RSS

Noutati

10 Oct

Dupa o perioada de pauza,revin in forta cu un articol nou.Si pentru ca v-am batut atat la cap pe toti cu liceul…o sa continui[:))].Urmatoarele 3 saptamani de liceu(dupa cea pe care am descris-o in postul anterior) au trecut destul de repede.Tin sa precizez ca parerea mi-a ramas neschimbata in ceea ce priveste unii profesori si elevi ai scolii.Mai precis,doamna de chimie continua sa ne persecute cu discutiile ei filosofice si cu dezbaterile si framantarile ei privind foametea si rata mortalitatii pe plan global.Saaau in traducere : cate cani de ceai a baut aseara,tabieturile ei de dimineata(canutza de cafelutza),ce carte a citit acum 3 saptamani,cum ii place ei sa citeasca,cat de mult dauneaza vietii vorbitul(ne-a zis ca a citit ca oamenii care vorbesc putin au o viata lunga…ma intreb cum a scapat pana acum) ,etc.Acum lasand-o pe profesoara de chimie la o parte,trecem la don’soara de istorie care m-a trecut la tabla sa scriu „secolul x i. de Hr.” pt ca a vazut ea la mine in caiet ca n-am scris „i. de Hr.” prescurtat 😐 …In fine.Au fost si parti bune,care le-au eclipsat pe cele rele si m-au facut sa-mi schimb la 90 de grade impresia.Cei mai „draguti” profesori mi se par domnisoana Nadia,domnul Nonei,D-na de franceza(mereu ii uit numele),Dom’ diriginte si domnu’ Diaconu(e timp sa-mi schimb parerea:-„).Apropo de profesori…daca cineva care citeste postu’ face matematica cu d-na Preda,mi-ar prinde bine niste ponturi(9B,lasati mainile jos!).Si …ca tot veni vorba de 9B…incep sa ma obisnuiesc cu noii colegi cu ideea ca n-o sa mai fiu niciodata la 8C si ca n-o sa mai am aceiasi colegi.Le multumesc din nou acelora care imi fac fiecare zi mai buna(conopida,ana,strumfu’,mazare,mitza,bianca,adina,andreea,hellu’,varza,adri,mada,lala, eeetc..Da ma,va multumesc:X.M-am obisnuit si cu peisaju’ si cu persoanele care-l alcatuiesc si cu coboratu’ la baie si cu soneria care nu se aude.

Sfarsitul primei parti.

Aaaazi:X.Deci a fost geeeniabil.Da,imi dau seama ca vreti sa stiti ce a fost asa de genial.Pai,am iesit cu dom’ diriginte pe deal(am fost cam juma’ de clasa).Am descoperit ca in spatele omului acela serios si impunator mental se afla un copil zambaret si plin de energie.De data asta nu m-a mai scos la tabla sa fac o problema(pe care nu am stiut s-o rezolv),ci a cantat cu mine si cu ceilalti,a topait in sac,a alergat,a mancat cot la cot cu noi si a ras cu noi.Incredibil.Adica eu eram stafida congelata pe langa dansu’.Nici n-avea rost sa mai alerg ca ma prindea imediat:|.La intrecerile cu sacii,se invartea in timp ce dadea ocolul unui coleg(in sac,da),la jocul „zombie-zombie” tipa mai tare decat tipau ceilalti la un loc si la jocul „tomatele” a ramas in ultimii 5(din 16-17).Pacat insa ca nu am stat foarte mult timp,da’ ne-a asigurat ca mai iesim.

Sfarsitul articolului:)

V-am pupat si s-auzim numa’ de ghini!Sunshine

 
15 comentarii

Scris de pe 10/10/2009 în colegi, Funny, Profesori, Scoala

 

15 răspunsuri la „Noutati

  1. Conopida

    10/10/2009 at 23:50

    uh…a trecut deja o luna …mai avem doar 3 ani si vreo 8 luni pana cand o sa ne apucam sa plangem dupa liceu.Si daaa..ne-am obisnuit si cu profii(stai sa inceapa cu notele;))) si cu colegii care chiar daca sunt prosti(unii,nu toti,se stie cine),macar sunt amuzanti(I: Din ce este alcatuit scheletul uman?R:Oase!?:))).Azi chiar a fost mult mai bine decat ma asteptam adica au fost intelegatori,n-au facut scandal,le-au placut cantecele(mai ales ”pustoica de liceu”:D),dar cel care ne-a surprins cel mai mult a fost de departe dirigu asa cum ai spus si tu;))si cam atat.Luni o sa fie zi de doliu:))sau mai exact ziua lebedelor.

     
  2. Hellu'

    10/10/2009 at 23:54

    apare si numele meu pe acoloooooo:X:X::X:X:X:X:X
    ma bucur ca iti fac zilele mai bune>:D:D<

     
  3. Sunshine

    11/10/2009 at 01:05

    conopido,ai maare dreptate ,ca de obicei.(n-am scris despre faza cu scheletu’ in post,da’ e bine ca ai scris tu:)) )
    Sper ca n-o sa primesc si eu o lebada:(…

    hellu’ >:D:D<…normal ca apare:X…daca ne intalnim,deja ma simt bine:*

     
  4. Iuli

    11/10/2009 at 13:04

    dom’ diriginte titirezu (sau sparnelu cum imi place mie :D)

     
  5. ~Lala

    11/10/2009 at 13:31

    asa si trebuie sa ne facem ziua buna unul celuilalt :X >:d<…ma bucur k makr voi v-ati distrat pe deal…in timpul ala..noi eram la mate! 😐 fantastik zi 😐 te pup

     
  6. Sunshine

    11/10/2009 at 16:36

    da’ ma iuli…inca sunt uimita:))

    lala,de ce la mate?:-?

     
  7. Sunshine

    11/10/2009 at 17:27

    aa…si…Conopido,dragut email:”>:X

     
  8. Mitza

    11/10/2009 at 17:35

    Da… frumoasa zi Dirigu park a fost un coleg nu diriginte f detreaba a jucat toate jocurile cu noi
    si-alta data o so facem si mai si mai lata:))

     
  9. ~Lala

    11/10/2009 at 17:41

    pai pe noi ne-a chemat 2 ore la pregatire la mate…sambata:D nu stiai?

     
  10. Sunshine

    11/10/2009 at 17:45

    Asa-i ma,mitza…genial omu’ asta…(cu sigurantza o s-o facem si mai lata:)) )

    Lala…habar n-aveam:”>

     
  11. ~Lala

    11/10/2009 at 17:49

    :)) nu are nimic…important e ca o sa o faceti voi lata:))) :> te pup

     
  12. iReal

    21/11/2009 at 02:47

    imi place postu
    nu mi ai zs ca v-ati distrat asa bine :X
    bine,de fapt nici nu am vb dspr asta
    d cnd nu am mai scris pe aici
    imi era dor>:D<
    cu colegii m am obisnuit si eo,dar cu profii mai putin 😐
    app,de profa de ist
    crezu azi ca sopti si ma lua sa ma asculte
    dn nefericire pt ea,am stiut chiar tot si a fst nevoita sa mi dea 10:X

     
  13. Sunshine

    21/11/2009 at 18:54

    ooo…Mada:X…Bine ai revenit,in primul rand:d
    Stiu ca nu ti-am zis cum a fost la iesirea cu dirgu’,da’ ai aflat acum;))…
    Cat despre profa de istorie bine ca ai pus-o cu botu’ pe labe…Ma enerveaza femeia aia.E proasta:|…

     
  14. iReal

    29/11/2009 at 01:58

    multumesc,sunshine >:D<
    tre sa ne mai rezervam o seara in care sa mai vorbim la microfon
    doar nu ai dat banii degeaba pe el :))

     
  15. Sunshine

    29/11/2009 at 23:17

    Ne rezervam dupa teze:))…acum nu prea putem…:-„

     

Lasă un răspuns

 
