RSS

Nimic

02 Iun

Am un ghemotoc de minciuni in gat. Ma lasa fara voce. Fara aer. Ma doare si ma simt idioata. Simt cum se scurge fiecare minciuna in stomac si arde acidul clorhidric cu rautatea ei. Si atunci se transforma in nod, urmat la randu-i de mai multe noduri renascute din minciuni prelinse in stomac.
Ma doare de mult. De mult… Dar nu de la minciuni. Ele au aparut la final. Au aparut mute si silfide, cu ochi mari si zambete ironice. S-au holbat la mine un timp, pana le-am inghitit… si asa au ajuns in gat. Inainte de minciuni, m-au durut sternul si coastele. Erau prea batute de inima, amaratele! M-au durut mult timp, infundate in aer ingrosat de tristete de la plamani. Si acum, daca ating, ma doare, dar nu-mi mai sangereaza prin piele. Stiu insa ca o sa ma doara toata viata, sau macar, o sa am o sensibilitate, daca in timp o sa-mi treaca durerea.
Din cauza ta, fantasma vie! Ai intrat in mine si mi-ai mancat sufletul cu inteligenta ta falsa! -Dar nu mai falsa decat tine!- Iar apoi, te-ai lins lacom si satul pe degetele-ti scheletice! Si tot nu te-ai oprit! Ti-ai ascutit unghiile si mi-ai zgariat inima, pilindu-le apoi si curatandu-le de ramasitele de carne vie. Din cauza ta ma dor sternul si coastele! Mi-ai dezamorsat inima, iar acum bate de nebuna, dar nu o sa mai explodeze niciodata! S-a terminat… Si continui sa ma bantui! Ti-ai scrijelit numele si pe creier si l-ai facut sa te viseze atat de des si de obsedat!
Un mecanism de organe care nu-mi mai apartineau, te visau si-ti cantau ode acompaniate de pulsul trist ce-ti striga numele.
Iar apoi… Ai disparut la fel cum ai aparut. You opened The Doors and then you closed them, but locked them and kept the key.

 
13 comentarii

Scris de pe 02/06/2011 în povesti

 

13 răspunsuri la „Nimic

  1. cata

    02/06/2011 at 15:40

    Frumos si trist ! dar nu mai este proza ta NAIVA de pina acu’ !e un mare pas inainte ?

     
  2. Sunshine

    02/06/2011 at 18:57

    Multumesc! Nu am facut niciun pas inainte. Am scris doar…

     
  3. Ionica

    02/06/2011 at 19:15

    De ce asa de trista dintr-o data fata de ce ne-ai obisnuit pina acuma Sun.. ?

     
  4. Sunshine

    02/06/2011 at 19:17

    Ionica?…:)
    Nici un om nu e doar fericit.

     
  5. Roxic

    02/06/2011 at 20:20

    E asa de trist:(,,,, Stii, in primele 2 randuri chiar ma regaseam,, am avut azi un nod in gat toata ziua,,, si inca nu stiu de ce,, poate o sa aflu din urmatoarele tale scrieri,,,
    Are ceva special „nimicul” asta,,, sa fie oare de la ploaie?:-?

     
  6. Sunshine

    02/06/2011 at 20:23

    Cred ca da, Roxi.. cred ca-i de la ploaie 🙂
    Multumesc pentru apreciere :d:*

     
  7. Kre Tzu Lina

    06/06/2011 at 14:39

    Sedusa si abandonata draga Sunshine ? asta sa intelegem ? si noi am trecut prin asa ceva , dar sincer iti zic : NU MERITA ! NU MERITA acel baiat !!!!

     
  8. Sunshine

    06/06/2011 at 22:17

    Nu trebuie sa intelegeti ceva, Kretzulina 😀 Oricum, nu ati putea. Sunt anumite „simboluri”, carora numai eu le stiu sensul.
    Cat despre suferinta. Nu exista om pentru care sa merite sa suferi… Amarul ti-l plasmuiesti singur.
    Iti multumesc pentru ca iti pasa si pentru ca nu te-ai abtinut in a comenta! :*

     
  9. real bobi

    08/06/2011 at 11:35

    Ce pot sa zic,”Flori de mucigai” e minciuna.Aici vorbim de rani,de cicatrici.Daca nu te-as cunoaste as spune ca e vorba de cineva sau poate nu te cunosc si chiar e.Spui ca te doare de mult,oare o fi vorba de vreun „adevar”crunt?,lucru pe care l-ai constientizat si l-ai putut ascunde…at first,minciunile ar putea fi lucruri inca insuflate care deja provoaca o stare insuportabila de neliniste…Inima bate neregulat si cu putere,ar vrea sa sparga inchisoarea sau gratiile,aerul e otrava,un loc negru,disperare,groaza,”Bestia”…”fantasma vie” as vrea sa stiu despre ce nimfa vorbesti si chiar nu imi dau seama,desi am o banuiala nu are rost sa trag concluzii pripite.Camera neagra exista in toti,dar ma face sa ma intreb,”ai intrat in mine” aici poate fi vorba de un intrus sa spunem,care a scrijelit peretii sufletului,insa refuz sa cred ca e consumat.Intrusul pare sa faca asta constient?…Spre sfarsit vad ca se redreseaza,organele imbibate in otrava au fost uitate,sa spunem ca ai facut o „transfuzie”,si totusi ramasite raman,si sunt putrede…Imi doresc din tot sufletul sa fie doar o opera de-a ta si sa nu fie grav….Poate am fost complet pe langa,dar sa stii ca tot mi-a placut….

     
  10. Sunshine

    08/06/2011 at 23:29

    Bobi, interesant unghiul din care privesti tu. Nu e asa „negru” pe cat vezi tu a fi… Nu stiu daca intrusul a fost constient vreodata. Nu intelegi oricum, oricat ai incerca sa talmacesti cuvintele alea 😛 „Words are just words. And feelings… „.
    Anyway, eu sunt doar o aiurita 🙂

     
  11. real bobi

    08/06/2011 at 23:38

    and feeling cannot pe explained,si nu esti o aiurita…am glumit nu tre sa mi-o trantesti in cap de fiecare data

     
  12. scortz

    30/06/2012 at 22:28

    Chiar nu poate nimeni descifra …e scris doar pentru tine ….esti o persoana profund superficiala …ca si mine ….oricum …post geniabil 😉

     
  13. Sunshine

    30/06/2012 at 22:45

    scortz, n-as spune superficiala.. as spune egoista :)) … And i love it.

     

Lasă un răspuns

 
