RSS

Fum de tigara…(Continuare)

05 Sep

Dupa ce s-a calmat a inceput din nou sa strige,dar de data asta nu cu voce tare.Acum interiorul urla si-l mustra cu cele mai josnice jigniri.Constiinta…Si o lacrima.Atat s-a rupt.Se zbatea sa-si faca loc pe obrazul intins,fin.S-a oprit in dreptul buzelor puternic conturate,palide.N-a mai avut forta sa alunece spre barbie…Plangea acum,dar fara lacrimi si fara vreo incordare pe fata.Tot trupul ii plangea.Era sfarsit.Vroia cu disperare sa puna mana pe o foaie si pe un pix si sa scrie tot ce-i vine-n minte,sa se descarce pe o hartie.Dar nu,mai bine statea si murea in fiecare secunda.Inima i se facea neagra si creierul se sfarsea o data cu ea.Ce?V-asteptati sa lupte mintea cu inima?Nu,in cazul asta nu.O iubea cu fiecare particica din corp,iar mintea vorbea aceiasi limba ca si inima.
Dupa cateva minute de amortire se sprijini cu mainile de podea si se ridica cu greu,autostimulandu-se cu un „Hai sus!” de o ironie amara.Se repezi la pachetul de tigari ieftine de pe masa,isi scoase o tigara,dupa care arunca pachetul pe fotoliul unde nu se mai vedea vreo urma de-a Anei.
-Haide,zi-mi sa nu mai fumez si tine-mi morala 5 minute!Murmura el uitandu-se spre fotoliul gol.Se uita speriat in jur,apoi isi izbi palma de fata.O sa-nbunesti,daca nu ai inebunit deja!
Se duse la geam.Acolo isi fuma el tigarile cand era singur.Nu-i pasa ca tot scrumul cadea pe rufele vecinei de la 2 si ca o sa vina sa i le arunce in brate ca sa le spele,desi scrumul nu facea decat sa le atinga.Isi infipse mana-n buzunar si scotoci cateva secunde dupa care scoase o bricheta neagra,inscriptionata cu un V rosu.O luase de la mare,acum…cand a fost cu Ana.Isi aprinse tigara,dupa care se rezema cu coatele pe pervaz.Avea un stil…Fuma ca o fata,cu degetele incordate.Se incrunta de fiecare data cand atingea cu filtrul tigarii de buze si tragea puternic.Simtea cum fumul se ducea inauntru,spre inima,iar asta il linistea.Vedea fumul cum disparea in aer si asta il facea sa se gandeasca la el,fum de tigara,la ce-i spusese Anei…Ana!Iar Ana?!Oricat incerca sa nu se mai gandeasca la ea,nu reusea,iar asta il facea si mai agitat.Nu astepta sa-si termine tigarea si ii dadu drumul,privind-o in cadere.Se intoarse brusc spre usa incercand sa creada ca o va vedea acolo,dar nu,nu era.Acum ii trecea prin cap sa se duca dupa ea,dar era prea tarziu…probabil ca era acasa deja.Parca plecase de o ora,nu de 15 minute.Se gandea ca a lasat-o sa plece ca un las…Nu mai rezista…Scoate fara sa se gandeasca telefonul din buzunarul pantalonilor si o suna pe Ana.”Abonatul X nu raspunde.Va rugam sa incercati mai tarziu”.Ah…se temea de asta.Incearca din nou.Nimic.Nu raspunde.Nebun de iubire se avanta spre cuier,isi insfaca jacheta si si-o trase rapid pe el,dupa care isi baga tigarile in buzunar.Pleca pe holul intunecat trantind usa.Alerga de parca ar fi comis o crima si ar fi vrut sa scape;nici nu simtea treptele sub picioare.Ajunse in strada.Parca totul i se impotrivea.Semafoarele se schimbau in rosu cand vroia sa traverseze,iar toti oameni se uitau ciudat la el.Insa afara era soare si destul de cald pentru o zi tarzie de septembrie si asta il motiva.Continua sa alerge  pe strada din centrul oraselului,unde mereu era puzderie de oameni si chiar daca se izbea de cineva nu se oprea.Vroia cu disperare sa ajunga la ea.”Inca putin…” isi zicea in gand.A ajuns.Nu-si putea stapani emotiile…Inima ii batea la fel ca la prima intalnire.Brusc nu mai avea atat de mult curaj.Intra speriat in bloc si urca scarile incet.Ajunsese la usa ei.Numarul 12-Familia Dumitrescu.Apasa soneria cu 2 degete ca deobicei.Ii auzi pasii in spatele usii si incremeni.Deodata usa se deschise cu un scartait metalic.Era ea.Ana.Se uiatau unul la altul fara sa zica sau sa mimeze nimic.
-Stiu ca sunt un prost si ma avant ca un orb in intuneric.Stii ca pentru mine esti cea mai importanta persoana de pe pamant,ba nu,din univers.Si stii ca sunt un prost!Uitase ca zisese asta si la inceput pentru ca vorbise pe nerasuflate.Izbucnise ca un vulcan astupat secole la rand.
-Nu,nu esti.Zise coborand privirea…
-Ba da,sunt!Dar ma gandesc doar la fericirea ta,atat…
-Ti-am spus ca-s fericita!Gandeste-te la fericirea noastra,nu doar la a mea!
-Dar eu nu-ti pot aduce totul.Sunt doar un scriitor.Si stii cuum sunt scriitori azi.Nimicuri.
-Iar incepi?Tu nu intelegi ca nu-mi trebuie bani?!De parca nu m-ai cunoaste.Eu vreau doar sa fim impreuna!Atat.Cer prea mult?!
-Dar…
-Dar ce?!O sa avem totul cat timp o sa fim impreuna.O sa vezi…
-Te iubesc!Si o cuprinse cu bratele subtiri…
-Ce greu era…Tu gandesti vreodata?Sopti zambind in timp ce-l strangea cu putere in brate.Apropo…Si eu…
El parca uitase tot…I se parea ca un inger il atinsese.Un zambet larg ii biruise fata.Imediat apoi isi scoase din buzunar o tigara si o aprinse…
-Nu ma inviti inauntru?
-Iiiintra.
Si disparu in fumul de tigara vanturat apoi de usa inchisa.”Nu ti-am zis sa lasi tigarile alea?Stii cat iti dauneaza…”Se auzea in spatele usii…

The End…

V-am pupat si s-auzim de bine:D(mada,nu mai vezi bine:-„)

 
29 comentarii

Scris de pe 05/09/2009 în Idei, Original, Surprize

 

29 de răspunsuri la „Fum de tigara…(Continuare)

  1. iReal

    05/09/2009 at 01:01

    oh da 😡
    asa e asa,ca sa ma asigur ca snt prima :d

     
  2. iReal

    05/09/2009 at 01:05

    asaaaa
    acm sa comentez
    dci,imi place :X si punct
    puteai sa ne mai ti un pic in suspans,adik sa nu fie finalu chiar dupa al 2-lea post,dar e bine si asa
    chiar am simtit cv special cnd am citit si tre sa recunosc:chiar ai talent :X
    ia gata,nu te mai laud atat ca ti se urca la cap apoi si nu e bine [-(
    iar ma apucai sa-ti fc compuneri p’aici :))

     
  3. Sunshine

    05/09/2009 at 01:08

    Daaa puteaam…da’ tot la finalu’ asta ajungeam si n-are rost:-j;))
    Si multumesc pt aprecieri:”>…Ma bucur ca ti-a placut>:D<

     
  4. iReal

    05/09/2009 at 01:12

    cu placere,cu placere ;;)
    asa snt eo,mai amabila dn fire
    btw,te astept cu postu dspr tabara :X
    nu o sa ma mai satur sa-l comentez p’ala 😀

     
  5. Sunshine

    05/09/2009 at 01:16

    Vine si ala:-j..daca imi mai amintesc cum a fost:-„…Si la ala interzic comentariile>:)

     
  6. aNn

    05/09/2009 at 14:50

    E suuuperba…o citii de 2 ori si tot nu ma mai satur:x:x:x….Le ai mah le ai:)))….de ce sa ne invartim dupa deget?!….basteapto:P…

     
  7. ~Lala

    05/09/2009 at 20:15

    soooper poveste…sooooper final! :X ti-am mai zis eu k te pricepi:* bv sunshine :X te pup >:d<

     
  8. Sunshine

    05/09/2009 at 20:47

    Ann…merci ma merci:d…da’ nu-mi mai zice „basteapto”:((…nu-mi place:P
    Lala,imi pare enooorm de bine ca-ti place:”>:D:D…Si multumesc:”>…

     
  9. Lithium

    06/09/2009 at 23:23

    „-Iiiintra.” :)) frumos.. nici nu se compara cu a mea care e lunga si incurcata si idioata. jos palaria, madam!

     
  10. iReal

    06/09/2009 at 23:46

    ce ai zs ca faci la postu dspr tabara?
    interzici comm’urile?:-w
    n-ai tupeu
    gasesc eo cv cu care sa te torturez >:)
    app,am obs cv fff grav
    ai uitat sa ne pupi la sfarsit [-(
    nu-mi vine sa cred…urat dn partea ta

     
  11. Schaduw

    07/09/2009 at 01:05

    Frumos… neasteptat. E bine ca e cu sfarsit fericit … intr-o lume in care nu vezi nenorociri la fiecare jumatate de pas… Si e bine ca e aici… pe blogul nostru :). Bravo, Sun! Ai inspiratie divina, cel putin cand scri… Ar fi potrivit si pentru un scenariu. Ai spus ca schimbi si tu pollul ala… mai repet in multe posturi ?

     
  12. Sunshine

    07/09/2009 at 12:28

    Iuli,tu ai facut altceva,eu am facut altceva.A ta e mai lunga,intr-adevar,da’ e cu atat mai bine,nici de cum incurcata si idioata,asa ca taci,strumfule!
    IReal,asa-i,n-am tupeu:-s…Siii..cred ca nu ai vazut bine:-„…:))
    Sch…merciiii:”>…il schimb acuuum…

     
  13. iReal

    09/09/2009 at 00:17

    :-w
    ma faci si chioara in fatza,ah?:))
    hai ca stiu eo k l-ai schimbat dupa
    dar n-am dovezi dn pacate
    mai e cnv care a vzt ca nu ne-a pupat la sf?
    sa ridice mana :>

     
  14. Sunshine

    09/09/2009 at 00:20

    Mada,nimeni n-o sa ridice mana ;;)…hihihiii>:)

     
  15. aNn

    10/09/2009 at 21:14

    May eu nu ridic mana…ridic piciorul:)))….dar Mada are dreptate….nu ne-ai pupat la sfarsit…imi amintesc perfect k se termina cu „The end…”….dar nu am sesizat k lipseste ceva….

     
  16. Sunshine

    10/09/2009 at 22:28

    :”>…Stai,nu se pune:))…tre’ sa ridici mana:>

     
  17. iReal

    11/09/2009 at 23:15

    >:)
    multumesc,aNn 😡
    nah,sunshine,oftica-teee :>
    sa vad cum te scoti acm ;))

     
  18. ~Lala

    12/09/2009 at 00:06

    da,da…asa mada,sustine-ti pct d vedere :)) ai dreptate! nu ne-a pupat la sf :d
    si uite sunshine k ne-am faqt 3-1 >:)

     
  19. Sunshine

    12/09/2009 at 00:51

    :((…Ce luuume cruda!!!haai maa..chiar nu-i nimeni de partea mea?Gata ma suparai.Imi iau catrafusele si plec…plec la mama:((…Acum suntem straini!( tradaare:)) )

     
  20. ~Lala

    13/09/2009 at 13:49

    pup eu,sunshine si iti trece supararea :X… hai k deja nu mai esti sup…am dreptate?;;) am normal:)))

     
  21. Sunshine

    13/09/2009 at 19:17

    ntz,ntz,nu-mi trece asa usoor:P…o sa-mi treaca poate daca te dai de parteaa meea:-„…:”>
    ps:asta-seara pun un post nou:))..cred

     
  22. iReal

    14/09/2009 at 22:43

    sunshine,e santajezi pe lala?:-w
    sa nu crezi nmc dn ce zice andra [-x
    las-o sa-si ia jucariile si sa plece >:)
    ramai de partea mea :>

     
  23. iReal

    14/09/2009 at 22:44

    voiam sa zc „o santajezi pe lala ”
    deh…emotiile
    ma intelegi tu
    cnd scriu pe un blog de o asa importanta mai apar si emotiile ;;)

     
  24. Hellu'

    17/09/2009 at 20:24

    bai… e prea tare:X:X:X::X:X:X
    am citit cu sufletul la gura sa vad ce se intampla pana la sfarsit:X:X:X:X
    gosh… ai talent mah>:D:D<:*:X

     
  25. Sunshine

    17/09/2009 at 20:55

    Multumesc:x…dragoste pura-macar in povesti s amai gasim asta,nu?:)…

     
  26. Hellu'

    17/09/2009 at 20:58

    eh… se mai gaseste si in realitate:X:X:X

     
  27. Urzica Asasina

    18/09/2009 at 20:46

    Si copiii? De ce n-au facut copii inca? Oricum superb. I-ai impacat, asa cum am vrut eu 😡 . Ca mie-mi plac oamenii fericiti. Deci…ai talent! Si sa nu te mai aud cu puricei si alte prostii de-astea, clar? Si stii ce mi-a placut? Felul in care descriai modul de a fuma al tipului, cu toate ca tu n-ai fumat niciodata [din cate stiu eu]. N-a parut deloc nenatural. Imi vine mieee sa zic multe, dar nu are rost.
    Concluzia: frumos, ma, frumos! Bravo.

     
  28. Urzica Asasina

    18/09/2009 at 20:47

    Iar a iesit incruntata inimioara aia. :)) Da-o-n balarii.

     
  29. Sunshine

    18/09/2009 at 20:58

    :”>Multumeeeeeeeeeesc:X…Ce ma bucur ca ti-a placut:X…Si nu,n-am fumat:D…Da’ ms ms ms>:D<
    Stiu ca nu iese inimioara,iese suparat:-j

     

Lasă un răspuns

 
