RSS

Un post mai vechi…

10 Apr

Ma pregatesc sa dorm, dar inainte de asta, resubliniez un aspect extrem de neplacut: „oameni care ajung sa pazeasca o usa ajung sa creada ca exista.”
E din ce in ce mai frustrant sa fiu lovit de prostie contagioasa si infantila/trufasa. De ce ? Pentru ca nu pot lupta cu ea. Daca lupti cu un lucru prost e evident ca te-ai prostit si tu…
… si nu poti decat sa capitulez spumegand un car de injuraturi nerepetate. De ce trebuie sa se gaseasca peste tot unul care poate are suflet bun, dar minte proasta, proasta de tot ?!?!?! As fi tentat sa spun ca asa e normal, dar daca privesc lumea inconjuratoare (adica natura, nu oamenii), observ ca e PERFECTA!
Se pare ca omul e singura creatura imperfecta in zilele noastre sau ce a mai ramas din om, aceasta hidosenie involuata(fara sa generalizam).
E tarziu… Sper sa am niste intamplari frumoase de povestit ca de astea rele ne-am saturat…

(Insemnare din 28.02.2010)

 
3 comentarii

Scris de pe 10/04/2010 în Idei, Surprize

 

3 răspunsuri la „Un post mai vechi…

  1. iReal

    10/04/2010 at 23:37

    Ti-am zis…intotdeauna se poate si mai rau
    Trebuie sa ii acceptam si pe ceilalti…Era o vorba „Ce nu poti schimba,accepta cu placere” 🙂

     
  2. Schaduw

    10/04/2010 at 23:50

    🙂 „”… dar intotdeauna se poate si mai bine :D!
    Doamne, ce placere… Trebuie gasita o alternativa, dar nu cred ca placerea e cea mai buna :)).

     
  3. Sunshine

    11/04/2010 at 15:10

    Eu nici nu am vazut postu’ asta:|:)))…Ma bucur ca ai schimbat poll-ul.
    Cat despre post, ai mare dreptate. Natura e perfecta, noi imperfecti, dar asa se creeaza un echilibru( intr-un fel:-j)…
    Mi-am dat seama ca e muult mai bine sa-ti pese exagerat de tine, pentru ca egoismul – in raport cu „semenii” nostrii- o sa ajunga o calitate.

     

Lasă un răspuns

 
