RSS

Sarbatoare in Dragasani…

22 Dec

Ce ma face sa pun acest titlu… pai asa cum o sa va mirati nu m-au impresionat nici instalatiile scoase „de la naftalina” de municipalitate si cu atat mai putin atmosfera care este extrem de linistita dimineata si seara… Tot ce conteaza sunt fulgii de nea care au cazut intr-un mod atat de frumos peste „oraselul nostru”… acoperindu-l cu un val alb de zapada… Nu mi se pare ceva mai frumos decat sa vezi micul Dragasani sub nametii albiciosi. Pentru prima data dupa o vreme am o satisfactie ca suntem in Romania si nimeni nu e in stare sa curate zapada cazuta :), lasand totul blocat si intr-o stare de amorteala(putin meschin pentru unii). De departe cea mai frumoasa parte a acestei vremi este faptul ca in sfarsit vom avea zapada de Craciun(Cred ca Mos Craciun s-a tot saturat sa cheltuiasca banii pe benzina pentru Bugatti Veyron 16.4. Asta ar explica si de ce au fost mai mici cadourile din anii precedenti, si Rudolf se cam saturase sa joace poker cu ceilalti reni. Nu se putea sa ramana someri pentru al 3lea an consecutiv.), de Revelion si pe tot parcursul acestei minunate vacante pe care o meritam (zic eu :D). Sper sa mai ninga, macar sa se astearna un strat de de 150-200 de cm pe strazi, sa inotam in zapada :).
Aaaa, da… ce ati vrea sa va aduca Mos Craciun ?(Am eu pile la o ruda de-a lui, care mi-a promis ca ne poate strecura mai in fata pe lista „mosului” :))
E remarcabila bucuria pe care ne-o aduce o ploaie… de fulgisori de nea…

 
6 comentarii

Scris de pe 22/12/2009 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „Sarbatoare in Dragasani…

  1. Strumfu'

    22/12/2009 at 22:24

    taci ma ca e misto cu beculetele alea. macar nu atarna cerceii nevestelor lor acolo.

     
  2. Schaduw13

    22/12/2009 at 22:52

    :)) Mai bine capetele decat cerceii … dar alta data ca sa nu stricam atmosfera ;)).
    „Strumfu'” =)) ?

     
  3. Sunshine

    23/12/2009 at 00:26

    Intru eu pe blog”Ia sa bag ma un post pe blog despre vacanta si sarbatori” si ce-mi vad ochii?”moaaa”…
    Bv,Sch,frumos post…mai ca nu-mi vine sa cred ca esti tu.Ce-i cu atata entziasm?L-ai scos si tu de la naftalina?:))
    Si nu te lua de Strumf,ca eu i-am zis asa.Da’ ce sti tu…Craiova asta te-a lasat in urma cu noutatile vechi;))

     
  4. Schaduw13

    23/12/2009 at 02:18

    :)) Nu incetez sa va uimesc.
    E iarna, e zapada, a nins (si va mai ninge), vin sarbatoriile… Nu se putea scrie altceva mai „nimerit”. Stii ca scriu ceea ce imi trece prin cap si inima… Sper sa am ocazia sa scriu astfel de posturi foarte des :).
    „Strumf” =))… Ma amuza. Asa este, am ramas in urma… recuperez :).

     
  5. iReal

    27/12/2009 at 01:29

    imi place :X
    e asa…plin de zapada 8->
    sper sa mai ninga :((
    acm dn pacate totul s a transformat in multa multa apa:))

     
  6. Schaduw13

    27/12/2009 at 01:36

    Ce frumos a fost… Vreau sa ninga :(.
    S-a transformat in mult mult pamant :).
    Sigur o sa mai „snauiasca”… 😀

     

Lasă un răspuns

 
