RSS

Ahahaha….Strumf

26 Dec

Si na,ca a venit si Craciunu’.Si na,ca au venit si cadourile si mesajele si colindatorii si zapada si nezapada si…nu mai stiu:)).Si ma repet,si eu n-am mai scris un post p-aici de muuult siiii mi-a venit brusc inspiratiunea dupa ce am vorbit cu cineva.

Si conversatia a sunat cam asa:

Sunshine:Bla bla bla…

Strumf:Blaaa bla baaa blllaaa…

Sunshine:Asa…si vroiam sa-ti zic si LMA pt ieri,ca nici nu m-am gandit ca e ziua ta.

Strumf:Ce?!

Liniste.

„Ba,da’ eu stiam ca ieri era si ziua Cristianilor si Cristianelor…wtf?!”

Sunshine:Pai ba…Nu se sarbatoreau ieri Cristianii/ele?!

Strumf:A…Am uitat.Da’ i-am si zis LMA lu’ Cristina…

Sunshine:Blaa …and again blaaaa blla

Strumf:bla…

Atat…Ba,cat de strumf sa fi sa uiti ca e ziua ta…:))Asta ma inspira pt post…:|

App,mangustelor,ce v-a adus mosu’?:>

Atat pt anu’ asta.Sarbatori fericite!

V-am pupat,

Sunshine:)

 
8 comentarii

Scris de pe 26/12/2009 în Funny, Monumente, Sarbatori

 

8 răspunsuri la „Ahahaha….Strumf

  1. Andreea

    26/12/2009 at 21:07

    Ma induce in eroare cel de-al doilea „bla”… :-?? pe restu’ le inteleg:))) Da nu-i era mah ziua… bla, bla,bla…. daca ma insel,… LMA si din partea mea!>:D< :p bla,blaaaa….

     
  2. Sunshine

    26/12/2009 at 21:26

    :))))))Bla bla si tie,andreea,cu „a” mic

     
  3. Strumfu'

    26/12/2009 at 21:29

    da’ dc n-ai pus si partea cu napii care sunt mai destepti decat napii obisnuiti si care au grija de strumfi sa fie si ei mai destepti ?

     
  4. Sunshine

    26/12/2009 at 21:31

    :))n-am vrut sa ma laud:-„

     
  5. Mitza

    26/12/2009 at 21:43

    chiar de Craciun e SF. Cristian (sau Cristos:))) si Strumfu’nici nu stia ca ii e ziua:)) crek credea ca e doar ziua Cristi(a)nelor:)
    oricum cea mai interesanta a fost partea cu bla bla bla 😀
    La Multi ani Cristianilor(elor) pt ziua de ieri si Happy New Year!!!>:D<

     
  6. Sunshine

    27/12/2009 at 15:01

    Da,Mitza…Strumfu’ credea ca e doar ziua Cristianelor=))…
    Si normal ca am pus „bla bla”…doar nu vroiai sa pun acolo toata conv :)) (oricum nu-mi mai aminteam:-j)

     
  7. Schaduw13

    27/12/2009 at 23:10

    Buna ideea de post, mai radem si noi :D.
    Varianta „pe viata” a fost mai buna :).
    Pai … asta cu „ziua Cristianilor/Cristinelor de Craciun” e un pic „bagata” de la Englezi … ca ei IL numesc pe Hristos, Christian… Deci e interpretabila…
    „Va pupa Sunshine:)” – „Va pupa Jean (de la Craiova)” =))… Nu,nuuuu !!! 😆

     
  8. Sunshine

    27/12/2009 at 23:16

    Da,asa-i…da’ nu strica sa zici 😀
    Baaaa…cre’ ca-ti sterg commu’ pt ultima parte=)))WTF?!Nici prin cap nu mi-a trecut :))…Stai ca schimb sf-ul :))

     

Lasă un răspuns

 
