RSS

Fara titlu

02 Ian

eu: ba ce sts
el: pai zau asa
el: vrei sa dai de (nu punem nume) nu poti
el: ca are telefonu bagat in c*r
el: si n-are semnal

Eu: )))))))))))))))))

el: la ce dracu’ si l-a luat nu stiu ca il are degeaba
el: ii zisai si lu idioata aia de (nu punem nume) sa-i zica sa ma sune
el: din c*r
eu: )))))))))))))))))))
el: pe aia o doare la capu cotului
eu: )))
eu: fac spasme de ras)))
el: ba da nu se poate ma asa ceva
el: am combina la el si stie prea bine k trebuia s-o iau de ieri
el: ba deci am niste draci in mine de nu se poate
eu: caaalm
eu: respira de 10 ori
el: nici (nu punem nume) nu raspunde
el: (biiip) telefonu si aluia
eu: ))))))))))
el: uite una mai desteapta
el: (nu punem nume): cf iuli???
(nu punem nume): :*
el: CE (biiip) MEA AS PUTEA SA FAC FEMEIE
eu: )))))))))))))))))))))))))))))
eu: chiar i-ai zis asta?)))))))))
el: nu
el: ma abtin
eu: )
el: ba da macar de-ar intra pe mess
el: dar el nu
el: el trebuie sa fie plecat
el: si sa nu poti da de el
el: gata
el: rezolvai
el: da doamne sanatate la prosti
eu: cum?
el: il trimisai pe (nu punem nume) sa-l scormone-n c*r sa-i scoata telefonu
el: poate poate o avea semnal
eu: )))))))))))))))))))
el: si se gandi (nu punem nume) k mai bine suna la interfon si-i zice ca ma duc sa iau combina
el: si ma suna dp telu lui propriu si personal
el: iese si fara kkt
eu: ))))))))
eu: ba
eu: deci salvez conversatia asta
eu: ))))
el: pune-o pe blog
el: sa radem

Concluzie: Nu enervati Strumfii.Acesitia pot dauna grav limbajului si expresivitatii care este.

Urmatorul post o sa fie despre revelion:).Pan’ atunci v-am pupat si s-auzim de bine!Sunshine

A…si…La multi ani!

 
8 comentarii

Scris de pe 02/01/2010 în Funny

 

8 răspunsuri la „Fara titlu

  1. Schaduw13

    02/01/2010 at 18:36

    Conversatiile cu strumfii sunt cel putin amuzante… (cel putin ale tale)
    Recunosc, omul are dreptate… cand vrei sa vorbesti cu cineva la telefon si mai ales daca ai o treaba cu el si nu raspunde… si suna… si sunaaaaaa… si NIMIC, iti vine sa-ti iei telefonul la picioare si pe respectiv.
    La multi ani! 🙂

     
  2. Sunshine

    02/01/2010 at 18:39

    Da..asa-i strumfu’:-j…Stiu ca avea dreptate,da’ nu puteam sa-i zic din cauza rasului :))

    La multi ani! >:D<

     
  3. Mitza

    02/01/2010 at 19:48

    ntz ntz ntz saracu strumf avea o criza gigantica de nervi si tu de ras =))bn ca s-a terminat cu bn:) btw ai uitat un[nu punem nume] la florin:D
    La Multi Ani!;)

     
  4. Sunshine

    02/01/2010 at 19:59

    Iegzact,Mitza…n-am mai ras atat de mult :)) …(ms ca-mi zisasi:))..uitasem multe,da’ le corectai)
    La multi ani!>:D<

     
  5. Andreea

    02/01/2010 at 20:15

    deeeeci… bun… (nu punem nume) are telefonu’ in c*r… si (nu punem nume) se gandeste sa-l sune la interfon pe (nu punem nume) ca poate, poate o sa-l gaseasca. dar daca (nu punem nume) are si interfonu’ in c*r?:-? ar putea fi o problema… l-ar deranja firele!! =)))

    p.s.: eu macar stiu despre cine e vorba… da’ cine intra din greseala pe blogu’ vostru si nu e „de’al casei”… ;))

     
  6. Sunshine

    02/01/2010 at 20:19

    Andreea,cine intra si nu-i de-al casei,sa se stearga pe presul de la intrare :))…
    P.S.:Nu inteleg ce aiureli scrisasi tu inainte de p.s.:))

     
  7. Strumfu'

    03/01/2010 at 01:04

    asta era cand aveam mintea bolnava; bolnava, mintea;

     
  8. Sunshine

    03/01/2010 at 19:36

    Strumf,mintea ta ar trebui sa fie dependenta de pastile…ca uneori e bolnava(de fapt deseori)… :)):-„

     

Lasă un răspuns

 
