RSS

Punct:)

08 Dec

Mi-e somn.Dupa ce ca juma’ din viata mi-o petrec dormind,cealalta jumatate mi-o petrec gandindu-ma la somn.In plus,maine am teza la info…genial,stiu.Oricum nu ma plang prea mult,pentru ca trebuia sa dam teza astazi,dar am avut noi grija sa mergem cu miloaga la dirigu’:)).Siiii de parca n-ar fi fost de ajuns teza mai avem si test la chimie,doamnelor si domnilor.Da,ati citit bine.Dam test la chimie(altii dau teza:)))-fraierii).Si intra in scena din nou doamna de chimie(aplauze,va rog).Ultima ei gafa a fost monumentala-ia trecut nota lui Munteanu Iulian Romeo in loc sa i-o treaca lui Vladucu Iuliu Cristian=))…Noroc cu mine,ca stau in prima banca..:|…Ca tot veni vorba de Iuli(Strumfu’),nah ca am scris post si saptamana asta,sa moara dusmanii care este>:P.Acum ma simt si datoare,asa ca dragi vizitatori ai site-ului,faceti-i vizite si lu’ Strmfu’ (http://baniiinseamnatimp.wordpress.com)

Cam atat pentru azi…Va salut si s-auzim de bine!Sunshine:)

 
13 comentarii

Scris de pe 08/12/2009 în colegi, Profesori, Scoala

 

13 răspunsuri la „Punct:)

  1. Andreea

    08/12/2009 at 21:45

    Naspa ideea cu teza si test la CHIMIE [=))))] in aceeasi zi… tot ce pot sa va urez e: „Baftaaaaaa (la copiat)!!” inclusiv celor doi iuliani:D dintre care unul, se pare, e doar prost!:)) no offense, iuli, baiatule!:d app… daca ar sti el, romeo, ca e vedeta…:))

     
  2. Strumfu'

    08/12/2009 at 21:47

    si uite-asa te-ai scapat de datoria de 50 de mii pentru reclamaaa :)) bravooo nap 😀 buna miscare 🙂

     
  3. Sunshine

    08/12/2009 at 21:52

    Andreea,multumim de urari:))Sa fie,bafta!Romeo e de mult vedeta:))…(ptiu,saracu’…:)) )
    Da,strumf;;)…E ca mi-s desteapta?:))

     
  4. ad94

    08/12/2009 at 22:24

    am o intrebare:))kre era nota:))=))..poi bafta multa …succes, noroc, la mai multe, Craciun fericit…ce vrety voi:))yo maine am test l geogra j poimaine teza l mate(k d-na laura andresan sau yoga:))–subiectele ei preferate)in fine…vacantza se simte in aer..maine impodobim clasa bla bla..j ne dam cadouri vineri..:))nice add

     
  5. Sunshine

    09/12/2009 at 00:03

    Era 9.Stiu enorm d emult pt Romeo:))….Multumim,multumim;;)
    Bafta si tie si distractie placuta maine:)

     
  6. iReal

    09/12/2009 at 22:13

    eo va zc cu inatarziere „bafta”
    sper ca ati avut
    am si eo vineri teza la rom si apoi vacantaaaa 8->
    de cnd astept momentul acesta :))
    oricine,mai greseste
    nu e cazu sa va suparati pe profa de chimie :))
    hai,andra,recunoaste ca ai scris postu numa’ ca sa te lauzi…k tu ai vzt k a gresit :))
    zi ca nu e asa:>

     
  7. Sunshine

    09/12/2009 at 23:00

    N-am avut bafta:-s..am facut ciorba de peste toata teza…:)):|…A fost si grea..:-s…In fine…Bine ca n-am dat si test la chimie:>
    Oki,nu e asa:-??(tu ai zis sa zic)…Nu ma laud,da’ daca nu eram eu ramanea strumfu’ fara nota;;).Deci,oricum merit toate aprecierile si laudele;;).Multumesc,multumesc,nu e nevoie sa aruncati cu flori in mine:))

     
  8. iReal

    12/12/2009 at 03:03

    =)) si eo care ma pregateam sa te acopar cu petale de lalele negre :-<
    dk nu vrei,nu vrei
    nu pot sa te oblig 😦

     
  9. Sunshine

    12/12/2009 at 17:00

    lalele neeegree:X:X:X:X:X….cine a zis ca nu vreau?!:))…Da-i drumu’:>:>:))

     
  10. Conopida

    13/12/2009 at 22:44

    a venit iarnaaaa:X:X

     
  11. Conopida

    13/12/2009 at 22:46

    P.S.:Gripa porcina nu ar exista daca am trata mai bine porcii!!!

     
  12. iReal

    14/12/2009 at 01:04

    in primul rand tre sa spun ca imi place noul aspect al blogului :X
    e asa,in ton cu anotimpul 8->
    si tre sa va mai spun ca snt ffff fericita ca a nins
    sper sa nu fie ultima oara pe anu asta :X
    „Multumesc,multumesc,nu e nevoie sa aruncati cu flori in mine:))”
    veeeezi?:>
    tu ai zs
    eo ascult ce zc tu :d (ma rog,citesc :)) )

     
  13. Sunshine

    14/12/2009 at 23:15

    Conopida,asa-i,a vinit iaaaarna(si pe blogu’ nostru):>…
    =))Asa-i,asa-i tre’ sa le facem masaj,sa le punem Vivaldi si sa-i hranim cu icre negre,inainte sa-i taiem.

    PS:ce-mi place emailul tau:)):X

    IReal,ma bucur ca-ti place noul profil:D
    Eee nah,nu tre’ sa asculti tot ce zic eu;;)…Nu te-ai gandit ca poate foloseam psihologia inversa?:))

     

Lasă un răspuns

 
