RSS

Ce iute trece timpul… :)

30 Aug

Ma dureau ochii. Iar ma infruntase cu privirea ei cea „rea”. Asa scuipa ea venin, prin ochi si asa ma pedepsea ea, cand avea chef. D-abia imi tineam lacrimile, d-abia clipeam… d-abia…
-Esti bine?
Ma intreba apoi grijulie. Ma ranise deja, dar veninu-i nu-i lasa ochii limpezi sa vada.
-Da, de ce n-as fi? Sunt de 1000 de ori mai bine. I-am zis zambind frumos, stiind ca actorul din mine merita Oscarul fara niciun dubiu.
-Pareai tulburat acum cateva secunde.
-Paream. Avea o constructie fizica frumoasa respectivul.
-Dani?
-Nu cu el ne-am intalnit acum cateva minute? Avea vocea calda, dar vorbea agitat.
-Da, e un exemplar frumos al speciei…
-Da, adica un barbat bine. Am completat-o repede, suranzand fortat.
-Asa ca tine. Mi-a zis spontan.
Am rosit si mi-am mutat privirea in asa fel incat sa nu observe, dupa care mi-am dres vocea si am continuat de parca nu i-as fi auzit aprecierea.
-Colegi de gradinita… Ce iute trece timpul.
-Am fost colegi si de generala, pana intr-a 7-a, cand s-a mutat si…
Soarele casca lenes, acoperindu-si gura larga cu un deal pierdut in vii, in timp ce vocea ei se consuma dulce si cristalina in aerul incarcat in mirosuri tomnatice. Imi zicea acum de o colega din liceu… Ce iute trece timpul…

O mini-postare. Se termina si vara…
Pana la urmatorul post, va pupacesc pe toti! Sunshine

P.S.: La multi ani celor cu numele Alexandru/a! O zi superba tuturor! 🙂

 

Lasă un răspuns

 
