RSS

Radical din 48

05 Dec

Acum pe bune, jumatate din vizualizarie blogului sunt de la cautarile de pe net. Cei care au bloguri stiu despre ce vorbesc. Ma refer la faptul ca pot sa vad de unde provin vizualizarile (Facebook, Google, Yahoo, etc. ). Sa iau Google-ul ca exemplu: Eu scriu „Sarmalute”(ca tot vin sarbatorile) pe Google si ii dau search. Buuun.. bineinteles ca o sa-mi dea un infinit +1 de rezultate si eu imi aleg din titlurile de pe acolo ce imi convine. Acum, sa zicem ca dau click pe un titlu de postare al unui blog; cel care detine blogul o sa vada ca, posibil un grasan gurmand a cautat pe google „sarmalute” si a dat de postarea lui cu acelasi nume.

V-am zis toate astea ca sa pricepeti mecanismul ( nu sunt buna la explicatii, sincer vorbesc – nu ca nu s-ar vedea-  si dau multe detalii probabil inutile, dar cu scopul de a ma face inteleasa ), urmand ca mai apoi sa ajung la ideea principala a acestui articol.

Analizandu-mi vizualizarile observ ca rar exista o zi in care sa nu se fi cautat „radical din 48”  pe Google, iar eu, cum am un post ( Deci radical din 48 = 7) ce contine aceste cuvinte, a fost accesat de destule ori.

Acum, as vrea sa-i scot pe bietii copii din ceata si sa nu-i mai amagesc cu raspunsul acela gresit (intentionat) din titlu. Puiutii mei dragi, tocatori de coate pe bancile terifiantelor scoli, radical din 48 este egal cu 4 radical din 3 ( printr-o descompunere in factori primi simpla).

Nu m-am putut abtine sa nu scriu postul asta, cand am vazut ce cautare pe aici, pe blog, iar eu, ca un copil rautacios ce sunt aveam un raspuns gresit si nu-i ajutam cu nimic :”>

Asta-i tot, pentru azi ( si simt ca am facut o fapta buna :)) ). Now, let’s go back to bed -God, I hate to be sick! –

Pana la urmatorul post, va pup si va urez de bine! Sunshine 🙂

P.S. : Sper ca v-ati lustruit ghetutele, da? ^^

P.P.S : A venit iarna si pe blog! Enjoy! (Iar blogul si-a schimbat hainutele pentru sarbatori )

 

Later Edit: Bai, astia pe care va ajut, vreau sa aud si eu un multumesc, daa? :)) Multumesc anticipat!

 
7 comentarii

Scris de pe 05/12/2011 în Uncategorized

 

7 răspunsuri la „Radical din 48

  1. anonim

    06/12/2011 at 00:57

    geniala postarea…..LA MAI MULTE :-bd

     
  2. Sunshine

    06/12/2011 at 01:11

    Multumesc, Anonimule 🙂

     
  3. Remus

    06/12/2011 at 15:14

    ce face andra cand e racita. tot la matematica ii e gandu :(.
    P.S: super postu, la mai multe.

     
  4. bio

    06/12/2011 at 15:27

    Doamne :)) tot postu acela „celbru” e cel mai cautat, parca aia sunt frati mei:))

     
  5. Sunshine

    06/12/2011 at 16:19

    @Remus, lasa ca maine vin la scoala:)) Nu mai am timp de posturi. Multumesc insa pt apreciere 😀
    @bio, postul acela „celbru” ( :))))) ) e monumental, bineinteles ca are cautare :))

     
  6. bio

    07/12/2011 at 15:22

    Mda „celebru” e bine acum?:))

     
  7. Sunshine

    07/12/2011 at 19:29

    Perfeect, Bio :)) 😀 ^^

     

Lasă un răspuns

 
