RSS

Vacanta, dar vorbim de scoala

27 Ian

Dupa cate cred ca ati observat, cam in fiecare clasa sunt cateva „categorii” de copii, categorii infiintate in functie de setea de note/ invatare… bla bla. Eu i-am clasificat asa:

1. Ahtiatii dupa note. Acesti copii, fac orice pentru o nota:  se pun pe plans, isi smulg parul din cap si de pe limba, se dau cu capu’ de banca, isterizeaza, isi varsa nervii pe altii, etc. In aceasta categorie intra si vanatorii de note. Acesti ahtiati dupa note, daca profesorul pune o intrebare, cauta repede in caiet si ridica mana, incercand sa-si arate incredibila si monumentala inteligenta sustinuta, bineinteles de caietul cu notite.

2. Muncitorii. In categoria asta intra cei care asudeaza din greu sa-si obtina binemeritatele note. Acesti copii sunt mai mereu stresati si mereu dornici sa invete. As zice „cinste lor”, daca nu as stii cat chin trebuie sa indure. Toti stim ca stresul continuu si oboseala duc la probleme de sanatate, eh, acesti copii nu stiu. Slow down, kids!

3. Pilosii. Da-le Doamne, sanatate! D’oh… acesti copchii sunt cei mai frumosi, mai sanatosi, mai calmi si mai destepti copii. Ei nu se streseaza, nu se zbat, nu invata, nu nimic, dar Dumnezeu da, ca asa e frumos! They don’t give a fu*k on school, but school loves them, especially teachers!

4. Lingusitorii. Aici, ii intalnim pe cei care pupa si ardeiu-n bot. Indifernt daca profesorul ii face tampiti, destepti, genii, retardati, ei aproba cu un zambet senil pe fatza; Indiferent daca profesorul a dat o tema de 100 de exercitii, ei zic ca ar fi dragut daca ar mai da ceva in plus; Chiar daca profesorul a zis ca nu asculta ora aia, ei ridica mana sa raspunda, etc. We love them, anyway !

5. Geniile. Desigur ca in fiecare clasa exista si genii. Stiti voi, acele persoane care nu e nevoie sa invete, pentru ca natura a fost darnica cu ei si le-a dat un creier cu IQ 160. Deobicei sunt observati ca fiind firi singuratice sau avand dificultati in pastrarea interesului in timpul conversatiei, ei ajungand mereu pe carari necunoscute de interlocutor.

6. Indiferentii. Copii, care pot fi numiti de asemenea inconstienti sau foarte imaturi. Acestia nu dau doi bani pe scoala si pe ce le ofera aceasta. Viseaza si sunt fericiti mai tot timpul. Cel mai des pot fi localizati in ultimele banci, in clanuri vesele.

7. Elementele de decor. Copii carora nu le place sa iasa in evidenta pe niciun plan. Exclusivisti, retrasi si adesea morocanosi, prefera sa-si petreaca pauzele in banca, citind sau uitandu-se pe pereti/ telefon.

8. Eu. Error! Unknown type!

Nu ma injurati, musc ! Anyway, e la general spus…. :))

V-am pupat si numa’ bine! Sunshine:)

 
15 comentarii

Scris de pe 27/01/2011 în Funny, Profesori, Scoala

 

15 răspunsuri la „Vacanta, dar vorbim de scoala

  1. Schaduw

    27/01/2011 at 21:47

    Updateaza cu niste exemple!
    Daca tu nu esti in nicio categorie… ai ratat unele.
    Eu m-as incadra la o categorie, dar ma faci iar arogant asa ca…
    … o sa iti dau posibilitatea sa ma incadrezi tu.
    Imi place postul… e ceva gen „old times” de pe acest blog, dar cu un stil diferit.

     
  2. Sunshine

    27/01/2011 at 21:49

    Nu dau exemple:) Fiecare clasa are categoriile astea. Stiu ca tu esti un geniu modest:)). Mda.. Ma bucur ca-ti place 🙂

     
  3. CosSY

    27/01/2011 at 21:59

    Cred ca nu e nevoie sa ii incadreze ea…presupun ca fiecare stie unde se incadreaza….dak citeste…fiecare parte..:)

     
  4. Sunshine

    27/01/2011 at 22:02

    Cossy, ai dreptate:). La sf-ul sem 2, poate te regasesti in alta categorie 😀

     
  5. CosSY

    27/01/2011 at 22:06

    Pff….Sper si eu..

     
  6. Sunshine

    27/01/2011 at 22:08

    🙂 Daca vrei, se poate realiza…

     
  7. Bio

    27/01/2011 at 22:12

    Ma daca stai sa citesti toate categoriile ai sa vezi ca ai cate putin din fiecare … nu toate in acelasi timp desigur…

     
  8. Sunshine

    27/01/2011 at 22:14

    Normal, suntem fiinte cu caractere complexe, e logic sa te regasesti in mai multe. Eu am pus principalele caracteristici ale fiecarui tip de elev.

     
  9. Schaduw

    27/01/2011 at 22:18

    Nu, eu nu ma regasesc decat in maxim 2… bine, eu sunt eu… Bio e Bio si avem principii si concepte diferite, e normal sa avem pareri diferite atat timp cat putem gandi.

     
  10. Julian

    28/01/2011 at 00:03

    LOL! Bine structuraţi, fiecare clasă îi are. Însă ai dreptate cu ultima categorie. Sunt unele clase care au mai multe categorii de genul ăla. De exemplu, eu nu aş şti unde să-l încadrez pe Bobi. By the way, o completare pentru tine:
    #define eu „nap”

    😀

     
  11. Sunshine

    28/01/2011 at 00:09

    Bobi… asa-i, e greu de „definit”. And please, no more infooo:((

     
  12. Julian

    28/01/2011 at 00:16

    Bine, fără #define. Ce zici de un #include ? sau poate un
    n=0;
    while(n<999){
    cout<<"NAP";
    n++;
    }
    te-ar mulţumi ?

     
  13. Sunshine

    28/01/2011 at 00:33

    Cu ce ti-am gresit? :)) Uite ce m-ar multumi :
    #include < Andra. h
    unsigned n;
    void main () {
    cout<> n;
    for(n=10;n<20;n++)
    switch (n){
    case 11: cout<<"Bravo Andra, ai media 11"; break;
    case 12: cout<< "Bravo din nou Andra, ai media 12"; break;
    case 13: cout<<"You're a damn genius!";break;
    default
    cout <<"Imposibil"; }}

    Mnoh, visez si eu:)).. acum lasati-ma sa ma uit la fiilm:))

     
  14. Mitza

    28/01/2011 at 02:02

    am scapat de info si acum voi o aduceti inapoi:|
    eu unul nu ma regasesc in nicio categorie..:-?
    sunt cateva categorii in care nu am stiut pe cine sa bag din clasa…ma ajuti tu?>:)

     
  15. Sunshine

    28/01/2011 at 02:06

    Mitza, scuza-mi iesirea de dinainte, nu am vrut sa indispun pe nimeni:)).
    Daca nu te regasesti, inseamna ca si tu esti „unknown type” :>
    Si daca incerci sa imi scoti exemple, n-ai sanse>:P

     

Lasă un răspuns

 
