RSS

Mhm…:-??

26 Ian

Pai da..ieri mi-o fost ziuaa:>\:D/…da,mi-o fost ziua:))…si da,a fost super si pt ca ati facut-o super,va iubeesc:X!Zici ca sunt o copila de 10 ani oligofrena si scapata cu capu’ in cutia cu bomboane:)).V-am mai zis ca va iubesc?Nu.Oricum nici nu trebuie.Asa…ieri a fost geeeniabil…da’ daca m-as apuca sa scriu de ce,as paraliza cu degetele pe taste.Deci trecem mai departe;;).

Aaazi(nu stiu ce am cu geminarea vocalelor)…ceee zi magnifico-splendinfinita!M-am trezit la 11…am…stati,nu chiat atat de detaliat.Am ajuns la scoala…am urca..nici asa:|.Doar fazele importante.Am dormit pe mine la bio si la romana si am invatat sa fac bratari\:D/(ms conopidoo!).Aaapoi…am avut 2 ore de fizicaaa.Si bineinteles ca eu stau langa Ana.Oricat de mult mi-as dori sa nu stau,sunt dupa ea la catalog si suntem pusi in banci in ordine alfabetica(cate 5-exceptie,banca noastra)…Si oricat de mult as vrea sa ma mut de langa ea,mainile ei invizibilo-demonice ma tin acolo ca o musca intr-o plasa de paianjen(:|).Maai departe…Facem fizica cu cel mai de treaba om in viata(exagerez,da’ chiar e ok)..Zic asta pt ca avem cam toti media 1o:))…si ca azi…in cele 2 ore,in loc sa ne scoata afara sa-i batem pe baieti cu zapada,ne tinu in clasa si ne vorbi despre Einstein,razboaiele mondiale si ne citi din „Codul bunelor maniere”.Acum,dupa introducerea D-lui de fizica,intra in scena din nou…Ana.Copila asta nu se poate abtine sa nu ma „tortureze”.Da’ stiti ce-i aia?!Nu se poate abtineee!!!Si in timp ce incercam sa nu rad p-acolo,dupa ce ma trezeam cu cate un deget in burta sau pe unde apuca,m-a auzit dom’ profesor:|…OOMG(nu-i asa rau pe cat pare a fi:)) ):

Dansul:Ioneascooo!

Eu:Da’ nu ma lasa in paace!( :(( …mda)

Dansul:Cine ma,chestia aia mica si blonda?

Eu:Da…(incecand sa par o victima..chiar eram:))-rrrr,Ana)

Dansul:Pai n-o arunci ma pe geam?

Ceilalti:Nu dom’ profesor ca musca si zgariee!

Se duce si ia lantul de pantaloni al Mazarei:

Dansul:Uite,leag-o.{:)))}

………….(mai trece ceva timp-bineinteles ca n-am legat-o…nu-mi place sa vad „hanimale” chinuite:-„)

Citind din „Codul bunelor maniere”

Dansul:Nu trebuie sa facem bilute din paine..deeci…Ioneasca si colega ei,Popeasca(Ana…si n-o cheama Popescu:)) ) sa nu faca bilute cand sunt nervoase si agitate…(si nush ce mai zisa..)

Mai fura faze,da’ nu o includeau si pe Ana,asa ca nu merita sa le scriu,ca nu „are” valoare fara ea…(ba,te iubesc,chiar daca deobicei te urasc:))-nu trebuie sa intelegi:-j)

Cam atat deocamdata…mai dezmortesc blogul,ca a hibernat destul.V-am pupat si s-auzim de ghini!:)Sunshine

 
12 comentarii

Scris de pe 26/01/2010 în colegi, Funny, Profesori, Scoala

 

12 răspunsuri la „Mhm…:-??

  1. Hellu'

    27/01/2010 at 00:07

    La multi ani baaaaaaa pt ieri >:D:D:D<:*:*:*:*:*:*

     
  2. Andreea

    27/01/2010 at 00:12

    ti-am spus… mai voiam o bomboana…:- =)) sau in cel mai rau caz chestia aia mica si blonda. :))

     
  3. Andreea

    27/01/2010 at 00:17

    nush de ce, chestia de mai sus n-are nicio logica.. avea cand am scris-o… voiam sa zic, de fapt:

    ti-am spus… mai voiam o bomboana… dar in fine.. a trecut si eu tot nu mi-am luat bomboana!>:P ai numit-o undeva pe ana „hanimal”! nu-i frumos,andra (ioneascooo)!! nu-i frumos deloc![-x e „hanimalutz”:”> sau in cel mai rau caz chestia aia mica si blonda. :))

    sau ceva de genu…:-??

     
  4. Andreea

    27/01/2010 at 00:19

    a,da…
    ai zis ca scrii despre revelion… :-w vreau sa vad postu’! :-w

    p.s.: gata, am terminat!:))

     
  5. Sunshine

    27/01/2010 at 00:22

    Hellu’,multuumeesc:X>:D
    Andreea,nimic din ce zici tu n-are logica,deci nu ma mira:-j(glm)…Am avut „tone” de bomboane,da’ daca tie-ti cad picioarele daca urci pan’ la mn,deh…E animaloaia mea si ii zic cum vreau>:P…:))(bine,recunosc…mai bine suna „hanimalutz”:)) )

     
  6. Sunshine

    27/01/2010 at 00:23

    Mi-a fost lene sa scriu..si daca scriam suparam cativa pinguini,asa ca mi-o trcut:))

     
  7. Strumfu'

    28/01/2010 at 16:30

    SANATATE NAPILOR!

     
  8. Andreea

    30/01/2010 at 23:37

    lasa pinguinii… sa sufere!!! >:)

     
  9. Sunshine

    01/02/2010 at 20:31

    Da…da’ au si ei sentimeeeente:(…NOT!
    Oricum e prea tarziu:))

     
  10. Schaduw13

    10/04/2010 at 20:07

    Veselie… e bine si cu fazele acestea atat timp cat nu intervine nesimtirea (din orice parte).
    La multi ani! (sa fie-n tema)

     
  11. Sunshine

    10/04/2010 at 20:55

    Eh…la partea cu nesimtirea ai maare dreptate 🙂
    Si ms :))…

     
  12. aia mica si blonda anima hanimalutz

    05/09/2010 at 23:14

    bai :)) acum vad asta :))lasa ca ti-o retez! mi-a zis mie mama ca nu am voie cu animale in tren :)) si nu am ascultato 😛 :* hai bafta! incepe scoala…..leaga animalul 2 :))stam tot una langa alta nu? :>

     

Lasă un răspuns

 
