RSS

Urăsc

06 Noi

Urasc sa fac ceva ce nu-mi place.Urasc sa fiu intrebata de ce sunt suparata.Urasc sa vorbesc cu cineva,doar pentru ca nu am cu cine altcineva sa vorbesc.Urasc sa imi fie somn.Urasc sa ma uit la reclame.Urasc sa ma verifice cineva.Urasc sa mi se spuna ce sa fac.Urasc sa ma trezesc devreme.Urasc sa mi se puna prea multe intrebari.Urasc sa n-am intimitate.Urasc sa nu pot spune ce gandesc.Urasc sa nu fiu ascultata cand vorbesc.Urasc sa nu mi se acorde atentie,cand o cersesc.Urasc sa-mi calc pe orgoliu.Urasc sa ma impiedic.Urasc sa uit mereu numele persoanelor noi.Urasc sa vorbesc in fata unui public.Urasc sa n-am dreptate.Urasc sa nu stiu ceva ce ma intereseaza.Urasc sa fiu curioasa.Urasc sa ma repet.Urasc sa dau explicatii.Urasc sa ascult detaliile.Urasc sa fiu nevoita sa explic de doua ori acelasi lucru.Urasc sa vorbesc in franceza.Urasc sa ascult cum se vaieta cineva pentru nimicuri.Urasc sa fiu racita.Urasc sa ma plictisesc.Urasc sa imi fie frica.Urasc sa fiu certata.Urasc sa tip.Urasc sa mint.Urasc sa fiu lingusitoare.Urasc sa nu fiu bagata in seama.Urasc sa n-am chitara acordata.Urasc sa n-am net.Urasc sa ma enervez.Urasc sa fiu sacaita.Urasc sa se holbeze cineva la mine.Urasc sa nu mi se spuna in fata cand gresesc.Urasc sa fiu acuzata pe nedrept.Urasc sa ma oftic.Urasc sa ma prefac ca nu sunt suparata.Urasc sa mi se vorbeasca rastit.Urasc sa fiu pe langa subiect.Urasc pisicile.Urasc minciunile.Urasc rautatea.Urasc prostia.Urasc ipocrizia.Urasc nepasarea.Urasc nedreptatea.Urasc nesimtirea.Urasc manelele.Urasc cocalarii.Urasc pitipoancele.Urasc sclifositele…Uneori ma urasc si pe mine.

Stiu ca par a fi gandurile unui copchil suparat pe viata,dar nu sunt.Cred ca fiecare aveam muuulte lucruri pe care le uram…

Si pana la urmatorul post,v-am pupat pe obrajori si s-auzim de bine!Sunshine:)

 
12 comentarii

Scris de pe 06/11/2009 în Uncategorized

 

12 răspunsuri la „Urăsc

  1. bianca

    06/11/2009 at 20:33

    da’ multe lucruri mai urasti :))

     
  2. Sunshine

    06/11/2009 at 20:37

    Şi aici am scris ce mi-a venit in minte:))…
    Oricum dacă te pun să faci o lista cu ce uraşti,o să vezi că o să ai muulte de scris:-j

     
  3. Hellu'

    06/11/2009 at 20:44

    dar eu te iubesc:X

     
  4. Sunshine

    06/11/2009 at 20:48

    :X:X:X:XŞi eu te iughesc,ma hellule!:*

     
  5. Lithium

    06/11/2009 at 20:54

    first of all, mă bucur că ai început să scrii cu diacritice 😀 că nu înţeleg de ce, e partea a doua. ce te stresează aşa tare încât să scrii un post despre ?

     
  6. Sunshine

    06/11/2009 at 21:08

    Uhm…Şi ce avantaje îmi aduce scrisul cu diacritice?;))…
    Am scris postu într-un moment mai „delicat”…:P

     
  7. Schaduw

    06/11/2009 at 23:36

    Intr-adevar lista de lucruri pe care le uram … e MARE! Si eu daca m-as apuca sa fac un astfel de post cred ca ar fi de cel putin 3000 de cuvinte… N-o s-o fac din cauza ca ar fi plictisitor, neoriginal si fara sens.
    Ma sperie ca lista cu lucruri pe care le uram este aproape sigur mai mare decat lista celor pe care le iubim… Oare de ce spunem „Urasc aia” ; „Nu-mi place aia” … ? Am observat ca si eu scriu majoritatea posturilor despre chestii pe care le urasc sau care ma deranjeza… nu stiu de ce. O fi ura un sentiment mult mai puternic decat „iubirea” ?(aia de viata, nu de „aproape”)

     
  8. Sunshine

    06/11/2009 at 23:40

    Nu cred că ura e mai puternică decât iubirea,doar că ne e mai usor sa observăm lucrurile care ne displac şi punem mai mult accent pe ele.

     
  9. iReal

    21/11/2009 at 03:07

    si urmatorul post o sa se intituleze „Iubesc” :X
    nu i asa?;;)
    imi place postu :X ma regasesc in el :d

     
  10. Sunshine

    21/11/2009 at 18:58

    Nu o sa se cheme „iubesc”:))…Se subintelege si din asta ce iubesc;))…App de urmatoru’ post,n-am idee ce o sa scriu…:-??In fine…Ma bucur ca-ti place>:D<

     
  11. iReal

    29/11/2009 at 02:01

    uite ca a vnt si urmatorul post
    la scoala gasesti intotdeauna subiecte noi pt posturi :))

     
  12. Sunshine

    29/11/2009 at 23:21

    Ou da…traiasca liceu’…Altfel as muri in somaj…:))

     

Lasă un răspuns

 
