RSS

Impresii

19 Sep

Prima saptamana de liceu.Aere.Ignoranta.Prostie.Cocalari.Pitipoance.Manele.Aroganta.Ironie.Sarcasm.Uimire.Speranta.Vise.Esec.Pulbere-Asta am trait eu intr-o saptamana(in ordinea in care sunt scrise).Clasa a 9-a B-scrie acum cu litere,proaspat gravate in mintea mea.Si parca asta vad oriunde m-as uita.Ma urmareste un sentiment de frica de o saptamana…sau nu de frica,de emotie amestecata cu o oarecare teama.Am vazut in 5 zile peste 400 de chipuri noi(daca nu mai multe) si fel de fel de baieti si fete.Mai nimic original in schimb.Parca toti si toate sunt facuti dupa acelasi tipar.Majoritatea fetelor au par lung,indreptat parca fiecare firicel cu placa,blugi skinny(gri),tricouri mulate destul de colorate(predominant rozul) si sa nu uitam basketii negrii sau gri cu roz,la asorteu.Cat despre baieti…Branduiti din cap pana in picioare(mai ales in picioaare).Cu tricouri rosii,roz,verzi,mov,galbene,albastre inscriptionate mare si tare cu nume de firme celebre sau mai nou cu „+f50″(sau ceva de ganu’),cu blugi albastrii ca cerul/pantaloni de trening si cu pantofi sport de aceiasi firma cu tricoul sau pantalonii sau cu tricoul si pantalonii. Cam atat despre ce se poarta pe la noi,p-aici.Colegii de clasa:Lavi,Iuli,,Ana,Bobi,Mitza,va iubesc!Atat.Si noii nostri profesori,noii nostri mentori in viata si fondatori de viitori savanti si mutanti ai societatii…va multumesc ca existati si ca ne faceti ficare minut din cele 50 ale orei de curs un calvar rupt fragmentel cu fragmentel din „viata reala”.Si da,acum vedem cum e sa cunosti oameni noi,oameni care nu o sa te ierte ca n-ai invatat pentru azi,pentru ca ti-a murit pisica si care nu o sa te scuteasca de jigniri subtile,prin gesturile lor de inteligenta severa.Spun asta pentru ca in cele 24 de ore de curs pe care le-am avut (luni nu s-a pus),in afara de D-soara Nadia,de Dom’ diriginte si de domnu’ Nonei,toti profesorii mi-au lasat un gust amar,gust pe care il am si acum,cand scriu.Prin dorinta lor de a incerca sa se aproprie de noi sau sa ne tina la distanta,dupa un gard de respect nu isi dadeau seama de anumite lucruri mai mult sau mai putin penibile pe care le faceau sau ziceau.Nu cred ca vreunul din noi era interesat de cate borcane de muraturi a facut in week-end d-na de chimie sau de cati 2 o sa primim daca cascam la ora sau alte aberatii.Stiu ca par rautacioasa,dar asta e.Poate si pentru ca stau in prima banca,pe randul de la mijloc,fata-n fata cu profesorul(numai eu am norocul asta)ma face sa fiu atenta la tot si toate.Asta nu-i tot.In fiecare pauza la catedra se face skandenberg si vine toata scoala la spectacol ca e moca.Inca un lucru aiurea e ca avem 2 bai in tot liceul-una la parter si una la etajul 1;la 2 nu puteau sa puna,asa ca trebuie sa cobor mereu:))(nu ca ar fi o mare problema,da’ totusi la balcescu aveam baie si pe etaju’ nostru si uite ca iar ma gandesc la fosta scoala,profesori…).Cam asta e impresia mea de boboaca, dupa 5 zile liceu.

Pana la urmatorul post,v-am pupat si sa auzim de bine!Sunshine

 
20 comentarii

Scris de pe 19/09/2009 în colegi, Incredibil, Profesori, Scoala

 

20 de răspunsuri la „Impresii

  1. Iuli

    19/09/2009 at 00:37

    high school rocks 😀

     
  2. Sunshine

    19/09/2009 at 00:40

    Huh?!:|Julian,are you insane?!:))…Ma,tu citisi postu’?;))Eu ma plang p-aici de liceu si tu?
    PS:buna treaba cu avataru’

     
  3. iReal

    19/09/2009 at 01:02

    nu snt in clasa cu tine
    dci nu pot sa comentez chiar in totalitate postu
    pe mine cate unii sau unele dn liceu chiar ma sperie cum arata :-s
    bine,si profii ma sperie
    rau de tot :-<
    asta e acm
    nu ne putem alege viata :))

     
  4. aNn

    19/09/2009 at 20:39

    Pai da…cam asa e…ai perfecta dreptate…cand vad „realitatea” asta imi doresc din nou la generala…era minunat(macar stiai cat sa te lungesti in orice privinta;stiai limitele profesorilor; stiai cum sa te distrezi si cu cine)…aici schitezi un zambet sau incepi o discutie toti se holbeaza la tine parca ai fii un extraterestru.
    Asa Sunshine lauda Balcescu ca are toalete multe:)))…macar cu asta sa le scoatem ochii…si Mada sa remarcam evolutia…ne-a pupat la sfarsit:>:>

     
  5. Sunshine

    19/09/2009 at 20:42

    ann,ma vaiet ca mi-e lene sa cobor mereu:))…Si nah,ca v-am pupat…nu-i nicio evoutie,pentru ca si inainte faceam asta…(stiu ,stiu am uitat la un post8-|)

     
  6. passing by ...

    19/09/2009 at 20:50

    pfff…te inseli 🙂 … o sa vezi k liceul nu e asa cum spui u , asteapta sa mai treaca o perioada sa cunosti „limitele” tuturor si o sa-l adori si mai lasa-l draq de balcescu k perioada care am petrecut-o eu acolo a fost a draq de naspa 😐 ,tinuta obligatorie , director tampit… la liceu ai mai multa libertate si o sa inveti mult mai multe decat la generala … si inca ceva 🙂 nu toti sunt manelisti si pitzipoance si nu toti sunt la fel , uita-te mai bine s-o sa vezi si alte persoane , unele pe care le cunosti si ai uitat sa scrii despre ele …

     
  7. Hellu'

    19/09/2009 at 20:56

    dudette… liceul chiar nu e atat de naspa pe cat l-ai descris tu… profesorii par toti niste nenorociti pt ca vor sa arate „autoritate” in fata foastra… or sa se schimbe in 2-3 saptamanii [unii]… si nu toti sunt cocalari, piti si nush ce… eu una nu sunt… si am multi prieteni in liceu care nu sunt;) o sa cunosti pe parcurs mai multe persoane si o sa vezi ca viata de liceu e super:X
    mie o sa imi fie extrem de dor de astia 4 ani… o sa vezi si tu;)
    love ya>:D<

     
  8. Hellu'

    19/09/2009 at 20:58

    btw… noi nu ne-am vazut pana acum :-W

     
  9. Sunshine

    19/09/2009 at 21:11

    passing by,postul se numeste „impresii”…adica asta am observat eu in 5 zile.Cum o fi liceul liceu,am eu timp sa aflu.Stiu ca nu sunt toti manelisti,de aceea am zis „majoritatea” cand am descris.Iar de uitat,nu am uitat sa mentionez pe cineva,pt ca am scris doar colegii cu care ma inteleg.:P
    hellu’,astea-s impresiile mele dupa o saptamana:))…avem timp sa ne vedem:P

     
  10. Hellu'

    19/09/2009 at 21:13

    abia astept sa ne vedeeeeeeeeeem>:D

     
  11. Bianca

    19/09/2009 at 21:25

    si de ce nu poti pur si simplu sa ignori toata „prostimea, manelele, cocalarii, pitipoancele, aerele, aroganta, ironia” pe care le vezi tu in liceu? de ce nu poti sa te bucuri de lucrurile frumoase, de prietenii pe care ii ai deja ( daca nu vrei sa iti faci altii noi ) ? Chiar nu pot sa cred ca tot ce ai vazut tu in liceul ala sunt doar manelarii si pitipoancele de acolo; sau pe baieti numai D&G sau mai stiu eu ce „firme” d’astea. De ce judeci toate persoanele fara sa le cunosti macar? Nu inteleg cum ai vrea tu sa arate toti elevii liceului:-? sau toate fetele mai bine zis:| „toate fetele au parul lung”..hmm:-? Nu il au toate lung, si nici indreptat..dar ma intreb:| cum ai vrea sa fie? sa aiba chelie? Ar fi de ajuns ca sa te impresioneze? Cineva care nu te-ar cunoaste, dupa ce ai scris aici, ar avea impresia ca te crezi „cea mai ok si cea mai normala din scoala”. Eu stiu ca nu e asa, si sper ca o sa-ti schimbi impresia. Nimic nu poate fi perfect, sa stii. Si recunosc k sunt multi retardati in scoala, dar nu ar trebui sa-i desconsideri pe ceilalti din cauza lor.
    Profesorii o sa ti se para chiar amuzanti la un momentdat:-? E adevarat ca mai sunt si specimene, care o sa ramana specimene pana la sfarsit. Dar treci tu si peste asta :))
    Mie in clasa a noua chiar mi s-a parut fain 😀 In prima saptamana s-au intamplat o gramada de faze funny, pentru ca nu cunosteam locul si ma simtam un pic straina de tot ce e in jur. Tin minte k am intarziat un sfert de ora la ora de TIC pentru ca nu stiam ca nu se aude soneria din curtea scolii. Si pur si simplu stateam cu Laura pe o banca si asteptam sa se sune. La un momentdat imi dau seama k tinuse exagerat de mult pauza aia, si cand ne-am uitat la ceas am ramas socate:)):| Era fara un sfert. Abia apoi am aflat si eu ca soneria se aude doar de la parter:)) ( cred k am luat si absenta atunci:-? ). O alta faza funny se intampla tot inaintea orei de TIC, cand am fost la magazin si pana sa ajung eu cu Laura in clasa, colegii mei deja plecasera la laborator. Am pus repede covrigii in banca si am plecat repede la laborator. Dar cand sa iesim pe usa, m-am oprit brusc si am intrebat „wtf?:| unde-i laboratorul?:|” Laura: „habar n-am:|”. Si statea ca proastele si ne uitam una la alta intrebandu-ne unde sa mergem:)) Pana la urma am luat toate usile la rand, k sa-l cautam :)) (am reusit intr-un final, dupa vreo 10 minute de alergari disperate pe scari si pe holurile de la etajul 1 si 2:)) ) Si mai sunt o gramada de faze frumoase, pentru care ma duc de drag la scoala 😀 Si sa nu-mi uit prietenii, care, da, sunt din liceul ala, si care nu sunt nici manelisti, nici pitipoance, si care, prin simplu lor „saluuuut >:D:D:D:D<:*:*:*

     
  12. Biancaa

    19/09/2009 at 21:37

    Continuare:

    Si sa nu-mi uit prietenii, care, da, sunt din liceul ala, si care nu sunt nici manelisti, nici pitipoance, si care, prin simplu lor “saluuuut” imi fac ziua mai buna. Si tu esti unul dintre prietenii de care vorbesc. Asteptam mult anul asta, pentru k o sa fim in aceiasi scoala si putem sa vb mai mult, sa radem, sa ne distram impreuna. Chiar imi par rau ca ti-ai facut niste impresii asa dure:-? Dar sunt sigura k o sa ti le schimbi. Cam atat. Scuza-mi romanul, nu mi-am dat seama cat am scris :-s :*:*:*

     
  13. Mitza$$ :D

    19/09/2009 at 21:52

    pana una alta ai conturat bine prima saptamana de liceu…in continuare…om trai si om vedea … sper sa aiba dreptate Hellu si ca in 2 3 sapt o sa se schimbe…oricum ar trebui sa invatam sa schimbam tonu de la telu d-nei de chimie ca s-o auda pe „Andreea” cand suna ca poate ne lasa sa nu ne mai ridicam in picioare cand raspundem>:)
    bine ca suntem 6 care ne cunosteam dinainte si nu suntem singuri in clasa asta si sper ca o sa ramanem prieteni buni…
    btw Too many rules ~x(

     
  14. Sunshine

    19/09/2009 at 21:56

    Ma repet,NU AM ZIS DE TOTI CA-S Coca si Pitzi,am specificat „majoritatea”(am folosit caps ca sa vada si restu’).Am scris postul asta,intocmai pentru ca nu sunt o ignoranta si nu pot sa trec peste anumite chestii.In plus asta am vazut eu in astea 5 zile,nu ma cred nicidecum cea mai „ok” din scoala.Ma bucur de lucrurile frumoase,numai ca n-au avut timp sa se arate astfel de momentele.
    Profesorii o sa-i cunoasc eu la timpul potrivit,dar duuupa cum spuneam e prima impresie postul asta,atat.Nu ma cred perfecta,nu vreau totul perfect si stiu ca n-o sa fie.:P
    Amuzante fazele alea prin care ai trecut:))…
    Ma bucur ca ma consideri o prietena care-ti transmite o stare de bine:) (la fel pot spune si eu drespre tine)
    Parerea asta am timp sa mi-o schimb,asa-i,dar ramane totusi de vazut;))…>:D<:*

     
  15. Sunshine

    19/09/2009 at 22:02

    Mitzaaaa>:D<…esti la primu' comm,cred:D…Asa ca bine te-am gasit!
    Da' ma,prima saptamana a fost cum a fost,sa vedem de acum;))Si nu cred ca o sa ne lase sa cascam,sa stranutam,sa tinem mana la barbie,sa nu ne ridicam in picioare doar pt ca i-am schimbat tonu' telefonului:))…
    Si cum sa nu ramanem prieteni ma?:|

     
  16. iReal

    19/09/2009 at 23:42

    da,anN,am remarcat ;;)
    dar nu am vrut sa zc nmc pt ca stiam ca face urat :))
    asa e ea,mai ofticata :-„

     
  17. Brosky

    20/09/2009 at 19:49

    Buna nu cred ca ma sti .Am fost si eu la balcescu acum cativa ani.Asa am zis si eu la inceput ca e naspa liceu si ca balcescu e fain si chesti dastea ,dar s-au dus 2 ani ptr mn si pot spune ca la liceu cate boacane si cat fain tare o fost mai rar gasesti. Cat am ras in 2 ani de liceu nu am ras in 8 de generala. Si mie mi-e dor de predica si de dinca dar asta e vin altzi.Din cat am citit eu la tn ,cred ,ca faci chimia cu Dumitru si iti zic ca e trilu rau . dc esti cuminte la ora la ea ai 10 .eu nu stiu ce inseamna ch4 si am 10 media:P.oke mi-a facut placere sa scriu aici. si sper ca nu am plic pe nimeni si scz scrisu:P

     
  18. Stefan

    20/09/2009 at 20:47

    Va salut,poate unii nu ma cunosc,am fost in ex clasa 8c,las aberatiile deoparte si tin sa spun ca prima zi la liceu a fost SEACA!!!!!!!!Foarte seaca,profii siau facut introducerea si ca o zi normala de incepit de scoala am plecat acasa mai repede.A doua zi incepe balamucu’.Prima ora de logica trece repede,vine ora de mate.Profu vine in clasa facem un pic de recapitulare si ne intreaba pe rand fiecare ce isi mai aduce aminte din clasa a opta.Si incepe : tu,tu,tu ; noi nimic,urmatorii:tu tu tu;ei nimic , si tot asa pana la ultimul care saracu s-a blocat si nu stia ce sa zica.Cica suntem in clasa de mate-info intensiv informatica.

     
  19. Sunshine

    20/09/2009 at 20:53

    Buna!Pt inceput,mie-mi face placere sa te gasesc p-aici,chiar daca nu te cunosc,oricine e binevenit:).O sa scriu un post peste o luna sau cateva luni si o sa zic daca mi-am schimbat impresia:P.Cat despre profa de chimie…da,o cheama Dumitru:)) si daca vrea sa fiu cuminte,o sa fiu cuminte:-„.Ms pentru ca ai avut curajul sa-ti spui parerea(n-ai ramas doar la faza cu cititu’):P

     
  20. Sunshine

    20/09/2009 at 22:52

    faneee>:D<Dau si eu comm dupa 2 ore…:-"…La Oradea v-a luat din plin a doua zi…pe noi nu ne-au bagat in materie inca(decat la mate si chimie).In fine…Ma bucur ca te vad p-aici:D

     

Lasă un răspuns

 
