RSS

Emoticoane(simboluri) pe WordPress

27 Aug
Emoticon Text(scurt) Text(lung) Text Complet
🙂 „:)” „:-)” „:smile:”
😀 „:D” „:-D” „:grin:”
😦 „:(” „:-(” „:sad:”
😮 „:o” „:-o” „:eek:”
😯 „8O” „8-O” „:shock:”
😕 „:?” „:-?” „:???:”
8) „8)” „8-)” „:cool:”
😡 „:x” „:-x” „:mad:”
😛 „:P” „:-P” „:razz:”
😐 „:|” „:-|” „:neutral:”
😉 „;)” „;-)” „:wink:”
😆 „:lol:”
😳 „:oops:”
😥 „:cry:”
👿 „:evil:”
😈 „:twisted:”
🙄 „:roll:”
„:!:”
„:?:”
💡 „:idea:”
„:arrow:”
:mrgreen: „:mrgreen:”

Cam acestea ar fi emoticoanele pe care ni le pune la dispozitie WordPress-ul. Sper ca v-am ajutat putin.

 
19 comentarii

Scris de pe 27/08/2009 în Emoticoane, Funny

 

19 răspunsuri la „Emoticoane(simboluri) pe WordPress

  1. Iuli

    28/08/2009 at 23:20

    in primul rand bine-ai revenit! in al doilea: prea putine emoticoane, dar ma rog. multe functii ale wordpress-ului sunt pe bani daca faci blog pe wordpress.com insa daca ai propriul domeniu se schimba treaba

     
  2. Schaduw

    28/08/2009 at 23:41

    Multumesc… dar nu prea stau :mrgreen:.
    Da, am observat … ca tot ce e „mai tare” e pe bani… pacat.

     
  3. aNn;))

    30/08/2009 at 14:33

    Hey ai reaparut…pe aici….Bun revenit!!!:))))….pai astea sunt interesante….ajuta cu ceva:>,,,,multumim…

     
  4. Schaduw

    30/08/2009 at 14:40

    Da… ca sa redispar :)). Merci!
    Sunt cam tot ce avem la dispozitie, momentan. Cu multa placere.

     
  5. aNn;))

    30/08/2009 at 15:29

    Ca sa redispari?!:-/…pai?!de ce?!….Mai posteaza pe aici…nu lasa chiar in paragina….adica nu o lasa pe asta mica sa-si faca de cap:)))…mai taie-i aripile(ma va injura cu siguranta:))))…

     
  6. Schaduw

    30/08/2009 at 17:29

    Pai … plec la antrenamente in Craiova. Daca nu sunt pe acasa, cand sa postez ?
    Sunshine… scrie bine, iar la literatura ma depaseste ingrijorator… Sa nu mai spun ca la sondaj m-ati desfiintat…

     
  7. Sunshine

    30/08/2009 at 18:15

    Baaaa…sunt si eu p-aici,mamaie!:-w
    Ann,am eu impresia proasta si batuta-n cap sau tu ma tragi in teapa fara sa ma legi la ochi?:>
    Ce paragina femeie?!Adica eu nu sunt prezenta?!Dupa ce ca stau non-stop cu blogu’ afisat la sts…Tu stii ce inseamna cuvantul paragina…ca ma si scoti din cochilie si nu mai intru:-w…
    Na,ca nu te-am injurat,da’ nu mai era mult:-„…=)

     
  8. aNn;))

    30/08/2009 at 19:21

    Atat iti trebuia sa ma injuri:)))….k altfel iti dadeam de dulce:-„….Nu te trag in teapa…doamne fereste la cat esti de micuta nu am cum:))…Paragina(ma refeream la el)k nu prea mai scrie…nu la tine…k tu pe toata lumea stresezi cu „servitit cat e cald”:)))…deci esti>:) k faci lumea curioasa…si Scaduw nu am zis k nu se pricepe la literatura asta mica e data draq:-j…se vede pe mutra ei :P:D…

     
  9. Sunshine

    30/08/2009 at 19:31

    Imi dadeai de dulce,huh?:))Ma buni,pe vremea ta nu se injura mah…Asa ca tu din ce seriale cu Mr Bean te insipri?Si nu esti obligata sa „servesti” daca nu-ti plac prajiturile;))…
    App,imi pare rau da’ nu pot sa-mi schimb mutra,asa ca obisnuiti-va:))…

     
  10. Schaduw

    30/08/2009 at 19:36

    Spam peste tot … Sa nu va aud de injuraturi… Comportativa civilizat !
    Sunshine face o treaba buna aici… intotdeauna se poate mai bine insa… iar eu incerc sa fac tot ce pot… dar nu prea am timp.

     
  11. aNn;))

    30/08/2009 at 19:38

    Strabuni:)))…Tushiko…Nepotiko…nu urmaresc serialele cu Mr Bean:)))….si ador prajiturile….mai ales cele de casa…dar la parkinsonu’ meu servesc de la altii k eu nu mai pot sa fac….

     
  12. aNn;))

    30/08/2009 at 19:40

    Nu ne injuram may….stai calm:)))…doar asa ne alintam noi:)))…mai ale s azi de ziua ei…o rasfat nu alta:)))

     
  13. aNn;))

    30/08/2009 at 19:43

    Si da Schaduw am inteles….nu ai timp…pai bafta pe acolo pe la Craiova!!!:D…Sa ne faci mandrii k esti de-al nostru:)…Si apropo ti-am dat un vot…acum ai 3 voturi 12%:)))

     
  14. Sunshine

    30/08/2009 at 19:47

    Lol,stai lin Sch=)…
    Buni,taci ca stiu eu ce ai fost in „tineretile ” tale;;)…D-aia ai parkinson:-w
    Si sa nu mai facem spam;))Ne alintam pe mess:-j

     
  15. Schaduw

    30/08/2009 at 19:47

    Pai … aici pe Blog…e vorba de niste teme… actualmente era vb de emoticoane… voi va certati, si nu e in tema. Deci, incetati! Va puteti comporta asa pe mess…
    Multumesc frumos! Mandria e un pacat… O sa fie bine, daca nu excelent… aveti asigurari de pe acum, din partea mea.
    Daca mi-ai dat votul din convingere, ma bucur, daca nu l-ai dat degeaba.

     
  16. aNn;))

    30/08/2009 at 20:18

    Da Scaduw scuze….ne abaturam de la tema(m-am abatut)…nu a fost cu intentie…sio ti-am dat votul pe bune…doar ca era bine sa fie la rubrica acolo si Ambii sa nu mai fiti dekt separati…k imi place cum scrieti ambii adica abordati teme diferite…

     
  17. Schaduw

    30/08/2009 at 20:26

    Din punctul meu de vedere… pollul a fost ceva mult mai destept decat multi care au votat. Eu n-am votat… pentru ca asa am considerat, ca n-ar fi corect.
    Am gandit pollul ca pe unul neutru … la incheierea lui, si eu si Andra trebuia sa avem 0 voturi… De aceea exista 2 optiuni neutre … una „mai glumeatza” = „Cine-s astia?” … si „Niciunul”.
    Numai ca e mai greu sa te prinzi de ceva care nu e vizibil si pentru un bivol. Si sa fie pe bune pollul … nu cred ca intre posturile mele si ale lui Sunshine e diferenta atat de mare…
    Daca e sa „citesc” exact pollul, el spune ca Sun scrie posturi de 4 ori mai bune ca ale mele… ceea ce ma „desfiinteaza”. Oare chiar asa e ?

     
  18. aNn;))

    30/08/2009 at 20:41

    Totusi nu puteai sa votezi nicunul knd chiar iti place….sau cine’s astia…knd ii cunosti….

     
  19. Iuli

    30/08/2009 at 22:42

    *a nu se citi cu sarcasm*

    1.pollul ala e degeaba. nu sunt destul de multi cititori care sa fie activi constant. mai mult de 5 sau 6 nu cred ca citesc toate posturile, iar daca e sa voteze unii necunoscatori voteaza la caterinca.

    2.se face mult spam, insa asta nu face decat sa aduca trafic blogului.

    3. temele abordate de voi doi sunt diferite. Schaduw are o tenta politica in multe posturi recente, iar Sunshine o da din literatura in Still Life.

    Overall, blogul asta are mult succes. isi indeplineste functia de blog, dar si de revarsare a imaginatiei. plus ca voi doi sunteti veri, iar fuziunea voastra aici e complexa, asta imi place la blogul vostru. Felicitari si bafta in continuare in tot!

     

Lasă un răspuns

 
