RSS

Barbatii au nasturii la camasa pe dreapta

02 Feb

Ne-au bagat uniforma. Mare spil. Dar oricum e o aiureala totala. Ignorand blugii care poa’ sa fie oricum, partea de sus a „uniformei” e de forma. De fapt, nici nu se poate numi uniforma. Daca fac ceva, nu inteleg de ce n-o fac cu creier. Camasa „cica” trebuie sa fie bleu ( bleaah … prietenii stiu de ce), iar vesta trebuie sa fie bleumarin ( albastru inchis). Bun, sa trec la subiect :  azi, m-am pus pe cautat uniforma cu Lavi. Cand am intrat in primul magazin, mi-a picat fatza – numai camasi turcoaz la fete (WTF?!). Ma uit si la camasile de baieti, care erau foarte frumoase.. erau bleu, nicio problema. Buun, mai departe.. Cam toate magazinele aveau 1000 de modele de camasi turcoaz si vreo 2-3 modele bleu scurte, care imi veneau pana la buric, iar daca ridicam mainile intram la categoria „Fata de la pag. 5”. Mi-am luat o camasa de dama cu vreo 4 numere mai mari si am vazut o camasa geniala de baieti, dar era magazinul inchis.  In sfarsit, cand a deschis (intre timp, fusesem cu Lavi la Batca), am intrat frumos, cu ochii pe camasa de pe manechinul, barbat bineinteles, iar discutia dintre mine si vanzatoare a fost scurta si destul de ilara:

-Buna ziua, vreau si eu camasa de pe manechin, va rog.

-O probezi?

-Da.

-Pentru tine?

-Da.

-Pai e de baieti.

-Stiu.

-A.. bine.. razand

Da, geniala camasa, o sa le fac concurenta baietilor. Dar lasand camasile la o parte, sa vorbim de veste. Veste erau, dar numai de blugi si marimile erau incurcate rau. Eh.. mai e timp de ele. Mnoh, acum tre’ sa va zic si de patinatoarea de mine. La Batca, dupa cum bine stiti, piscina a cam inghetat.. la fel si lacul artificial. Si da, Andra era in mijlocul piscinei, topaind in bocanci ca un copil de 3 ani, iar Lavi statea si se uita la mine, de pe scarile piscinei. Da’ a venit dupa ce a vazut ca nu am murit eu :)).  Dupa asta, am observat ca si lacul artificial era inghetat si, maai mult, unii isi scrisesera numele p-acolo. Da, apoi am facut un inger pe stratul de 2 cm de zapada aflat deasupra ghetii si mi-au degerat mainile si dupa ne-am dat in leagan si am cantat Ploaia( Cargo) intr-un fel mai… personalizat:)). Au mai fost faze funny, gen un copil de vreo 3 ani care isi lipise fata de o vitrina si statea asa. Sau, un cocalar care intrase pe traiectoria mea, de mai avea putin si intra mine, mi-a zis mandru „Ce te uiti asa, am prietena! „… Sau, in magazin, alti cocalari holbandu-se la bocancii nostrii si exclamand cu voce tare tembelisme tipice. Saau, cand am ajuns acasa si m-a sunat Lavi:

-Andra, tu stiai ca nasturii la barbati sunt pusi invers decat la femei?

-Adica?

-Adica sunt pe partea dreapta.

-Pe bune? Stai sa ma uit. Hooly…ce tare!! :))

-Da, ei au pana si slitul invers.

Eh, eu pana azi, nu stiam chestiile astea :-?? Nu radeti :P. Pana la urmatoarea postare, v-am pupat! Sunshine:)Brrr

 
16 comentarii

Scris de pe 02/02/2011 în Uncategorized

 

16 răspunsuri la „Barbatii au nasturii la camasa pe dreapta

  1. Mitza

    02/02/2011 at 21:36

    deci ce te uiti asa, are prieten:))))
    tu ai luat o potentiala camasa a mea:)) si eu care credeam ca daca esti fata nu se mai pune problema asta=)) anyway ce poate sa fie asa genial la o camasa bleaaah?!=)))
    nici eu nu stiam faza cu nasturii de la camasa:)) doar de slit:D
    foarte tare postu;) la mai multe pagini din jurnal 🙂

     
  2. Sunshine

    02/02/2011 at 21:42

    Am luat chiar M de la barbati =))… Acasa am vazut:))
    Cum ce e genial … e bleaaah!
    Fenc iu! Trebuia sa imi lauzi ingerul. Stii ce tare era gheatza?! 😐 :))

     
  3. Julian

    03/02/2011 at 00:07

    Să-i pup cu gheaţa lor cu tot! Eu am picat la primul pas, iar voi faceţi îngeri! No fucking fair! Ştiam despre faza cu cămăşile, dar de şliţ nu mă gândeam. Acuma na, sunt şi alte diferenţe între chestiile de purtat la fumei şi chestiile de purtat la bărbaţi, cum ar fi: boxerii la bărbaţi au suport de „biluţe”, la fumei au un extra-strat de catifea (să nu mai vorbim de stratul celălalt, pus cu regularitate). Poate or mai fi, dar eu nu ştiu. Oricum cred că scriu degeaba. Sigur îmi şterge Andra commentul când îl vede :))

     
  4. Sunshine

    03/02/2011 at 00:12

    M-am facut putin albastra, dar nu il sterg :)).
    (Am facut o modificare. E mai dragut acum 😀 )
    Ah, si daca ma duc sa-mi iau lenjerie intima, te iau pe tine pentru sfaturi, vad ca te pricepi ! :))

     
  5. Julian

    03/02/2011 at 00:36

    Bă păi e cam useless. E o chestie şi între bărbaţi: nu-i spui unei tipe ce lenjerie intimă să-şi cumpere, dacă nu i-o dai chiar tu jos! :))

     
  6. Sunshine

    03/02/2011 at 00:38

    :))) Mda, multumesc pentru informatie, desi simt ca puteam trai si fara 😀

    Me sad. Nici tu nu ai remarcat ingerul meu dragut. 😦

     
  7. Mitza

    03/02/2011 at 01:33

    lol si eu port M de obicei si tot de barbati:) acum e „cine ajunge la ele primu’=)))
    pun pariu ca „bilute” din commu’ lu’ Iuli e pus de tine
    daca te-ai facut albastra la faza aia inseamna ca toti avem de-aface cu cate o faza de genu la scoala(uniforma), defapt stai:-? chiar asa e =))
    splendid ingeras:)trebuie sa trec si eu pe acolo sa imi las amprenta:)))

     
  8. Sunshine

    03/02/2011 at 01:39

    Mitza, toti cei care poarta M o sa ma urasca ca le-am luat camasa aia :))
    Am inlocuit un alt verb cu „pup” :))
    Si mnoh, stii cum e „Im blue da ba dee da ba dee-a ” \:d/
    Multumeeesc:X… Cand faci ingerasu’ vezi sa nu te arunci ca mine de la 1,70 m( in cazul tau 1,85.. sau ma rog) .. o sa doara :))

     
  9. Julian

    03/02/2011 at 14:07

    Ba da, ţi-am remarcat îngerul! M-am şi ofticat că nu am făcut şi eu. Tare aş vrea să fiu de faţă când o să cazi, Mitză >:)

     
  10. Sunshine

    03/02/2011 at 14:10

    E al doilea inger al meu din iarna asta. Primul a fost distrus de Cipi :|…
    Stii, si eu as vrea sa vad fatza lu’Mitza cand o sa cada:)).. eu eram imbracata ca un eschimos si tot am resimtit „cazatura”… de fatza mea nu mai vorbesc – Lavi radea p-acolo ca varza 😀

     
  11. Mitza

    03/02/2011 at 18:41

    a „pup” parca suna mai bine:>
    nu o sa ma vada nimeni cum cad:P daca tu resimti cazatura cum as putea eu sa am curaj sa sar:))

     
  12. Sunshine

    03/02/2011 at 19:05

    Mitza, eu n-am sarit, mi-am dat drumul pe spate :))… Mda.. ouch :-s

     
  13. Julian

    03/02/2011 at 22:44

    NU CĂZĂTURĂ DIN AIA! Mă refer la căzătură ca lumea, la băiţă adică.

     
  14. Sunshine

    03/02/2011 at 23:07

    =)))))))))))))))))))))))…. Iuli, mi-a sarit mancarea din gura :)).. ce priveliste dau si eu, dar mor de ras.
    Mnoh, eu am 52 de kile :))… la tine e mai rotunda cifra:))
    Cum sa cazi ma-n apa=))….Cre’ ca te-ai facut turture.

     
  15. Schaduw13

    04/02/2011 at 00:32

    De aia nu merg sa-mi cumpar nimic din oras, decat sa mai vad pe cineva, care e si extrem de urat poate, ca poata ceva ce am si eu, mai bine ma duc in pielea goala la scoala in Siberia!

    Trebuie sa fie cel putin ingrozitor sa tot dai peste neevoluati mintal zilnic, mai ales fata fiind…

    Nu sunt prea rai ingerii tai, dar cred ca le mai trebuia o diadema, asa ii confund usor cu niste clopote „desenate” pe gheataza.

    Cred ca va las si eu un post cand o sa merg sa-mi cumpar „tzoale de CNu”.

     
  16. Sunshine

    04/02/2011 at 00:41

    Schaduw, parerile sunt impartite. Pe mine nu m-ar deranja asa tare sa vad pe cineva „urat” purtand haine ca ale mele :))… oricum, juma’din hainele mele sunt de pe net, dar nu o sa ma duc pana la Milano ca sa-mi iau camasa pt uniforma ( Doamne, de parca ar conta ca avem camasi la fel… sunt camasi for god’ sake! )
    Nu e ingrozitor sa dai peste cocalari. De fapt, e chiar amuzant 😀
    Mie-mi plac ingerii mei :X

     

Lasă un răspuns

 
