RSS

Impresii – Dupa mai mult de o luna de liceu

25 Oct

M-am gandit sa separ articolele ca sa nu plictisesc si mai ales sa se vada diferenta cat mai bine. Orarul mi s-a schimbat cam de 7 ori … Doamna Diriginta de vreo 3 ori … Pentru mine nu conteaza… Toti profesorii din liceu mi se par cu adevarat niste oameni extraordinari. Poate si in generala am avut asa profesori… dar, nu ii apreciam atat cat era cu adevarat nevoie. Acum pot spune ca ma simt chiar bine la scoala… nu merg pentru o anumita ora… nu ma chinui sa nu adorm la o anumita ora(Doar atunci cand dorm 3 ore pe noapte si am 2 antrenamente). Consider ca relatia profesor-elev conteaza foarte mult in procesul de invatare… Cel putin, la inceput cand nu cunosteam toti dascalii si ii vedeam ca intra incruntati … Mi se parea o atmosfera incarcata si in care nu ma puteam concentra. S-au schimbat multe… am inceput sa-i cunosc pe fiecare in parte si stiu ca nu sunt oameni rai. Au doua reguli, fara exceptie: Sa-i respecti si sa inveti… Mie unul mi se par reguli de bun-simt. Respectul meu l-au castigat prin felul dumnealor de a fi, prin modul de a ma face sa pricep si sa invat. Indiscutabil l-as fi acordat si fara aceste caracteristici, esentiale pentru mine, pentru ca dumnealor au fost ca mine, elev, au stat multe ore atenti ca sa ne poata invata, dar noi n-am fost profesori. De asemenea un alt argument pentru care merita respect, este varsta si experienta de viata. Consider ca sunt o persoana care si-a creat o reputatie buna fata de domnii profesori pe care doresc sa o mentin pentru ca nu mi se pare greu si consider ca e necesara pentru desfasurarea orelor intr-o buna atmosfera.
Colegii… Daca in precedentul articol v-am spus ca mi-au facut o parere foarte proasta in prima saptamana… Acum totul s-a schimbat radical: i-am cunoscut, m-au cunoscut … fiecare stie la ce sa se astepte de la celalalt si nu sunt baieti rai… chiar deloc. Mi se pare ca incepe sa se sudeze o clasa unita, asta doar daca vor fi de acord cu anumite principii pe care le voi impune, normale, daca nu… „mai vedem”. Niciodata n-am avut colegi asa (in sensul bun), poate doar la Handball. Sper sa mentinem relatiile de prietenie cat mai mult si sa nu avem vreodata probleme. Cam atat ar fi de zis dupa mai mult de o luna de scoala. Nu merg la liceu nici din necesitate, nici din placere si nici din dorinta de a-mi pierde timpul… Merg pentru ca imi doresc sa invat si sa excelez si pe plan scolar. Ar mai fi de spus programul unei zile normale pentru mine. Ar suna cam asa: 6:25 Trezirea; 7:00 Micul Dejun; 07:25 Plecat la antrenament cu mijloace de transport in comun; 8:00 Antrenament sau Teme ori Cumparaturi(Probabil cea mai mare perioada de timp libera, dar care se imparte in 3 categorii ->[Daca ai teme, in mai putin de 2-3 ore nu le rezolvi, deci se face ora 11:00] ->[Daca ai antrenament s-au dus 2 ore si 30 de minute pentru efectuarea lui si pentru ajungerea la sala si de la sala la camin] ->[Daca mergi la cumparaturi, depinde cat de repede termini si cat de aproape e magazinul de la care cumperi(nu sunt ca in Dragasani la 200 de m unul de altul), pierzi tot vreo 2 ore si 30 de minute]
{In general acest timp e ocupat de teme};12:00 sau 13:00 Pranzul; 12:30 sau 13:30 Intrat la ore; 18:30 sau 19:30 Terminarea orelor; 20:00 Antrenament; 22:00 Terminarea antrenamentului; 22:00 – 22:30 – 23:00 Mers cu mijloacele de transport in comun pana la caminul liceului; 23:00 Dus; 23:30 – 00:00 Somn…(Orele sunt estimate cu o marja de eroare destul de mare, pentru ca inca nu s-a stabilizat programul). Si a doua zi o iei de la capat -> La fel <-. Este obositor fireste… pe sfarsit de saptamana, daca n-ai pierdut timpul, esti foarte obosit si in weekend vi acasa ca sa te odihnesti si sa-ti revezi parintii/familia si prietenii…

 
6 comentarii

Scris de pe 25/10/2009 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „Impresii – Dupa mai mult de o luna de liceu

  1. Sunshine

    25/10/2009 at 16:11

    Greu…Eu ma plang mereu de somn,cred ca am inebunit-o pe Lavi.”lavi:ce faci ma?;andra:mi-e somn.”:))…asta ii zic de vreo 5-6 ori pe zi…M-as deintegra si m-as transforma in praf stelar in locu’ tau…sincer:|

     
  2. Schaduw

    25/10/2009 at 19:56

    M-am obisnuit… sincer nici nu stiu cum de s-a intamplat asa repede… Probabil am ceva special :X. E greu… n-a zis nimeni ca e usor… doar sa-ti pierzi viata e usor.

     
  3. iReal

    25/10/2009 at 21:07

    eo as muri fara somn
    stii tu :))
    e bine macar ca te-ai obisnuit :d
    ma bucur pt tine 😡

     
  4. Schaduw

    25/10/2009 at 21:59

    Da, stiu :)). Am si eu momente in care ma bucur ca ajung in sfarsit sa dorm :)).

     
  5. Iuli

    26/10/2009 at 01:52

    Dumnezeule! te culci la 12 si te trezesti la 6. urat program. desi e folositor. asa cum avem noi pe-aici ne trezim pe la 9-10, teme, mancam, plecam la scoala. terminam la 6jumate, antrenamente marti si vineri, la 9 jumate-10 suntem aks. avem timp de invatat, si de distractii. desi mie-mi place mai mult programul tau. pentru simplul fapt ca e un program. adica na, eu care abia mai dorm unele nopti mi-e aiurea sa ma trezesc dupa 3 ore de somn.. la 11. e mai bine un program impus/stabilit.

     
  6. Schaduw

    26/10/2009 at 01:56

    Intr-adevar… Dar programul mi l-am modelat singur … in functie de antrenamente si scoala … si nu e „batut in cuie”. Mi-l adaptez dupa „nevoi”.

     

Lasă un răspuns

 
