RSS

Muhahahahaa… I’m back:d

14 Ian

„Long time, no see, my friends!” Iaca-ta, s-a trezit mumia! Multumiri speciale domnului Strumf (de cand nu i-am mai zis asa…), pentru ca, stimabilul a dat nasteereee unui post geniabil, privind minunatiile de pe Facebook, redandu-mi si mie cheful de scris.

Mi-am facut si eu cont pe celebrul site de socializare acum … o luna, cred…hmm… da:). Si ce sa vezi?! Lume. Muulta lume. Bun, bun, dar multa luume cunoscutaa!!! Din priviri sau nu, personal sau impersonal, nu conteaza. Cert e, ca si nenea copilu’ de 7 ani si un pic si tzatza Marioara din Valenii de Padure se bucura de conturi pe Facebook. Mah da’ se bucura cu paranteze dupa puncte! Dar eu ma bucur mai tare ca toti. Parca am urcat in ierarhia sociala 100 de trepte si parca am citit 20 de carti si am devenit mai inteligenta decat Einstein si Polly McShane la un loc! Si cel mai mult imi plac comentariile de pe Feisbuc. O daa8->… Acele dovezi de inteligenta si creativitate fara limite: „esti mumu fook”, „cel/cea mai frumos/a”, ” esti perfect/a”… numai comentarii de genul repetate si repetate si repetaaaate. Acum, daca esti pe mess cu un cocalarus erectus, nu mai esti intrebat daca ai Hi5, ci daca ai Facebook. A devenit practic, un fel de buletin, daca n-ai, nu existi! Sunt persoane care au cel putin 2 conturi. De ce?! Dumniezo stie! Sau daca esti intrebat daca ai cont pe Facebook, e mai tare daca zici „Dah, chiar 2 :> „, gen „oftica-teee!..muhahaha” :|. *Moment publicitar- throw up time!*

Asa,inapoi pe traseu si intorcandu-ma la comentariile tipice intalnite pe … aahh… stiti voi. Comentariile se fac doar la poze, singurul mod de socializare, fiind de fapt pozele, iar singurul topic fiind mirobolanta celui/celei din poza. Asa se vorbeste acolo’sa si despre asta se vorbeste acolo’sa, dar cred ca stii. Cum?! N-ai cont pe Feisbuc?! Vaaii.. ce mai astepti?!Fugi si fa-ti!

🙂 Mda.. Revenind la vechea incheiere… V-am pupat si s-auzim die ghini! Sunshine

 
5 comentarii

Scris de pe 14/01/2011 în Monumente, Net

 

5 răspunsuri la „Muhahahahaa… I’m back:d

  1. Schaduw13

    14/01/2011 at 01:16

    Eu sunt sceptic in legatura cu Facebook… mi se pare o porcarie ceva mai avansata decat Hi5.
    Nu-i treaba mea, mai trece un timp pana macar sa ma gandesc la un asemenea cont.

    Rebeliunea saluta aparitia semnelor vitale pe blog, cine stie, poate facem opere „ca pe vremuri”…

     
  2. Sunshine

    14/01/2011 at 01:19

    Hihi.. nu esti in trend, mai draga! :))
    Si normal ca facem.. asta ce e?:-w

     
  3. Julian

    14/01/2011 at 12:15

    Păi pentru că prea puţini folosesc adevăratul scop şi potenţial al Facebook-ului. De-aia are wall, ca să postezi ce vrei tu, nu te bombardeze alţii cu request-uri de Farmville. Anyway, asta e socializare indirectă.

     
  4. Sunshine

    14/01/2011 at 12:21

    Pai tocmai, dar asta pentru ca utilizatorii il folosesc doar sa-si posteze poze cu ei si apoi asteapta sa vina comentariile. App de requesturi… cre’ ca am vreo 60-70 si nu doar la Farmville:|

     
  5. Julian

    17/01/2011 at 12:42

    Alea le poţi scoate dacă nu le vrei.

     

Lasă un răspuns

 
