RSS

Mi-e dor…

17 Sep

Tocmai s-a dus si vacanta asta…Si cand ma gandesc ca acum 3 luni,cand a inceput ,vroiam sa ajung mai repede la liceu:|…Acum as vrea ma intorc la mine-n clasa,sa vad aceiasi colegi in fiecare zi,aceiasi elevi ai scolii „Nicolae Balcescu”.Imi e dor de fiecare zi in parte,cand intram pe poarta scolii si vedeam numai fetze cunoscute,cand aujungeam la etajul nostru si ma intalneam cu majoritatea colegilor…si ne salutam,sec,dar ne salutam.Si ajungeam in clasa,in aceiasi clasa unde am invatat(mai mult sau mai putin) 8 ani de zile,adica jumatate din viata.Jumatate din viata mi-am petrecut-o intre acei 4 pereti si nu regret nimic.Nu regret nicio clipa pe care am trait-o alaturi de colegii mei.O sa-mi fie dor sa deschid in fiecare zi usa clasei noastre si sa vad numai chipuri atat de vechi,dar atat de dragi mie…O sa-mi fie dor sa vina Adina si sa-mi sara in brate si sa incepem „ritualul” de pupici cu Lavi,Mada,Lala,Adri,Roxi….O sa-mi fie dor sa ma asez in banca langa Adina,o sa-mi fie dor sa ma intorc mereu la Mada si la Lala,sa ma enervez de fiecare data cand Mada incepea sa ma gadile cand eram atenta la ora,o sa-mi fie dor sa incerc s-o apar pe Adina de Lala…O sa-mi fie dor sa rad in pauze cu ele,cu ei,cu toti.O sa-mi fie dor sa o aud pe doamna diriginta cum ne face prostovani si nebuni si cum ne „doreste” sa ne ia hingherii,o sa-mi fie dor de rasul dansei inteligent.O sa-mi fie dor de mersul Doamnei Luculescu printre banci la orele de mate si de jignirile ei cu „puncte puncte”.O sa-mi fie dor de D-ul Stavaru si de adjectivele pe care mi le atribuia(ciudat ,dar da:)) ).O sa-mi fie dor pana si de emotiile pe care le aveam la fiecare ora a d-nei Ciurduc(dar n-o sa-mi fie dor de problemele de chimie).O sa-mi fie dor de orele domnului Dinca(cel mai adorat profesor),de zambetul lui care te starnea si pe tine si de indulgenta si modul lui de a preda si a povesti.O sa-mi fie dor de „doamna de geografie” si orele de pegatire pt concurs,cand ne strangea ca pe puii ei si ne explica totul punandu-si fiecare cunostiinta pe tava,in fata noastra.O sa-mi fie dor de „doamna de engleza”,de glumele ei si de interesul cu care te privea.O sa-mi fie dor de don’soara Adela si de momentele ei sinucigase,de momentele de tacere si de momentele de exigenta extrema.O sa-mi fie dor de d-na Silaghi si de aprecierile ei,de d-na Amza si de bunatatea ei,de d-na Grigore(pacifista),de d-ul Predica,d-ul Lake si atat.O sa-mi fie dor de toti profesorii mai mult sau mai putin,dar cel mai mult de colegi si de caldura lor.O sa-mi fie dor sa ma uit mereu la ceas la orele cand trebuia sa fiu ascultata sau la orele plictisitoare.O sa-mi fie dor sa o intreb mereu pe Adina daca mergem la magazin in pauza,desi stiam ca o sa zica „Da”.O sa-mi fie dor de orele de istorie in care jucam valiza.O sa-mi fie dor de voi,ma…o sa-mi fie dor de tot…mi-e dor…

 
25 comentarii

Scris de pe 17/09/2009 în colegi, Original

 

25 de răspunsuri la „Mi-e dor…

  1. ~Lala

    17/09/2009 at 23:26

    :X:X:X c pot sa mai zic…e superbha descrierea (rea,rea,rea) 🙂 ma bucur k ii faci p toti sa inteleaga c a fost 8c pt noi….:X te iubesc mult>:d:)….nu o mai salvezi u \:d/

     
  2. ~Lala

    17/09/2009 at 23:26

    si in sfarsit sunt prima:d

     
  3. ~Lala

    17/09/2009 at 23:28

    heeeeeeeeeeeeeei…nu imi aparu tot comu:| era d fapt….p adina o pot gadila in continuare…k nu o mai salvezi u >:)

     
  4. Sunshine

    17/09/2009 at 23:38

    Da ma…e al naibii de dureros sa te gandesti la ce am fost nu la ce suntem…Era totul atat de perfect intr-a 8-a,dar ne-am dat seama tarziu de asta.In momente ca astea nu-ti mai arde sa te gandesti ca „merg eu mai departe”,pt ca te coplesesc amintirile.
    Ma rog…As vrea sa pot spune ca am scapat eu de gadilat,daca nu pot spune ca a scapat Adina:|

     
  5. Lavi

    17/09/2009 at 23:42

    DA…dor,regret,amintiri,prietenii…cu asta am ramas dupa 8 ani impreuna,8 ani care au trecut atat de repede,mult prea repede. Imi lipsesc zilele/orele/minutele petrecute impreuna in clasa unde am “reusit” cu mandrie ca cumparam 2 randuri de jaluzele,unde scaunele si bancile se rupeau,dispareau si nimeni nu era vinovat…:-?? Sunt multe,nu ma lungesc…incepand din clasa intai pana intr-a 8-a,incepand de la cei 27 cati eram in clasele primare pana la cei 33 cati ajunseseram intr-a 6-a si continuand,desigur, cu profesorii,cu invatatoarea si in special cu diriginta. Acum totul a trecut si e greu sa traim din amintiri.Am inceput deja de o saptamana liceul si nimic nu este asa cum mi-am imaginat,dar trebuie sa ne obisnuim chiar daca ne este greu.
    “Mama mare cand traia/Tot cu “C-ul” ea tinea’’.Mama mare traieste,dar “C-ul” unde e? A ramas acolo in inima noastra…si va ramane.
    P.S.:Inventati,va rog,masina timpului!

     
  6. Sunshine

    17/09/2009 at 23:53

    Ai dreptate,tre’ sa mergem mai departe,doar nu s-a sfarsit pamantu’ aici…dar totusi daca nu inventez eu masina timpului,inventez sigur un medicament impotriva sensibilitatii sau amintirilor.

     
  7. Iuli

    17/09/2009 at 23:57

    please do that. i want one

     
  8. Sunshine

    18/09/2009 at 00:01

    :)…O sa-mi ia ceva timp…Sau ma de ce sa mai mintim…nu fac si n-o s afaca nimeni asa ceva.Ramanem undeva pierduti printre momentele frumoase,sau mergem mai departe.

     
  9. Andu Varzetu

    18/09/2009 at 20:02

    bre:( si noua ne e dor de tine>:D< app iuli:| schimbati av 😐

     
  10. Sunshine

    18/09/2009 at 20:20

    Varzetuleee>:D<…Si napului ii e dor de voi ma,d-aia vine aproape in fiecare pauza p-acolo si d-aia a scris randurile astea de mai sus…:(

     
  11. ad94

    18/09/2009 at 20:52

    da…chiar o sa imi fie dor..chiar d akm imi e dor…de colegi fie ei j mai ciudaty o sa imi fie dor d tn..o sa imi fie j imi e de toty profii buni sau rai…nu conteaza ..akm am realizat k asa km erau…fata de cei de akum…..:(…aveau dreptate knd spuneau:”o sa va lipseasca tot..chiar dak voi nu credety”…chiar s-au adeverit aceste vorbe…mie kiar imi pare rau k in 8 ani nu am putut kiar toti sa ne intelegem atat d bn..j am ajuns ka la sfarsit de klasa a 8-a sa regretam asta…orikm viatza merge inainte..drumurile s-au despartit…nu mai e nimik de fakt..doar k noi :sunshine ,mada ,lavi,andreea,lala,adina ssa ne pastram prietenia..caci doar p asta o mai avem=lucru f frumos
    :D:X:X..va iubesk p toate

     
  12. Sunshine

    18/09/2009 at 21:02

    God…Nu mai fiti asa cum sunteti,ca iar dau apa la soricei:(…Acum da,sa incercam sa ne pastram prietenia si nu doar noi,toti din clasa…Si eu va iubesc:X

     
  13. adina

    18/09/2009 at 21:51

    doamne e aiurea rau……stiam k o sa-mi fie foarte dor de voi da’ nici chiar asa:(((…..acum stau k idioata in fata calc si suspin iintruna,cred k plang de mai bn de o jumatate de ora:))-:((……e naspa rau chiar dak ne vedem in fiecare zi prin pauze nu e la fel lipseste o parte din noi…..e aiurea sa te gandesti k fostul 8C nu mai e o clasa si k acum, formeaza mai multe clasa de a 9-a………ciudat…….dar tot prieteni o sa ramanem mereu>:d<

     
  14. Sunshine

    18/09/2009 at 22:00

    Deci stiam ca o sa plangi,pur si simplu stiam:|…La dracu cu plansu’ si tristetea:|….Hai sa fim fericiti,la fel ca intr-a 8-a…(zic eu8-|)…

     
  15. ~Lala

    18/09/2009 at 22:20

    :((…andra,ne-ai omorat d thot…cand am citit comm-ul adinei si al adrianei…eram praf….numai stiam d mn..:-:d<

     
  16. ~Lala

    18/09/2009 at 22:22

    va iubesc baaaah>:d<…o sa ne pastram prietenia..nu putem lasa sa se mai piarda cv frumos..:X

     
  17. Sunshine

    18/09/2009 at 22:28

    Da,nu putem lasa.Macar le ai in aceiasi clasa pe ele,cu toate ca stiu ca adina si adriana nu pot inlocui intreg colectivul 8c,e bine si asa…
    PS:Si Andra va iubeste ma>:D<

     
  18. iReal

    18/09/2009 at 22:44

    si vin eo acm optimista si va spun ca totul o sa fie bine 😡 ca o sa ne obisnuim la un moment dat si cu profii si cu colegii si cu clasa in care sntem acm si ca intr-a 12-a o sa va para rau ca ii pierdeti si pe ei…e mai greu la inceput
    ma rog,macar voi sa credeti ce am scris mai sus…k eo nu pot ;))
    commu lu adina ma termina si pe mine…imi vine sa plang :((
    dar nu,tre sa fiu puternica,nu rezolv nmc dk plang
    nu ati murit.snteti ink aici,langa mine(mai mult sau mai putin „langa”) si o sa ma bucur in continuare de asta
    nu vreau alte prietene…ma multumesc cu voi 😡
    oh,da si mie imi e dor sa va gadil =((
    in plus,ioana care e in fatza mea nu se gasila :))
    VA IUBESC >:D<

     
  19. Sunshine

    18/09/2009 at 23:07

    Ete na ca nu-s optimista.Omoara-ma.Eu nu pot sa trec peste si punct[.]:|

     
  20. iReal

    18/09/2009 at 23:27

    te omor
    nicio problema :))
    dk ma rogi tu >:)
    glumeam baaah >:D<

     
  21. Bianca

    19/09/2009 at 00:21

    tot la fel o sa te gandesti si dupa ce termini liceul 🙂

     
  22. Sunshine

    19/09/2009 at 00:37

    da ma,da’ pana atunci mai sunt 4 ani,si de bine de rau nu cred ca o sa am dupa cine sa plang…

     
  23. iReal

    19/09/2009 at 23:46

    :)))
    ce dur a fst ultimul comm =))

     
  24. Sunshine

    19/09/2009 at 23:47

    de fapt am fost draguta:)

     
  25. Schaduw

    25/09/2009 at 23:45

    Cel putin triste amintirile voastre… Imi pare rau, dar mie nu imi lipseste nimic de la fosta 8C. Prefer un adevar care atrage dupa sine multe vorbe rele, decat o minciuna care aduce zambete pe buze. Imi pare rau, acesta este adevarul. Pana la urma trebuie sa fiu si caustic… nu doar de un roz transparent. Pana la urma voi va simtiti lipsa grupului vostru de fete si a profesorilor… dar cam atat. Destul de exclusivist dupa mine. Oricum unitatea nu strica niciodata asa ca… tineti-o tot asa.

     

Lasă un răspuns

 
