RSS

Back:D

27 Feb

Si uite-asa a trecut o luna de cand n-am mai scrs nimic pe bloooog. Mda, a venit timpu’. In ultima vreme ma cam doare-n papucii de casa,de ce cred altii despre mine. Bine, mereu am zis asta, da’ nu mereu m-am crezut. Cel mai misto e sa vezi cat de cac naspeti sun unii si unele, da’ deh asa deschide ochii omu’; cand isi rupe gatu’ intr-o groapa;;).  Oricum in rest nu m-am schimbat prea mult. Nici acum nu suport minciuna atomica, oamenii cu doua fete pieptanate, ipocrizia acuta si prostia cronica. Si acum am un orgoliu’ mai mare ca distanta de la pamant la soare si acum iti enumar ce nu-mi place la tine, si acum vorbesc deschis si acum ma prostesc si ma vaiet. In fine, in cateva zile mi-am dat seama ce inseamna cuvantul sau ma rog,grupul de cuvinte „prieten adevarat”. Dar „adevaratul” ala face totu’. „Adevarat” e insusirea ce da viata ideii prinse in cotidian. E ca zapada din varful muntelui, ca cerul cu soare, ca visele impletite cu speranta sau ca aerul pur sau chiar ca mine cu tine. Pentru ca fara tine as fi doar Andra. Tu mi-ai „zis” ca „prieten adevarat iti e cel care, cu toate ca stie totul despre tine, te iubeste”. Poate ca mi-am dat seama de asta tarziu, dar nah, fac si eu ce pot ^.^  Prieten adevarat e cel care desi il trezesti din somn pentru o aberatie d-a ta, nu-i trece prin cap sa se supere. Prieten adevarat e cel care  desi caile vroiau sa se desparta, a avut grija s ale lipeasca la loc. Prieten adevarat e cel care nu se supara cand gresesti si nu te cearta cand aberezi. Prieten adevarat e cel care desi are lucrare in ziua aia sau poate e ascultat a doua ora, te ajuta sa inveti. Prieten adevarat e cel care te asculta si iti zice cand gresesti. Prietenii adevarati sunt greu de gasit, dar si cand ii gasesti stii ca n-o sa-i mai pierzi niciodata. Te iubesc, ba! >:D<

P.S. : Acum cateva zile vorbeam cu Lavi la telefon si ne gandeam asa ce-i viata…Te nasti fara sa fi cerut asta….inveti 20 de ani, muncesti 30 si iesi la pensie batran si ramolit si in final viata iti e luata fara sa fi intrebat. Cum zicea cineva „Stiu ca nu stiu nimic si nici macar asta nu stiu”..mda…unde vroiam sa ajung… Ce inseamna viata pentru voi?:)

Cam atat pentru aaazi.V-am pupat si s-auzim de bine!Sunshine:)

 
19 comentarii

Scris de pe 27/02/2010 în Uncategorized

 

19 răspunsuri la „Back:D

  1. Andu'BAAAAAA

    27/02/2010 at 01:37

    Eh… astai viata… clipele grele sunt facute sa ne arate ca trebuie sa ne ridicam si sa mergem mai departe:]
    Felicitari pentru post, Numai bine>:D<

     
  2. adina

    28/02/2010 at 00:20

    prima oara cand am citit postul eram cv gen:”o doamne chestiile aste sunt pt mn?:X”si ma inrosisem putin, bn putin mai mult si mai aveam putin si plangeam k incepusem sa ma gandesc la o groaza de porcari ….si sti doar k si eu Te Iunesc!!! cum as putea sa nu:X

     
  3. Placintzicaaa

    28/02/2010 at 00:32

    foarte dragut postul! >:D< inspirat si cu multe sentimente ascunse dupa cuvinte..

     
  4. Ana

    28/02/2010 at 18:02

    si cuvintele astea m-au facut sa imi doresc cu adevarat sa trec peste, sa nu-mi mai doresc sa privesc in urma, ci sa trec peste…mi-am dat seama ca decat sa stau cu nist persoane carora le sunt indiferenta, sau chiar mai rau, mai bine singura.si poate nu voi fi niciodata singura..
    vreau un porc de guineea 🙂 ;))

     
  5. Sunshine

    28/02/2010 at 20:20

    Ce gaini albastre sunteti toti:))…
    Andu, n-am patit nimic:))
    Adina, ce te face sa crezi ca e vorba despre tine? :-„…
    Andreea, ma bucur ca-ti place;))
    Ana, e bine ca ti-am fost de folos cu postul 😀 …(o sa-ti ia maica’ta unul ;;) )

    P. S. : La sfarsit era o intrebare- Ce inseamna viata pentru voi?:)….Deci?:>

     
  6. Nymphtamine

    28/02/2010 at 20:52

    uite o latura sentimentala de-a ta ;))
    hai sa-ti si raspund 🙂 viata e o insiruire de zile, asa, ca o progresie aritmetica :)) fiecare zi depinde de cea de dinainte 😕 oricum, mi-am dat seama ca viata in romania…nu e viata 😐

     
  7. Sunshine

    28/02/2010 at 20:59

    Progresie aritmetica…de acolo nu-mi venea sa citesc restu’:)) Da’ ai ceva adevarat p-acolo:D Oricum interesanta parere

    P.S. : Hai sa emigram in:-?…Zimbabwe saaau in Uganda:>

     
  8. Nymphtamine

    28/02/2010 at 21:03

    pfff..nu stiu daca e ceva adevarat acolo, dar…cee este viata? nush… e o intrebare la care nu stiu un raspuns exact, dar pot spune ca viata este o calatorie unica la capatul careia se afla eternitatea si acolo oamenii nu vor mai suferi din si pentru anumite lucruri… and i don’t know… in romania, sau altunde, ne facem singuri viata.. am chef de aberatii acum :))

     
  9. Sunshine

    28/02/2010 at 21:08

    Pai eu cred ca e ceva adevarat in ce-ai zis..pentru ca prezentul depinde in mare parte de trecut,deci ziua de azi depinde de ieri. Oricum, nu stim ce e la capatul vietii… poate o sa suferim si dupa 😉 nobody knows…
    Si nu-s aberatii;))…cred eu.

     
  10. Nymphtamine

    28/02/2010 at 21:12

    da, asa e 😕 poate ajungem in iad :))

     
  11. Sunshine

    28/02/2010 at 21:14

    Sau poate sufletul ramane captiv pe pamant si ii speriem p-altii:)) :X:X:X…
    Hai ca acum chiar aberam:)):|

     
  12. Andreea

    01/03/2010 at 23:24

    du-te bha, nu-ti zic nimic!! conceptia mea despre viata?:-? n-am!:))

     
  13. Sunshine

    01/03/2010 at 23:35

    Pff…genial,Andreea:))…(era sa scriu cu 2 r…ascult o melodie in franceza;)) )

    P.S. : Eu cred ca ai,da’ nu vrei sa ne-o spui:-„

     
  14. adina

    01/03/2010 at 23:58

    :))acum am citit din nou commentul:))iunesc……sa corectam te iubesc::X

     
  15. Sunshine

    02/03/2010 at 00:04

    Ce sa-ti fac daca nu stai bine cu Daniel Optic:))
    Da’ eu inteleg;;)

     
  16. Schaduw13

    10/04/2010 at 19:48

    O luna… Ce eternitate mi se pare vremea de cand n-am scris si nici nu pot intelege de ce n-am scris. Nu pot intelege de ce nu facem unele lucruri, nu pot intelege de ce vorbim prostii uneori si nu pot sa inteleg ce placere au oamenii sa-i faca pe altii sa sufere. Da’ sa nu ma intind, vad ca l-ai si dedicat :).
    Ce e viata pentu mine ? O sa radeti, probabil ca si aveti de ce, probabil ca sunt teribil de infantil, dar eu traiesc pentru un gol, pentru o faza frumoasa, pentru o munca incredibil de grea in urma careia infloreste o victorie, pentru tot ceea ce pot realiza cu proprile mele forte, pentru a incerca sa fiu cel mai bun.

     
  17. Sunshine

    10/04/2010 at 20:38

    Pai nu avem de ce sa radem… E viata ta si e normal sa o apreciezi in momentele fericite,inaltatoare:)
    Cat despre post, da e dedicat celei mai uimitoare, mai dragute si mai incredibile persoane in viata:D…

     
  18. Bio

    15/01/2011 at 00:32

    Deasta vreau eu sa ies la pensie direct la 18 ani:)) ca snu mai trebuiasca sa muncesc:D

     
  19. Sunshine

    04/02/2011 at 02:36

    Bio, eu acum vad comentariul :)) … Eu, vreau… vreau inca o saptamana de vacanta, damn it! 😐

     

Lasă un răspuns

 
