RSS

Halloween

29 Oct

La noi a fost deja Halloween-ul…desi adevaratul Halloween e pe 31.Am facut ceva repetitii inainte de reprezentatia finala,da’ pt noi n-a fost de -ajuns.Am avut o sceneta din serialul Familia Addams si un cantec(pt ce-i care nu cunosc).Eu am fost Morticia…(uhuu)Ceilalti nu mai conteaza:))…Asa,dupa cum spuneam,sceneta a iesit destul de bine,ignorand micile scapari din timpul dansului(executat de niste mumii si de Wdnesday-Lavinia).Pana la cantec totu’ bine si frumos…Da’ se putea sa n-o stalcesc,eu?Nu,Ca de-obicei:)).M-am obisnuit,oricum.Macar sunt fericita ca am luat locu’ 3 la masti\:D/…Cam atat am avut de zis(din cauza somnului).

V-am pupat si s-auzim de bine!Sunshine

 
12 comentarii

Scris de pe 29/10/2009 în Sarbatori, Scoala

 

12 răspunsuri la „Halloween

  1. Iuli

    30/10/2009 at 23:05

    mdea.. a fost misto 😀

     
  2. Schaduw

    04/11/2009 at 18:12

    :)) Aveti si Halloween pe aici! Tare…
    Eu sunt racit… sunt acasa :).
    Era bine sa lasi mai multe detalii :D.

     
  3. bianca

    06/11/2009 at 20:30

    felicitari pentru locul 3 :X:X
    si pentru sceneta minunata :X

     
  4. Sunshine

    06/11/2009 at 20:34

    Sch,mi-era somn si lene sa mai scriu:))…Am scris doar esentialul:D
    Bianca,Multumesc!:*

     
  5. Schaduw

    06/11/2009 at 23:37

    Stiu cum e ;))… E bine ca ai scris totusi. Eu n-am scris cateva saptamani de lene :((…
    Lenea e un fenomen rau, rau de tot… O sa scriu un post despre acest lucru.

     
  6. Sunshine

    06/11/2009 at 23:43

    Lenea nu-i un fenomen:)))…Sau cel puţin eu nu vad lenea ca pe un fenomen…e o stare…Si ce o să scrii in postu ala?:D

     
  7. iReal

    21/11/2009 at 02:50

    si mie mi a placut de halloween 😡
    si iar imi aduc aminte ca ne au tras cortina prea devreme~x(
    nijte incompetenti domne :-j

     
  8. Sunshine

    21/11/2009 at 18:55

    Da…au tras cortina la chestiile plictisitoare:-j:))…Glm..Cred ca nu si-au dat seama ca mai aveti din dans:))…

     
  9. iReal

    29/11/2009 at 02:00

    ah,ce urat a sunat aia :))
    stiu ca glumeai >:d<
    trebuia sa si dea seama :-w
    d'aia erau pusi acolo
    dar n ai cu cine :-j

     
  10. Sunshine

    29/11/2009 at 23:20

    Stiu ca stii ca glumeam:))…(da’ ma asiguram doar:”>)…
    Ai dreptate,n-ai cu cine…Trebuia sa ne premieze mastile…si noi nu eram p-acolo..si au trecut peste:)))

     
  11. Mishy Constantin

    12/10/2015 at 10:44

    Bună.Cer ajutorul tău urgent.Am nevoie și eu de sceneta voastră.Pregătim un spectacol și am nevoie urgent.Mersii din suflet.

     
  12. Mishy Constantin

    12/10/2015 at 10:46

    Lăsați.mi un facebook,ceva sau email să am cum să iau legătura cu voi.😉

     

Lasă un răspuns

 
