RSS

17 ani… infinit

25 Ian

Nu stiu cum sa-ncep:)). Gata, am inceput. Paaai aacum 17 ierni, o chestie mica a facut cunostiinta cu lumea.. si era atat de rosie si atat de speriata, incat nu se mai oprea din plansu-i usor strident…..  Asa, sa va povestesc ziua de azi :))

M-am trezit la 9:40. Aveam un gand sa deschid caietu’ la mate, sa repet, dar mi-am reamintit ca e ziua mea si am zis ca nu are rost sa ma deprim. Deci, nu prea am invatat la nimic pentru azi:”>.. Mnoh, drumul de la poarta scolii pana in clasa, a fost teren minat… DAR, m-am ales doar cu un bulgare.. in umar( muhahaha…. n-au tinta pokemonii) Nu vorbesc despre strigatele mele cum ca as fi racita, ” in mama voastra de benoclisti chiori!”.  Maai departe. Prima ora- Religie. Bineinteles ca am impartit bomboane sii bla blaa. Acum, „bla blaa”= mi-au cantat „La multi ani”.  Nu ca ar fi ceva iesit din comun, dar la a 2-a strofa, dom’ profesor s-a gandit sa cante o chestie pe care nu o stia cam nimeni si uite doamne la moluste cum  cantau… miorlaiau, ma rog, de nu stiam cum sa nu rad si ma strambam in toate felurile. Mdaa… apoi, Mate. Atat despre mate:)). Apooooi, Engleza. Mi-au cantat in engleza, iar domnu’ Strumf in loc sa zica „dear Aandraa”, zicea ” dear Turnip” si se auzea ceva de genul „Happy birthday, dear Andrniiip”:))… Asa, apoi am avut Romana si m-am pus pe impartit bombonici prin liceu..da, a fost draaguuut:D. Apoi Biologiee… au scris niste moluste pe table „La multi ani, Andra” and for my sake, eu eram de serviciu!:|… N-am sters eu, anyway:)). Apoi, cel mai amuzant moment al zilei, la Fizica. God:))))… deci, profu’ i-a pus pe 5 baieti sa cante „E ziua ta de la 3Sud Est”  Numai sa ma gandesc si am spasme de ras:|… Inca am imaginea lu’ Romeo si a lu’ Cossy imitand cantatu’ la chitara:))… si apoi mi-au cantat iar LMA… Mdaa… Deeci, acum sa va multumesc ca mi-ati facut o zi asa draguta si ca sunteti asa de draguti si… si.. va iubesc…  atataa 😀

Mnoh, acuma, sa fim in tema si cu muzica:))) V-am pupat, Sunshine!:*

P. S. : Cititi si primul meu comentariu, pentru o completare 😀

De ziua ta – 3 SE

 
24 comentarii

Scris de pe 25/01/2011 în Uncategorized

 

24 de răspunsuri la „17 ani… infinit

  1. Lavi

    25/01/2011 at 22:20

    LA MUUUUULTI AAAAANI!!! mai sunt exact 365 de zile,48873840 minute si 2976577544378 secunde pana la 18 ani……(damn…n’am calculat :”>)….sa vezi cum o sa fie atunci la scoala:)))….hmm.. sa nu uiti de faza cu organul la mate:)))) De ziua ta,eu iti ofer dragostea,ta na na..

     
  2. Sunshine

    25/01/2011 at 22:26

    Ahahaha… chioar ca:)).. peste un an o sa aduca profu’ de fizica fanfara:)):x… uitasem de faza cu organul, dar nu o mai adaug, o scriu in comentariu. Deci a fost asa:
    Borsh, nu se mai stresa dupa ce luase nota si statea relax, pe spate, ca sefu’. Profa, bineinteles ca s-a simtit calcata pe degete, adica cum!? Ea e sefa! Si i-a zis sa nu mai stea asa si a completat zicand ca astia asa ca Borsh traiesc 100 de ani. Din spate s-a auzit ca la 100 de ani, statul iti ofera 100 de milioane si un Logan. Si o auzi pe profa ” 100 de milioane si un organ? ” :)))… mda..

     
  3. CosSy

    25/01/2011 at 22:44

    Mda…spre deosebire…noi ne-am cam facut de ras cu cantecul nostru..dar nu asta conteaza..conteaza ca te-ai simtit bine..cel putin asa cred eu..:)..si hmm…schimba si u cuv ala moluste..ca nu’s chiar asa marunt..:D….La Multi ANi!!!:)

     
  4. Sunshine

    25/01/2011 at 22:46

    Nu v-ati facut de ras:)))… Chiar ati cantat bine:>
    O sa-l schimb in moluscutze:X:))

     
  5. CosSy

    25/01/2011 at 22:48

    aaa…da Si in loc de COsac..pune CosSy…:Datat te rog:X

     
  6. Sunshine

    25/01/2011 at 22:49

    =)) ok … mai bine acum? 🙂

     
  7. CosSy

    25/01/2011 at 22:51

    ahh…Asa da..X::DMultumesc

     
  8. Schaduw

    26/01/2011 at 00:25

    Andra… da, nu am alta idee de comentariu decat sa-ti mai urez odata un calduros:
    LA MULTI ANI! >:D<

     
  9. Sunshine

    26/01/2011 at 00:31

    Well, multumesc din nou :D:*… Deci azi am folosit „multumesc” cat pentru tot anu’:))

     
  10. Bio

    26/01/2011 at 01:30

    Nu merge 17 la infinit.. totusi trebuie sa ne bucuram de anii tineretei(ce am zis:))) la anu poate o sa ne dorim sa fim iar cu un an mai tineri, dar nu se mai poate..si totusi ca ti-a fost ziua: La multi ani:)

     
  11. Sunshine

    26/01/2011 at 01:32

    Multumesc, Bio >:D<
    Eu deja vreau sa dau inapoi..:)) la anu' imi scriu testamentul.

     
  12. Bio

    26/01/2011 at 01:44

    pacat ca nu poti:) cu toti am vrea sa fim copii pentru totdeauna dar nu se poate..

     
  13. Sunshine

    26/01/2011 at 01:46

    Da, da stiu… life is a bitch. isn’t she? :-<

     
  14. Bio

    26/01/2011 at 01:48

    Si totusi nu intotdeauna.. mai exista momente frumoase care te fac sa vrei sa o traiesti si mai intens:)

     
  15. Sunshine

    26/01/2011 at 01:50

    Like.. one in a century? :))…Acum sa fim seriosi, viata chiar e o lunga suferinta. Si totusi, depinde din ce unghi o privesti. Dar degeneram discutia si facem spam si nu vrem asta:))

     
  16. Bio

    26/01/2011 at 01:52

    K gta am terminat discutia:))

    Da hai ca iti place sa zici spam la commuri:))recunoaste:P

     
  17. Sunshine

    26/01/2011 at 01:54

    Ok, ok i admit :”>:)) Si acum e SPAM! :))

     
  18. Bio

    26/01/2011 at 01:57

    🙂 stiam eu:))

     
  19. Sunshine

    26/01/2011 at 01:59

    Acum stiu toti, happy? :))… Iar spam:|

     
  20. Bio

    26/01/2011 at 21:34

    A si am maifost o faza.. nu in timpu orelor.. cand a venit baiatu ala de la a 12-ea si a zis La multi ani Andra!:))

     
  21. Sunshine

    26/01/2011 at 21:35

    Vai de capu’ meu:)))…. si eu eram ” De unde naiba stie ala ca e ziua mea?!” 😐

     
  22. Bio

    26/01/2011 at 21:37

    Esti celebra:)):p uitate pe fereastra sa nu fie vreun paparazi:))

     
  23. Sunshine

    26/01/2011 at 21:45

    :)) ou da. SPAM! :)) (And i’m serious. )

     
  24. CosSy

    27/01/2011 at 12:12

    Andra..ai mai multi fani decat iti imaginai..a…:))

     

Lasă un răspuns

 
