RSS

Pentru ca viata se masoara in momente fericite

28 Mar

Tu nu te-ai saturat sa vezi tristete? Dar si tu esti om si esti trist uneori.

Ai observat ca atunci cand esti in preajma unui om fericit esti si tu fericit?  E ca un lant din verigi, pentru ca feircirea si tristetea sunt molipsitoare, iar veriga principala e un eveniment.

Se mai bucura cineva dimineata, cand se trezeste si vede soare afara? Nu cred…eu una, nu. Dar ma bucur cand iau o nota mare. Absurd, dar e un motiv si principala veriga a unui „lant fericit”.

Personal, ma simt fericita cand imi vad prietenii fericiti. E ca o energie ce se transmite prin zambete „reale”.Pe voi ce va face fericiti?

V-am pupat si numa’ bine! Sunshine:) (Va salut, dom’ diriginte- in caz ca cititi:-” )

 
10 comentarii

Scris de pe 28/03/2010 în Uncategorized

 

10 răspunsuri la „Pentru ca viata se masoara in momente fericite

  1. Iuli

    29/03/2010 at 08:48

    Eu mă bucur 🙂 Toţi au perioade când sunt trişti. Dar de cele mai multe ori sunt perioade false, pentru a atrage atenţia celorlalţi, pentru că ceea ce se numea înainte „cerşit frumos”, acum e pe faţă.

     
  2. Placintzicaaa

    30/03/2010 at 12:39

    Mai.. eu ma bucur cand vad soare… in special primavara! pentru ca e altceva… ma trezeste soarele, pur si simplu (trece de jaluzele:D) ma bucur cand ii vad pe ceilalti fericiti! ma bucur cand e vacanta!
    ma bucur cand fac ingeri pe zapada.. ma bucur cand ies cu rolele vara.. :X

     
  3. Sunshine

    30/03/2010 at 22:05

    Placintzico, ma bucur ca tu te bucuri cand vezi soarele dimineata..eu cand il vad ma oftic ca tre’ sa ma trezesc:)))…
    Si ma bucur ca ai raspuns la intrebare;;)

     
  4. Schaduw13

    07/04/2010 at 21:28

    Eu ma bucur atunci cand vad soarele, oricand, mi se pare ca soarele imi da o energie aparte, o pofta de viata, de reusita!
    Cel mai greu imi e sa ma trezesc atunci cand e urat afara, cand ploua… Pe cand daca e soare, ma trezesc usor oricat de obosit as fi.
    Ce ma face fericit ? Pai, sa ajut pe cineva, sa dau un vinclu perfect, sa-i fac fericiti pe altii… sa-mi realizez obiectivele.

     
  5. Sunshine

    07/04/2010 at 21:37

    Aia cu vinclu e geniala:))..mnoh..desi si pe mine ma face fericita un cantec nou :))
    E bine ca mai sunt oameni care se bucura de detalii:)

     
  6. Schaduw13

    10/04/2010 at 15:15

    Miciile detalii alcatuiesc viata. Sunt „mici” pentru ca asa le vedem noi, nu avem de fapt idee cat de importante sunt.

     
  7. Sunshine

    10/04/2010 at 18:36

    Da…si noi suntem „creatorii” detaliilor, pentru ca viata e simpla 🙂
    Astept sa scri si tu ceva, ca oamenii astia s-au saturat de mine:))

     
  8. Schaduw

    10/04/2010 at 21:00

    Viata e simpla ? Uneori… da.
    Sa vedem, daca s-au plictisit de tine, cum o sa ma trateze pe mine…

     
  9. scortz

    30/06/2012 at 22:15

    Clar ..fericirea e printre singurele lucruri care se multiplica atunci cand le imparti cu altii. 😀

     
  10. Sunshine

    30/06/2012 at 22:51

    scortz, true, my friend… lovely said.

     

Lasă un răspuns

 
