RSS

Viata-n sah

22 Dec

Sunt un rege, intr-un joc de sah. Tocmai mi-am pierdut regina, iar pionii mei iubiti sunt morti de mult. Ma doare lemnul tare din care mi-e facuta coroana si genunchii lacuiti. Nebunul zace acum in mine si ma bate cu pumnii in piept sa iasa afara, sa-si sperie macar o data adversarii si apoi sa moara. Nu il las, e tot ce mi-a mai ramas, e nebunia care nu ma lasa sa ma transform intr-o leguma si sa renunt la tot…

As da orice pentru un cal, regatul meu cu 2 ture… Dar sa fie sincer si credincios; de unul am nevoie sa pot sa trec prin rau linistit. Vad regele cel negru cum ma sfideaza, alaturi de regina lui. Ma tin in sah, de rautate si asteapta ca sa ma predau.

Mi-e dor de ea, regina mea nebuna, avantata in lume pentru apararea mea. Mi-a omorat-o un pion si o vreau inapoi, asa, vesnic turbata cum era.. o vreau inapoi ! Poate o sa o inlocuiesc cu o tura, chiar daca o sa ma tradeze pentru un nebun negru si o sa vreau s-o sacrific.. Mai am una, o tura, care o sa ma insele cu regele cel rau. Si o s-o pierd si pe ea… Si atunci o sa ma loveasca cei de neagra. O sa ma tina in sah, dar n-o sa ma prinda in mat niciodata.

Later Edit:  Uitat-am sa va pup si sa va urez de bine…Rogu-va sa ma iertati :”> So, va pupacesc si va urez de bine! Craciun Fericit, cititorii mei! Sunshine 🙂

 
17 comentarii

Scris de pe 22/12/2011 în Uncategorized

 

17 răspunsuri la „Viata-n sah

  1. Cipri

    22/12/2011 at 20:55

    bravo… mi`a placut asa de tare incat am lasat coment:)))

     
  2. Sunshine

    22/12/2011 at 21:18

    Vaaiii… mersiiii Ciiipriiiii :))) ^^ >:D<

     
  3. bio

    22/12/2011 at 21:32

    Cipi ti-a dat sah mat si a trebuit sa zici ceva:))
    Foarte reusit text.

     
  4. Sunshine

    22/12/2011 at 21:37

    Bio, nimeni nu-mi da sah mat :))
    Multumesc :*

     
  5. AdY

    22/12/2011 at 23:56

    Ca si viata, sahul nu se bazeaza pe noroc:)(SAH) !!!

     
  6. Viorel Trandafir

    22/12/2011 at 23:59

    Neizbavitul, ca titlu chiara daca duce cu gandul la „neizbavitul” lui Cioran. frumos textul…

     
  7. Sunshine

    23/12/2011 at 00:04

    @Ady, cred ca si sahul si viata se bazeaza pe atentie si logica, dar si pe noroc.
    @Viorel, nu am citit „neizbavitul”. Poate o sa-l citesc, daca zici ca seamana. Multumesc de apreciere!

     
  8. AdY

    23/12/2011 at 00:13

    Nu am noroc,,, nu cred in noroc. Daca nu am eu, nu inseamna ca nu are mimeni, deci „Poate” ca ai dreptate!!!

     
  9. AdY

    23/12/2011 at 00:14

    sc”nimeni”=))) shit happens =))))

     
  10. Sunshine

    23/12/2011 at 00:15

    Ady, stai linistit. Daca tu zici ca n-ai noroc, atunci sigur n-ai.. 😛

     
  11. Mitza

    23/12/2011 at 00:38

    foarte frumoasa referirea la sah 🙂 dar pe mine m-ai cam pierdut prin metafore :))

     
  12. Sunshine

    23/12/2011 at 00:40

    Mitzaa >:D<
    Nu prea am metafore :)) Mai ales de la al 2-lea paragraf in jos… trebuie doar sa citesti mai cu atentie 😀
    Mersi pt Like! ^^

     
  13. AdY

    23/12/2011 at 01:15

    Tot ce vreau sa zic este ca, nu trebuie sa-i „multumim norocului” pentru toate lucrurile bune care ni se intampla-n viata. Si cu asta am incheiat pt ca am deviat „putin” de la subiect….
    Super postare, de geniu, ca de obicei,,,, LA MAI MULTE !!!

     
  14. Sunshine

    23/12/2011 at 01:54

    Nici nu ma gandeam ca trebuie sa dam vina pe noroc pentru tot ce ni se intampla bun. Tot ce ni se intampla e o urmare a unei actiuni anterioare de-a noastra. La asta se mai adauga si norocul uneori.. Zic eu.
    Si multumesc, dar nu exagera :))

     
  15. Scortz

    29/06/2012 at 00:30

    Genial ….am vazut o sclipire a la Borges ,care contine viziunea unei partide orizntale infinite…. …respect 😉

     
  16. Sunshine

    29/06/2012 at 00:36

    Multumesc, Scortz >:D<

     
  17. scortz

    21/07/2012 at 13:02

    wow …ca un nebun de alb ce captureaza regina neagra pentru vesnicie …mi-a adus aminte de opera ta …bravo :d

     

Lasă un răspuns

 
