RSS

Impresii – prima saptamana de liceu

25 Oct

Poate ca s-a lasat mult asteptat acest articol… din vina mea evident… pentru ca mi-a fost pur si simplu lene sa scriu si nici nu am avut timp. Dar daca tot am gasit cateva minute in care nu imi este somn(Urasc somnul, una dintre cele mai mari dorinte ale mele este sa nu am nevoie de somn si sa ma pot „reincarca” fara el sau sa nu obosesc niciodata. Nu se poate, nu am voie sa-mi depasesc conditia de om.) in perioada in care trebuia sa dorm, m-am gandit sa va impartasesc niste experiente din prima saptamana de scoala.
Pentru mine… perioada de liceu a inceput dezastros: in loc sa fiu trecut la profilul pentru ca optasem (Matematica-Informatica Internsiv Informatica) am fost trecut la Stiintele Naturii. S-a creat o confuzie intre numele meu si al colegului meu, Vladi. Pe undeva e de inteles… acelasi nume, aceeasi localitate, primele medii din liceu.(Undeva scuzabila situatia). Deoarece sunt la liceu intr-un alt oras decat cel din care provin, nu era nimeni care sa ma poata ajuta cu aceasta neplacuta situatie… Deci a trebuit sa ma descurc singur… Au urmat vreo 3 ore in care m-am plimbat prin tot liceul invatandu-l pe de rost: de la secretariat la cancelarie si de acolo la etajul trei … apoi iar jos … dupa la sala nr. x. Intr-un final am reusit sa-mi aflu Doamna Diriginta si sa o lamuresc cu privire la cateva aspecte si dumneaei sa-mi spuna orarul si de unde sa-mi iau manualele. Inainte sa o gasesc… rezolvasem confuzia de la secretariatul liceului si eram trecut in clasa care trebuia dupa un numar de telefoane date ca se asigure ca nu e vina mea… (Daca imi apartinea, cred ca erau in stare sa ma puna sa sap un tunel pana in Scotia. Din nefericire n-a fost.) Cam asa a decurs prima mea zi de liceu… Am fost profund dezamagit, dar speram sa nu fie chiar asa rau de aici inainte…
Urmatoarea zi urma sa ma prezint la sala x la ora y sa-mi cunosc colegii si sa aflu alte detalii cu privire la organizarea orelor de curs. Zis si facut… Am primit manualele, orarul si am cam stat degeaba pana la sfarsitul saptamanii pentru ca profesorii erau „putin incurcati”.
Sincer, in prima saptamana, colegii mi s-au parut cel putin „sariti de pe fix”… Nici macar nu stateam in clasa in pauza… eram putin transfigurat cand ii vedeam. Am crezut ca nu va exista recreatie in care sa raman vreo secunda in clasa si ma gandeam ca imi va fi tare greu sa vb cu ei. Mi se pareau ca nu au nici macar un subiect in comun cu mine.
Era totusi un mediu nou, total necunoscut…

 
5 comentarii

Scris de pe 25/10/2009 în Uncategorized

 

5 răspunsuri la „Impresii – prima saptamana de liceu

  1. Sunshine

    25/10/2009 at 16:02

    No,eu stiu cum a decurs prima tza saptamana,da’ mi-a facut placere sa mai citesc o data cum te-ai plimbat tu in prima zi prin liceu:)):X…

     
  2. Schaduw

    25/10/2009 at 19:54

    :)) Apreciez ca intamplarile mele ii amuza pe ceilalti :X. Oricum n-a fost o saptamana frumoasa din viata mea.

     
  3. iReal

    25/10/2009 at 20:52

    :))
    vreau sa aflu continuarea :X
    chiar interesanta prima ta sapt :d

     
  4. Iuli

    26/10/2009 at 01:46

    ciudat.. eu gandeam invers prima data cand am intrat in clasa. like.. „vaaai, sa vezi ce-o sa mai stau la taclale cu astia!” si cand colo.. spanac!

     
  5. Schaduw

    26/10/2009 at 01:48

    :)) Se mai schimba lucrurile…

     

Lasă un răspuns

 
