RSS

Leapsa

13 Mar

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.

„daca este ingaduitoare fata de propriul egoism, daca este irascibila”

2) Fără să verifici, cât e ceasul?

15:00

3)Verifica.

15:23

4)Cum eşti îmbrăcat acum?

blugi, o bluza in dungi

5)Înainte să răspunzi la chestionaru’ ăsta, la ce te uitai?

La un clip cu o blonda :))

6)Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?

Un caine care latra

7)Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?

Ieri, la scoala

8) Ce-ai visat azi-noapte?

Pff…chiar imi amintesc.  Am visat ca pescuiam si ca mi-a scapat undita din mana cand era sa prind si eu un peste. VDC

9) Când ai râs ultima oara?

Acum 10 min

10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?

Un ceas in forma de chitara

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?

Pe Ville Valo :))

12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?

Pasarea Spin (partea a 2-a)

20) Dacă ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?

mentalitatea oamenilor (in special a romanilor)

21) Îţi place să dansezi?

Daca am starea de spirit potrivita, logic.

22)Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?

Golul Craiovei contra Brasovului (briliant)…nici Coman nu i-a facut fata. (acum 5 min)

23)Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?

Cine are bunavointa, sa ia. E gratis:))

 
Un comentariu

Scris de pe 13/03/2010 în Uncategorized

 

Un răspuns la „Leapsa

  1. fanica

    19/04/2010 at 00:33

    1)cum de putea avea dorinta sa-si puna mainile
    2)00:20
    3)00:17
    4)blugi , tricou (army style ) =]]
    5)aiuream pe youtube…
    6)nu mai aud…
    7)azi…am fost in camp 🙂
    8)nu prea am dormit…nu prea imi aduc aminte de un vis…
    9)azi dimineata
    10)2 tablouri si un ceas trist….
    11)bilete pentru un concert
    12)the book of eli
    20)nu stiu de unde sa incep :))
    21)da
    22)un film cu francezi…care vorbeau in engleza O_O
    23)cine are posibilitatea necesara…si cine are o carte la indemana :))

     

Lasă un răspuns

 
