RSS

Arhive zilnice: 14/01/2012

Nu vand nimic…

Nu vand minciuni, nu vand nici vise, nici amintiri si nici sperante. Nu vand comori, nu vand premise, sau vreo concluzie incet grabita, nu vand raspunsuri. Nu vand nici zambete, nici aripi, n-o sa zburati din pricina-mi si nici n-o sa cadeti, sa va raniti. Nu vand durere. Nu vand emotii sau fericire sau tristete si nici macar nu vand pofta de viata. Nu vand coarne de draci si nici dorite aure. Nici doara colb si nici cerneala. Nu vand pe altii sau pe mine, nu vand nimic ! Sunt o habsana si-o egoista. Totul e al meu ! Doar eu exist si un sistem de axe, pe care va invartiti voi, micutii mei astrii, mecanic si sacadat. Daca vreau, va pot opri din gravitat si va pot arunca in alta galaxie. In galaxia mea, va invartiti cum va ordon si atat. Sunteti planetele mele, iar eu sunt soarele vostru. Ma venerati si ma slaviti, nebuni de frica, pentru ca fara mine, nu veti mai putea exista . Nu va veti mai putea vedea in ochi si citii sentimentele… Eu va detin, iubitii mei electroni. Sunt nucleul vostru ; datorita mie, va rotiti plini de viata… Daca o sa inchid ochii, n-o sa ma mai vedeti…

Pana la urmatorul post, va pup si va urez de bine! Sunshine

 
2 comentarii

Scris de pe 14/01/2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,