RSS

Ce sunt…

23 Noi

Sunt o picatura de roua pe o floare cruda, intr-un tarziu de iunie. Sunt o raza de soare care mangaie insetata strugurii toamna. Sunt un fir de nisip ce a inlacrimat ochii unui copil la joaca si un nor albastru „mazgalit” de un altul pe o coala sifonata. Sunt o stea care arde monotona si usor tematoare de momentul cand o sa fie privita cazand de un ochi fugar. Sunt o gura de aer pentru un tanar muribund si totusi un cent pentru un miliardar in euro. Sunt o litera ratacita in toate scrierile din lume si un vis abia conceput in realitate.

Sunt eu. Cea care vorbeste tare cand se entuziasmeaza si rade inainte sa spuna o gluma, cea care e egoista si rautacioasa cand nu trebuie si atenta si grijulie cand nu e necesar. Sunt fata care te plictiseste cu plictiseala ei si te agita cu energia-i. Sunt cea care iubeste atentia si linistea singuratatii. Cea care nu le zambeste oamenilor cand vorbeste cu ei sau cand privirile li se intersecteaza. Sunt cea care judeca dupa aparente si isi da seama ca greseste fara sa-si ceara scuze dupa. Cea care e ghidata de instincte si de orgoliu. Sunt fata careia ii e greu sa auda ca are un defect, desi stie de existenta lui…

Si lista poate continua, dar prefer s-o las asa, nu-mi place sa ies din sfera mea de cuvinte banale si sa metaforizez mult si fara rost (poate si prost ).

N-am mai scris de mult, dar iaca-ta, m-am intors^^ ( pentru o perioada nedeterminata de timp )

Pana la urmatorul post, va pup si va urez de bine! Tot eu, Sunshine 🙂

 
11 comentarii

Scris de pe 23/11/2011 în Uncategorized

 

11 răspunsuri la „Ce sunt…

  1. glowsoli

    23/11/2011 at 01:04

    Foarte bine scris 🙂

     
  2. Sunshine

    23/11/2011 at 01:07

    Multumesc, Gloow 😀 Si de asemenea, apreciez ca m-ai vizitat si ai avut ” curajul” sa si comentezi

     
  3. glowsoli

    23/11/2011 at 01:14

    nu e nevoie de curaj,m-a captivat incat sa-l citesc cu incantare,a fost ca o gura de aer

    „Si lista poate continua, dar prefer s-o las asa, nu-mi place sa ies din sfera mea de cuvinte banale si sa metaforizez mult si fara rost (poate si prost ).” Aici au fost intentionate rimele :))?

     
  4. Sunshine

    23/11/2011 at 01:17

    Da, totul e intentionat :)) Sunt atat de geniala incat pot vorbi in rime -si modesta, da-

     
  5. glowsoli

    23/11/2011 at 01:22

    Ma bucur ca ai revenit in forta,iti salut si ego-ul tau,imens in acest moment :))

     
  6. Sunshine

    23/11/2011 at 01:24

    Si eu ma bucur ca am revenit:)).. In forta sau nu, e irelevant deocamdata (astept gloria :)) )
    Si ego-ul meu te saluta ^^

     
  7. anonim

    23/11/2011 at 23:52

    Dragute cuvinte.

     
  8. Sunshine

    23/11/2011 at 23:54

    @Anonim, multumesc.

     
  9. byostl

    13/12/2011 at 21:21

    😀

     
  10. scortz

    02/07/2012 at 14:36

    …inteligent ….nu definesti nimic ,,,pentru ca a defini inseamna a limita

     
  11. Sunshine

    02/07/2012 at 14:52

    scortz, multumesc.

     

Lasă un răspuns

 
