RSS

Doamna de chimie

25 Noi

N-am mai scris de mult,dar ma revansez eu(vorbesc cu cititorii fideli,nu cu cei care citesc azi un articol si anul viitor mai citesc unul).Asa…deci,dragii mei viziatori straini,cunoscuti,colegi,fosti colegi si in general prieteni.Napu'(eu) a fost racit:(…Si a facut injectii.Si a tusit(inca mai tuseste) si i-a fost rau.(asa se intampla cand racesc napii:( ).Am lipsit si o saptamana de la scoala.Nu ca nu mi-ar conveni,dar am pierdut multa materie si e grele cu recuperatu:))(mai ales ca e perioada tezelor).Cu toate ca am pierdut materia,n-am pierdut niciun amanunt sau detaliu din ce  s-a intamplat in clasa,datorita conopidei(lavinia).Cred ca s-a saturat de mine saptamana asta(Si eu te iubesc:X).Ea m-a ajutat sa-mi port sambetele si m-a amuzat,povestindu-mi stririle zilei.Acum,va povestesc eu voua cele mai funny ore.Bineinteles ca ma refer la orele de chimie.Si acum,o invit in scena pe doamna Dumitru(pe fundal aplauze furtunoase si foc de artificii si fum si rasete infundate si lacrimi pe fete incordate de ras si confetti si muzica jazz si holograf ).

Episodul 1

Doamna de chimie intra in clasa la si 30 si merge vorbind spre catedra…Noi,in picioare,scapand cate un „buan ziua”,din obisnuinta(dansa vrea ca la armata,doar ridicat in picioare,atat).

-Buna ziua,copii,da?Azi m-am trezit la 5 ca n-am mai putut sa dorm.Deci va dati seama cat de obosita sunt,da?Mie-mi plac copiii cuminti,asa ca nu faceti zgomote ca nu suport,da?Avusai toata ziua ore si nu putui sa-mi beau cafeaua decat asa in reprize(rade).Uitati,azi imi luai fusta asta,pe care n-am mai purtat-o de 10 ani si statui toata dimineata sa o calc si nu se calca…Buuuuun,acum sa trecem mai departe,ca la voi la clasa am 2 ore si la cilalti am 3,asa ca trebuia sa fac cu voi mai multe intr-o ora,da?Acum,mi-am adus 4 manuale de chimie si o sa va dau definitia valentei din fiecare manual,da?Ca sa nu credeti ca spun prostii,da?Bla bla bla(dicteaza).

Merge la tabla si incepe sa scrie.Iuli(strumfu’) cu mana pe sus.Il vede.Nimic.Scrie in continuare.Iuli cu mana pe sus.Nimic.

-Doamnaa!zice Iuli.

-Ma,daca vrei la baie du-te direct,ca mie mi-e scarba.

{=)))}Clasa pe jos.

Iuli vroia sa o intrebe ce scrie pe tabla ca nu-i intelegea hieroglifele minuscule,da’ n-ai cu cine,dom’ne.{:))}

Episodul 2:

Doamna de chimie intra vesela in clasa,noi ca deobicei ne ridicam in picioare si mai scapam cate o formula de salut.

-Azi sunt fericita,imi calacai fusta.Aseara am vorbit cu fie-mea o ora la telefon si i-am spus ca am ciorba pe foc,da’ daca nu ma intelege,ca deh,asa e ea mai incapatanata,da?Acum sa va desenez o pisica.

A luat o creta si s-a dus la tabla.A desenat un cerc cu doua triunghiuri pe el si apoi 4 bete cu alte 3 bete.

-(rade)Asta e o pisica de la spate.Stiti ca barbatu’meu a fost preot si eu sunt preoteasa,da?El imi zicea sa scriu langa,”pisica” ca sa inteleaga oamenii despre ce e vorba.

Toata lumea pe jos.

Exercitii.

Numarul 27.Iuli

Merge Iuli la tabla si ii da un exercitiu…Se incurca.

-Ma baiete,tu esti indragostit,ca nu stii sa rezolvi asta,da?

-Nu,doamna…nu stiu s-o fac.

-Bine,treci la loc,esti indragostit,da?

-Nu doamna,sunt doar un prost!

-Nu fii obraznic,da?

{=)))}

Cam astea au fost 2 episoade,formate din mai multe faze:)).Sper sa va placa si sa va formati o imagine despre cum decurg la noi orele de chimie.

V-am pupat si s-auzim de bine!Sunshine:)

 
39 comentarii

Scris de pe 25/11/2009 în colegi, Funny, Original, Profesori, Scoala

 

39 de răspunsuri la „Doamna de chimie

  1. Iuli

    25/11/2009 at 00:53

    oare dc oi fi io protagonistu ? 😀

     
  2. Sunshine

    25/11/2009 at 00:54

    Pt ca majoritatea fazelor amuzante te-au avut pe tine in rol principal:)).

     
  3. adina

    25/11/2009 at 01:16

    doamne am ras q lacrimi e tampita rau profa voastra „daca vrei la baie du-te direct,ca mie mi-e scarba” cat de tampit sa fi sa zici asa cv =)) profa voastra de chimie si profa noastra de mate zici k sunt surori ,nu cred ca o sa ghiciti la ce vedeta se gandea ea in ora?………..da…sa va zic ,sa nu va las asa ,laura andresan =))) cand am auzit toata cls pe jos…………. na ce sa le faci oamnei tampiti=)))

     
  4. Sunshine

    25/11/2009 at 22:42

    =))WTF…Laura Andresan?!=))…Si eu care credeam ca mai rau decat a noastra nu exista…

     
  5. ad94

    25/11/2009 at 22:50

    Doamnneeeee:)):))deci rad k lacrimi:))deci profa voastra e tiknita…makr radety d ea:))Jessus e ciudata..numai din felul in kre vb despre ce a fakt ea ziua aia:))park voua va pasa de fusta ei d 10 ani sau de ciorbele si pisicile ei…in fine…:D:Dnice comm..makr asa mai aflam ce mai facem unii la cls:D:Dbig hug>:D<

     
  6. ad94

    25/11/2009 at 22:50

    app..akm am inceput sa citesc..commurile :))adian il are asemanator:)),,,sorry nu am copiat

     
  7. ad94

    25/11/2009 at 22:52

    da ..da laura:))zice ea..poii are emisiunea aia..dp B1 tv:))l kre noi…aaa Interzis?..l KRE EA:da..knd vb ea de barbati si de…..j nu a mai kompletat:))

     
  8. Sunshine

    25/11/2009 at 22:58

    =))Adri…Profa voastra e geniala:X:))))..facem schimb,?a Dumirtu le are cu matematica..si cred ca si Brodeala cu chimia:))

     
  9. Mitza

    25/11/2009 at 23:06

    =))))))) ms ca ne ajuti sa retraim momentele,nap:) portie dubla de ras… abia astept sa vedem ce fusta nepurtata de 10 ani nu se mai calca=))) To be continued :> asteptam urmatoarele episoade 😀

     
  10. Sunshine

    25/11/2009 at 23:12

    Mitzaaa:D…Ma straduiesc si eu:)):DSi eu astept continuarea:>:X

     
  11. ~Lala

    26/11/2009 at 22:30

    =)) doamne…bai nene,faci misto?:)) episodul 1 :X mistooo :X :))

     
  12. Hellu'

    26/11/2009 at 23:22

    O sa vin si eu la ora voastra ba:)) noi la chimie jucam carti cu profa… si o batem la poker si septica B-) si noi radem cand se mai intoarcea ea si o auzi „HEEEIII!!!” e deja un fel de „slogan” la ora ei…

     
  13. Sunshine

    26/11/2009 at 23:27

    Lala,nu fac misto..chiar asa face:)))…eu mor la ore:))…e naspa ca stau in prima banca si trebuie sa ma prefac mereu ca-mi caut ceva in ghiozdan:)))….

    Hellu’,stai in ultima banca…nici nu te vede cand mori de ras(doar sa nu faci zgomot:)) )…

     
  14. iReal

    29/11/2009 at 02:10

    da,da
    o stiu
    am fct si noi vreo 2 ore cu ea :)) si nu am putut sa uit cnd ne a povestit ca a construit o soba la tzara :))
    femeia aia chiar vorbeste mult :))

     
  15. Schaduw

    29/11/2009 at 20:47

    =)) Ce e asa rau la dansa daca nu va da 4 sau nu va asculta o ora inreaga ? Mi se pare in limitele normale de prof de liceu care vine ca la un simplu serviciu de la care poate sa-si ia salariul si apoi iaurt cu paine…
    Recunosc, la mine nu prea se intampla sa ne povesteasca cineva depre ciorba, popi sau matze… cu atat mai mult sa-ti dea voie la toaleta asa usor (nu ca ai mei colegi s-ar mai intoarce la ora, daca ar primii aprobarea =) )… Cu toate astea, sunt cateva faze de ras si la noi… -> Relatez si eu pe viitor. O sa mi le notez pe telefon sa nu le uit.

     
  16. ~Lala

    29/11/2009 at 23:05

    b-) soba de la tzara :X :)))

     
  17. Sunshine

    29/11/2009 at 23:24

    Ireal,femeia aia e incredibila…din toate punctele de vedere:))…
    Sch,nu-i nimic rau…din potriva,e foarte amuzanta:P…N-am zis ca e ceva rau la ea:))…:X
    Lala,ne-a zis si noua parca:-?…De fapt la cate ne-a zis:-j

     
  18. Schaduw

    30/11/2009 at 00:42

    Daca… e amuzant e super-bine ;)).
    Preferi un profesor amuzant in dauna unuia securist in orice secunda a unei ore de curs.

     
  19. Sunshine

    30/11/2009 at 16:41

    Sch,ai dreptate…da’ eu am pus postu’ ca sa conturez in imaginatia cititorilor,o ora de chimie la noi in clasa:p

     
  20. iReal

    30/11/2009 at 17:35

    da,lala
    nu rade ca asa e :))
    si ne a mai povestit si de sotul ei si mai multe
    nu mi mai amintesc exact :))

     
  21. Sunshine

    30/11/2009 at 17:44

    Ba rad,ca ma abtin destul la ore:))…
    Daca tu la 2 ore nu-ti mai amintesti cate a zis…inchipuie-ti cum sunt eu:))

     
  22. Bianca

    01/12/2009 at 01:03

    E foarte tare profa voastra :)) Daca va mai da si note mari e si mai geniala :X Am si eu niste experiente foarte funny cu profa de chimie din generala (pe care am urat-o nespus>:P) Nush daca ti le-am povestit 😀 Deci :)) Odata a fost ziua dirigintei si i-am facut un tort si i-a cantat la multi ani inaitnea orei de chimie..si k sa nu se supere profa, i-a pastrat si ei o feliuta de tort (e grasa:| de fapt…foarte grasa:|) A fost foarte incantata si a zis k se duce in ultima bana sa manance k nu se poate abtine:| In timpul asta a trecut un coleg la tabla si in loc de NaOH a scris NaHO :)) Cand a vazut profa i-a ramas tortu’n gat, s-a inecat, a inceput sa tuseasca, si a flegmat exact in freza colegului din fata ei =)))=))) Ar fi multe faze de povestit, dar ma lungesc cam mult :)) Deci in concluzie…toate profele de chimie sunt tzicnite=))

     
  23. Sunshine

    01/12/2009 at 22:41

    =)))Mi-ai mai zis,da’ si acum mi se pare funny:))…Concluzia ta e evidenta.(mai punem si profele de mate p-acolo ca sa se simta si cei de la 9D bine:)))

     
  24. Andreea

    05/12/2009 at 22:36

    absolut superb postul (sper k am nimerit:d)!!! ideea e ca profa voastra e dereglata rau:)) daca auzeam de la altii, nu credeam… da cum am facut si noi ora cu „dumneaei” :-” … :))) ma rog… noua ne-a zis ca nu si-a mancat ciorbitza la pranz si a mancat doar o portie de pilaf. da si-a baut cafelutza! =)))) asta e cel mai important… :)) oare de la asta i se trage? de la portia de pilaf, sau de la pisica „doua triunghiuri, 4 bete si apoi alte 3 bete” (nu prea ma prin unde sunt pozitionate exact betele alea..) =)))))))

     
  25. iReal

    06/12/2009 at 01:52

    foarte thare commentul biancai =))
    andreea,eo nu mi amintesc de pilaf 😕
    e cv suspect
    cum sa uit asta?:))

     
  26. Sunshine

    06/12/2009 at 13:53

    Andreea?!:))…Bine te-am gasit,don’soara>:D<…Iti dau poza pe mess sa intelegi cum a desenat pisica:))…

    IReal,stiam eu ca dormi la ora…cum sa nu-ti amintesti de pilaaaf,ma?!Rusiineee:))

     
  27. Strumfu'

    07/12/2009 at 10:34

    cred ca e ceva in aer. nici eu nu mai tin minte ce mi-a zis sau ce-am mai facut amuzant la ora ei 😐 whatsoever a fost amuzant 😀

     
  28. Sunshine

    07/12/2009 at 12:20

    Struuumf!!!:XMereu e amuzant la orele ei:))…Ultima boacana a ei te-a avut in plan principal tot pe tn=))…Ca i-a pus nota lu’ Romeo in loc sa-ti puna tie:))…Daca nu eram eu sa-i zic,nici ca-ti mai punea nota:>:>;;)

     
  29. Andreea

    08/12/2009 at 21:35

    Obisnuieste-te cu mine!:P mada… chiar ne-a zis de pilaf si cafelutza… fetita… cum sa uiti asa ceva?!:)) btw… mi-a dat lavi poza!DUUDE!!!=))

     
  30. Sunshine

    08/12/2009 at 21:39

    Deja m-am obisnuit:)))…Vezi ce repede ma adaptez?;;)…
    Imi dau seama dupa „=))” ca ti-a placut poza:))

     
  31. iReal

    09/12/2009 at 22:17

    nu ma mai certati mah :-s
    am uitat si gata >:P
    oricui i se mai intampla
    va pusarati asa pe mine,si tu si andreea :))

     
  32. Sunshine

    09/12/2009 at 22:54

    Eee ai uitat…Nu erai atenta,ce mai:-j…Las’ ca stiu eu…Nu mai baga scuze d’astea,ca nu tine cu mine:-w:))

     
  33. iReal

    12/12/2009 at 03:04

    sunshine,vorbeste frum cu minte
    stii ca snt sensibila :-<
    poate raman cu traume :))

     
  34. Sunshine

    12/12/2009 at 16:58

    Aaha…vezi sa nu:))

     
  35. iReal

    14/12/2009 at 01:06

    nu te potolesti,ah? :))
    te spun lu mami
    vine dupa tine si te bate cu coada de la matura :))

     
  36. Sunshine

    14/12/2009 at 23:08

    =))Am piele de titan,nu ma doare;;)…HA! :))

     
  37. Geo (o_0) \m/

    11/03/2010 at 23:28

    fff tare:)))) pacat k am ratat episoadele astea:)) o sa le prind pe urmatoarele:-?:))

     
  38. Sunshine

    12/03/2010 at 21:15

    Nu cred ca o sa mai faca chestii de genu’, ca e presata de timp:-s…atunci vorbea o juma’ de ora despre ce a facut in seara x, ce a mancat de dimineata, etc:))

     
  39. georgiana

    04/08/2014 at 00:11

    Frate, e prea tare ce ai povestit! Eu am avut in gimnaziu tot una de chimie care , din ce mi au povestit colegii k ma mutasem la alta scoala, k profa de chimie l a trimis pe un baiat acasa ptr k avea pantaloni scurti. Pe urma le a zis la ceilalti k sa vina asa in fata ei, atunci cand o veni in bikini la scoala si s o crak***a pe catedra. Subliniez: e blonda! Adik vopsita blonda!!!! Odata isi freca ochii de ziceai k e drogata, mi a zis o fata de a7a. Cik s a speriat de ea grozav. Sau asta mai le zicea la aia smecheri: iti frec o palma de zbori pe geam!
    Alt coleg, in ora ei, facea genoflexiuni. Eu am zis la coleg: cf ma? Vezi k te vede profa si te omoara! Dar nu m am putut distra prea tare, k eu eram aia buna a clasei la chimie si hai la tabla! Am uitat totul! Profa imi spalase creierul cu minunata ei dilema la chimie:)))))

     

Lasă un răspuns

 
