana la urmatorul post, va pup si va doresc de bine! Sunshine

 
17 comentarii

Scris de pe 16/01/2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

17 răspunsuri la „Bad Facebook, bad!

  1. glowsoli

    17/01/2012 at 22:46

    Eu cred total inversul,Faebookul ma face sa par urat

     
  2. Sunshine

    18/01/2012 at 00:17

    @glow, si asta e un motiv pentru a protesta impotriva lui :))

     
  3. glowsoli

    18/01/2012 at 17:50

    Eu nu protestez impotriva unui lucru care nu-mi place,eu il inlatur

     
  4. Sunshine

    18/01/2012 at 17:53

    Uuu… ce dur suna asta :)). Si ce mai astepti? Inlaaturaa-l :>

     
  5. glowsoli

    18/01/2012 at 17:55

    Dar nu am spus ca-l urasc,mie mi-a facut si o surpriza placuta anul trecut,confidential totusi

     
  6. Sunshine

    18/01/2012 at 17:58

    Bine, bine… n-am cu cine, domne! :-<

     
  7. glowsoli

    18/01/2012 at 18:01

    Te pot ajuta,pot fi gen „agent dublu”

     
  8. Sunshine

    18/01/2012 at 18:08

    Nu, nu, vreau oameni cu ura de facebook, nu „falsuri” :))

     
  9. AdY

    20/01/2012 at 23:41

    Nu ca ar conta ce zic, dar totusi o fac.”In mare parte nu sunt de acord cu ce ai scri. Desi da cateodata facebook ne mananca zile intregi din viata, el ne poate ajuta sa gasim prieteni noi, evident daca-l folosim ca atare. Si fraza „Da’ pe bune, stiu ca si eu sunt mai faina in poze decat in realitate” nu are sens deoarece in 3D, carne si oase, esti cu mult mai ‘faina’ decat in 2D-ul de pe facebook”.(parerea mea). Un citat din mintea mea.

     
  10. Sunshine

    21/01/2012 at 22:07

    Ady, nice thoughts you have! Thank you! ^^
    Si da, Facebookul ne gaseste prieteni noi… Acum definitia cuvantului „prieten” e relativa. Fiecare e subiectiv in ceea ce priveste oamenii pe care ii numeste prieteni. Dar da, are si FB-ul frumusetile lui :))

     
  11. AdY

    21/01/2012 at 22:12

    Ai dreptate,,, Sah mat !!!

     
  12. Sunshine

    21/01/2012 at 22:14

    I’m always right! :))) ^^

     
  13. AdY

    21/01/2012 at 22:27

    Don’t be so sure! :))))

     
  14. Sunshine

    21/01/2012 at 22:33

    Well, I am! ^^ hihi

     
  15. AdY

    21/01/2012 at 22:34

    Good for you !!!

     
  16. Schaduw

    03/02/2012 at 01:54

    Poti sa faci un pas spre desfiintarea lui prin simpla stergere a contului.Acum nu prea vad la ce am face o campanie anti-facebook, pana la urma, nu vin ei sa ne faca noi conturi.
    Ma gandesc… daca scriam eu postul si cu precadere asta „ba la picioarele lungi ale alteia, ba la fundu’, ba la abdomenu’, ba la buzele, ba la parul, ba la.. ,etc.” cred ca iesea bine de tot :))).

     
  17. scortz

    13/08/2012 at 16:07

    Cu facebook este „vrajeala” …… http://www.youtube.com/watch?v=cClmRZRjcc8

     

Lasă un comentariu