RSS

Painea noastra cea de toate zilele – dupa un vechi cantec german

11 Ian

— Mi-e foame, dragă mamă; nu e pîne?
Mi-e foame, şi să ştii că am să mor !

— Mai rabdă, puiul mamii, pînă mîne,
Că mîne iese plugul în ogor.

— Mi-e foame, dragă mamă; nu e pîne?
De-amar de vreme tot m-ai amînat…

— Mai rabdă, puiul mamii, pînă mîne,
Că mîne vom ieşi la semănat…

— Mi-e foame, dragă mamă; nu e pîne?
N-ţi este teamă, oare, c-oi muri?

— Mai rabdă, puiul mamii, pînă mîne,
Că grîul pînă mîni va răsări…

— Mi-e foame, dragă mamă; nu e pîne?
Vezi, inima mea bate tot mai rar…

— Mai rabdă, puiul mamii, pînă mîne,
Că grîul nostru este la morar.

— Mi-e foame, dragă mamă; nu e pîne?
Ah, tare mi-e teamă c-o să mor…

— Mai rabdă, puiul mamii, pînă mîne,
Că mîne scoatem pînea din cuptor…

Dar cînd crescu mirosul pînii copate,
Odorul mamii, galben ca un spic,
Îşi închinase fruntea peste noapte,
Şi de-atunci n-a mai cerut nimic.

 

M-a impresionat enorm poezia asta. Cititi-o si uitati-va in jur…

La multi ani pe noul an!!! Pana la urmatorul post va pup si va urez de bine! Sunshine 🙂

 
2 comentarii

Scris de pe 11/01/2012 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „Painea noastra cea de toate zilele – dupa un vechi cantec german

  1. aboutfreedom

    11/01/2012 at 16:14

    mi-ai scris aici sa „las un raspuns”
    dese ori sunt lasat fara cuvinte

     
  2. Sunshine

    13/01/2012 at 18:40

    Freedom, scuza-mi raspunsul intarziat… De ce esti lasat fara cuvinte? 😀

     

Lasă un răspuns

 
