RSS

Faringo-Laringita acuta

19 Noi

Nu pot sa cred ca a mai trecut o saptamana aproape in care am stat acasa si n-am facut nicio ora de curs sau de antrenament. E frustrant: din 3 saptamani, 2 sa le stai acasa… M-am cam saturat sa am febra 39-40 si sa stau in pat toata ziua… Si-mi aduc aminte ca mai sunt si nebuni care isi doresc sa fie bolnavi ca sa nu mearga la ore…
As fi in stare sa ma rog sa fac 3 ore de matematica pe zi numai sa nu fiu bolnav. Doar ca nu prea se poate sa se indeplineasca tot ce ne dorim. De fapt, am observat ca nu ni se indeplinesc decat o foarte mica parte din dorinte… deci aveti grija ce va doriti!
Inca un sindrom teribil pe care il capeti stand acasa in pat… elenea. E teribila!!! E ca un drog… E foarte greu sa-ti revii la normal, greu din punct de vedere psihologic. Acum, gata cu drama… ma duc sa stau in pat pentru ca ma doare foarte tare capul si nu am chef de nimic. Voiam doar sa mai scriu sa vedeti ca n-am murit, altruist din partea mea…

 
8 comentarii

Scris de pe 19/11/2009 în Incredibil

 

8 răspunsuri la „Faringo-Laringita acuta

  1. Sunshine

    19/11/2009 at 14:29

    Ahahahah:)))…bate palma,vere!:|…Si eu mi-s racita:>Si fac si polidin:))…Ai dreptate la faza cu lenea-nici nu-mi vine sa ma misc din pat,da’ o mai fac cand imi dau seama ca mi se atrofiaza muschii:))…

     
  2. Schaduw

    19/11/2009 at 17:48

    Cred ca 2/3 din populatia Romaniei e racita… Crunt…
    Am vrut sa fac si injectii sa-mi treaca mai repede, doar ca a zis sa iau pastile ca imi trece la fel de repede.

     
  3. Iuli

    22/11/2009 at 16:31

    ideea e ca cam orice raceala/gripa pe care am avut-o mi-a trecut intr-o sapt fara tratament 😀

     
  4. Bianca

    22/11/2009 at 22:07

    nu am uitat ba de tine 😀 >:D:D<

     
  5. Schaduw

    22/11/2009 at 22:29

    Esti norocos… Eu am facut niste greseli destul de mari… si unele neintentionate.
    Bianca, ai vorbit cu mine ?

     
  6. Bianca

    25/11/2009 at 10:31

    da. ieri :))

     
  7. iReal

    29/11/2009 at 02:14

    oh da…era sa ma ia si pe mine raceala,dar am fst mai puternica decat ea :X
    snt mandra de mine :d
    e bine de stiut ca mai traiesti 😉
    cum te mai simti?:>

     
  8. Schaduw

    29/11/2009 at 17:46

    Bine ca ai scapat… dar sezonul e doar la inceput (*de raceala*).
    Ma simt bine, mi-am revenit… Sper sa nu mai am „placerea de a sta acasa pe caz de boala”, cel putin 30 de ani.

     

Lasă un răspuns

 
