RSS

Cioburi

16 Ian

„De ce trebuie sa fiu eu mereu aia idioata care inghite tot?! M-am saturat! E insuportabil de ceva vreme. E clar ca are pe alta. Inainte nu-mi vorbea asa, nu se uita asa la mine si nu se comporta asa de nepasator. Si dupa ce am vazut mesajul, mi-a fost si mai clar. Nesimtitul! Imi vine sa torn acid pe el si sa-i dau foc la maduva oaselor. Daca nu l-as iubi, asta i-as face, sigur! De fapt, nu il mai iubesc, nu merita efortul asta.” Usa de la intrare scartaie si apoi se aud pasii lui. „A venit…nenorocitul.” Intra in camera, se uita la ea si-i zice privind-o printre suvitele rebele:
-Buna, Cri!
„Mi-a zis Cri… Mmm… si-o fi revenit? Ma rog, nu-mi pasa.”
-Mm… buna. Mormai ea.
-Esti suparata… sau mi se pare?
-Ce-ti pasa?
-Imi pasa… ce ai?
-Aaah.. scuteste-ma! Ce, te certasi cu cealalta si venisi la mine? Mai lasa-ma naiba! Crezi ca sunt chioara?! De fapt sunt, da’ nu si proasta. De cat timp ma inseli, Radu? Spune-mi odata?Se rasteste fara sa-l lase sa vorbeasca, in timp ce ochelarii ii alunecau spre varful nasului.
-Cred ca ai probleme… zice ironic.
-Tot eu am probleme?! Numai eu gresesc?! Daaa, ce sa spun, tu esti perfect….
-Ma, cel putin eu nu m-am indoit niciodata de tine!
-Pai da’ ti-am dat motive?! Zice aruncandu-i priviri nebune, ucigase. Stii ca te-am iubit ca si cand ai fi fost legatura mea cu viata… si ai fost.Tu erai ata care ma lega de ratiune. Fara tine innebuneam.
-Cum adica m-ai iubit?! Si daca acum zici ca nu ma mai iubesti, atunci inteleg partea cu nebunia.
-Raduuu!!! striga insetata de sange. Iti bati joc de mine?! Da, te-am iubit, nu te mai iubesc si nici n-am innebunit. Dar tu asta crezi, crezi ca sunt nebuna, nu!? Priveste-ma in ochi si spune-mi. Hai, stiu ca asta astepti, sa scapi odata de mine! Si isi trase ochelarii de pe ochi, infruntandu-l cu privirea.
-Cri, revino-ti, cred ca ai o criza de gelozie. Sunt tot mai dese.
-Nuuu! scoase un miorlait razgaiat.
Si se repede la buzunarul gecii lui. Radu opuse rezistenta, dar furia ii dadea o putere incredibila Crinei. Ii smulse telefonul si Radu se repezi sa i-l ia, dar in zadar.
-Uite! Zise in timp ce butona alert tastele mici. Vezi?! Ce-i cu mesajul asta: „Mergem diseara la patinoar? Te pup, Alex” … Cine-i Alex asta?
Inima ii batea foarte tare, atat de tare incat pulsatiile le simtea la nivelul gatului ca pendulul unui ceasornic vechi. Frica de a fi descoperit ii dadea idei nebunesti. Ce sa-i zica?
-De unde stii tu ca nu vine de la Alexandru? afisa un zambet gatuit pe fata si incerca sa para calm.
-Esti de toata jena, ma! Si „te pup” ala de unde vine? Sau mai nou esti gay?!
Nu-si daduse seama… Dar mai avea o sansa. Fiorii ii dadeau senzatii ciudate, starnindu-i primii stropi de transpiratie in podul palmei.
-Ei da… a fost greseala. Cine stie ce aiurita sau aiurit a incurcat numerele, nu vezi ca nu aveam numarul in telefon. Continua cu o nonsalanta falsa.
– Ma minti in fata! Asta faci!
-Baa nuu! Ti-am zis, a fost gresala, vino aici! Se repezi s-o ia in brate dar fu respins de mainile ei subtiri in care-si tinea strans ochelarii.
-Stii ce, s-a terminat, Radu…
-Maare branza! Oricum m-am saturat de tine! Sunt baiat, nu pot sa ma uit doar la tine! Intelege-ma! Iubirea e trecatoare si nu-mi spune ca tie nu ti-au cazut ochii dupa niciunu’ in tot timpul asta, ca nu esti Maica Tereza!
Ochii i se umezira rapid si se intoarse cu spatele la el.
-Incerci sa ma impresionezi acum? Tu voiai s-o termini. S-a terminat, Crina!
Barbia ii tremura, iar dintii maxilarului ii exercitau o presiune imensa pe buza inferioara. Dar durerea psihica o acoperea pe cea fizica. Daca i-ar fi dat o palma, n-ar fi simtit. Incerca sa-si mai amane plansul…Ochelarii i-au scapat de cateva secunde din mana. Nu a observat.
-Esti penibila. N-ai de cat sa stai si sa-ti plangi de mila. Din partea mea, poti sa-l astepti pe Fat-Frumos si Fidelos; o sa te ia pe calul lui alb cu aripi argintii si o sa zburati pe planeta perfecta unde o sa aveti copii perfecti, iar el o sa aiba ochi doar pentru tine, pentru ca e perfect si oamenii sunt atat de perfecti acolo incat totul e fara cusur si impregnat in aer de pace. Cel mai bun loc pentru o hippioata ca tine! A da, totul o sa aiba imprimeu floral, pana si florile o sa aiba imprimeu floral, iar pamantul o sa fie roz nu cacaniu!
Nu-i mai venea sa planga.Statea doar cu spatele la el si nu facea nimic. Pieptul i se umfla cu aer intr-un ritm sacadat si linistit. El isi terminase replicile, asa ca trecu pe langa ea, lasand un sunet ascutit in urma si se intrepta spre usa, pe care o tranti isteric.
Ea ramase zambind, cu ochii la cioburile de la ochelari si la ramele indoite.

Daca citesti tot, iti cant Holograf :)). V-am pupat si s-auzim… de bine! Sun. 🙂

 
26 comentarii

Scris de pe 16/01/2011 în Idei

 

26 de răspunsuri la „Cioburi

  1. Julian

    16/01/2011 at 15:14

    Crina Crina, o fată frumoasă, Crina Crina! :)) Hai mă scuzi. Revin mai pe seară cu un comment mai mahmur :))

     
  2. Andrew :))

    16/01/2011 at 15:50

    vaaaiii am citit doar 2 randuri … citesc mai pe seara si restu’ :* :)))

     
  3. Sunshine

    16/01/2011 at 15:52

    Câtă lene pă capu vostru! ( A se observa diacriticele :)) )

     
  4. Bio

    16/01/2011 at 16:04

    L.am citit pe tot8-| Dar nu am retinut decat ca aia are niste ochelari:))Il citesc mai tarziu din nou si las impresi:d

     
  5. Sunshine

    16/01/2011 at 16:06

    Ma dezamagiti. Nu va mai cant Holograf:))

     
  6. Andreea

    16/01/2011 at 16:51

    Atunci o sa-mi canti decat mie :”> I loved it!

     
  7. Andreea

    16/01/2011 at 16:56

    E tipic pt aproape toti baietii. Inseala, mint, se prefac. Si fetele se lasa mintite. Sad, but true..
    „Te pup. Alex.” Putea fi de la un tip, totusi :))))

     
  8. Sunshine

    16/01/2011 at 16:58

    Andreea, o sa-ti cant:>.. :)) Ti-am dat un ineeeeellll mare cat inimaa meaaaa…(si in realitate :)) )
    Da, n-au citit ca stiau ce-i asteapta:))

     
  9. Andreea

    16/01/2011 at 17:13

    Mare cat inima mea, mare cat inima mea :))) \:d/

     
  10. Bianca

    16/01/2011 at 20:03

    mi-a placut faza cu miorlaitul razgaiat :)))

     
  11. Sunshine

    16/01/2011 at 20:04

    Haha.. Ms:*

     
  12. Julian

    17/01/2011 at 12:28

    Măi măi! Ostilitate! Război între sexe! Me likey! Aş zice eu ceva de voi, dar mai bine nu 😛
    Returning to the topic:
    Cât de prost să fii să nu ştergi mesajele de la cealaltă ? :)) N-ai gândit prea bine personajul ăla masculin. Mi-l imaginez deja: 1.89, păr pokemon, pierce sub buză, şapcă roz cu steluţe. Şi te mai miri că-i spune alt tip „te pup. Alex” :)) Mno, şi tipa aia, ce se lamentează atâta ? Bine-i zice nenea la sfârşit. E cazul să mergeţi şi voi pe sistemul „I have the pussy, I make the rules!” Când simţiţi că sunteţi înşelate, adică… nu tot timpul, gen, ştiţi voi. Am o întrebare: tipul chiar e gay ? 😀 „He’s here! Motherfucker!” :)) Avem noi, băieţii probleme, dar la noi de obicei sunt multe şi infime, la voi e una şi mare. I won’t say what that is.

     
  13. Sunshine

    17/01/2011 at 12:50

    =))) Genial comentariul.. Si chiar, mai bine, nu:))..
    Sa stii ca si partea cu stersu’mesajului arata cat de tont e. M-am gandit la toate:>( de fapt nu, dar mnoh.. si cand nu ma gandesc tot imi iese:))…damn, im good!)
    Si tipul nu era gay:))=))… chiar asa am dat de inteles?:-?…
    Si acum ca tot dadusi cu gura, dai si cu paru’! Ce problema? Go on, say it! :-w

     
  14. Julian

    17/01/2011 at 12:53

    No, I won’t!

     
  15. Schaduw

    18/01/2011 at 00:11

    (multe multe injuraturi)

     
  16. Sunshine

    18/01/2011 at 00:30

    =))… Taie popa limba!

     
  17. Schaduw

    22/01/2011 at 00:15

    Trist, enervant… si totusi exceptional de perfect si totusi cliseu. Ea, trasaturi de fata… o fata extrem, dar extrem de tipica, totusi nu enervanta, ci cu un simt dezvoltat al ratiunii. El, o caricatura frecvent intalnita in zilele noastre, incalificabil… imposibil de numit om sau baiat.
    Opera ta, Sun’, e buna, dar atat de tipica… adauga un stop de magie… un stop de suflet, incearca sa faci un „cocktail exploziv”.

     
  18. Sunshine

    22/01/2011 at 00:20

    Ei, o fi tipica, dar in opinia mea e ok asa cum e:-?? Povestioarele mele sunt explozive, neexplozive, asta e… nu pot sa-i multumesc pe toti 😀

     
  19. Schaduw

    22/01/2011 at 01:30

    Da, nici nu cred ca trebuie si oricum… eu sunt perfectionist si cel mai aprig critic… ;))

     
  20. Sunshine

    22/01/2011 at 01:33

    Well, yeah.. and go on! Dar nu vreau sa fie perfecta, la fel cum nici eu nu o sa fiu intr-un infinit de ani. Oricum, criticile constructive sunt mereu binevenite. 🙂

     
  21. fallenindreamm

    28/06/2012 at 23:41

    Suna bine :). Finalul e neasteptat, ma asteptam la mai mult de la ea.

     
  22. Sunshine

    28/06/2012 at 23:43

    Multumesc 🙂

     
  23. scortz

    30/06/2012 at 22:12

    Totusi ,fidelitatea te ajuta sa mori linistit , infidelitatea sa traiesti linistit.

     
  24. Sunshine

    30/06/2012 at 22:52

    scortz, e o parere 🙂

     
  25. scortz

    01/07/2012 at 00:14

    De acord ,,,da vezi ,,,”” Unii barbati se poarta cu femeile ca un urangutan cu o vioara ” ….dar daca nu ar fi ei ,cine ar mai face vioara sa cante?

     
  26. Sunshine

    01/07/2012 at 00:15

    scortz, bine punctat.. ce ne-am face daca n-ar fi bine… n-ar fi nici rau, nu? 🙂

     

Lasă un răspuns

 
