RSS

Fum de tigara…

22 Aug

-Sa stii ca plec!zise ea incruntandu-si buzele.

-Pleaca…Murmura el in timp ce se uita pierdut spre tigarea ce ardea in scrumiera.

-Chiar nu-ti pasa?!

-Ce sa-mi pese?

-Esti incredibil,ma!…

-Ciudat…asta imi zice mereu prietena mea.

-Daa,se cam repeta!Riposta dandu-si ochii peste cap.

El,isi muta privirea neagra spre ea;ea se aseza in fotoliu,isi ridica picioarele subtiri sus,imbratisandu-si genunchii dupa care se pierdu in tacere…

-Esti frumoasa.N-ar trebui sa te uiti la mine.

-Victor,ce ai?!Tresari ea ca dintr-un vis cu zmei.

-Am…totul,te am pe tine,dar n-ar trebui…Nimeni nu merita totul.

-Parca ai fi drogat.

-Din cauza ta sunt asa.Vreau sa renunt la tine,sa renunt la tot!Tu trebuie sa mergi mai departe.O sa gasesti pe cineva de un infinit de ori mai bun ca mine si o sa ai si tu totul…

-Taci!izbucni ea.

-Ana,stii ca am dreptate.Stii si tu ca sunt un nimic,dar n-ai s-o recunosti.

-Nu…nu esti!…zise parca sfasiata.

-Asa e,tu ma faci mai pretios.Dar eu stiu ca sunt un nimic si admite asta!Sunt un nimic.Un nimic in nimicnicia vietii.Nimic mai mult.

-Vezi?!Si cand nu vrei esti poet.Asta inseamna ca esti nimic?

Tigara ardea in scrumiera.

-Stiu ce sunt,nu ma mai inobila pentru cuvinte!Uite…vezi tigara aia?Eu sunt fumul ce iese din ea.Sunt un fum de tigara.Razbat si ajung in aer.Ala-i momentul meu de glorie,cand sunt citit.Apoi,dupa cateva secunde dispar,ma contopesc cu aerul-asta se intampla cand cititorul ma asaza printre ceilalti scriitori pe care i-a citit sau ma da uitarii.

-Nu-mi place cand gandesti mai presus de umanitate.Te confunzi!

-Ma cunosc prea bine ca sa ma mai confund,Ana.Pe zi ce trece imi dau seama ca nu te merit.Ar fi mai bine sa pleci…as fi linistit gandindu-ma ca esti fericita.

-Dar sunt fericita!Ce nu intelegi?

-Nu mai inteleg nimic…Afirma el,vizibil luminat de raspuns.

-Ar fi trebuit sa te nasti femeie,ca te zmiorcai ca una.

-Stiu.(surazand)

-Esti imposibil!

-Parca eram incredibil.Zise el revenind la starea grava.

-Nu mai esti.Daca chiar vrei sa plec,plec!Desi,mai bine mi-ai zice ca nu ma mai iubesti.Ne pierdem timpul,asa…Sau tu ti-l pierzi…

-Pff…de unde le scoti?Ma,pleaca!Asta e cel mai bun moment.O spuse incercand sa para nepasator.

-Cum adica cel mai bun moment?!

-Nimic.Pleaca!

-Bun.

Se ridica in graba de pe fotoliu si se repezi spre cuier.Isi agata haina intr-o mana,iesi pe usa,lasand-o la perete si se pierdu pe holul intunecat fara sa priveasca inapoi sau sa ezite.

Victor se uita cu privirea infundata in ceata spre clanta.Urma corpului ei,inca mai trona pe suprafata fotoliului.Vroia sa-si potoleasca nervii.Vroia sa apuce de clanta si sa izbeasca usa de prag.Vroia sa faca asta de zeci de ori,apoi sa planga.Da,sa planga.Credeti ca nu-l durea?Ba da,il durea ingrozitor.Tocmai isi facuse o rana adanca in piept,dar prefera sa toarne otet pe ea.Prefera sa stea in picioare,lipit de perete,cu fata spre usa si sa-si planga de mila.

Tigara arsese.Liniste.

Se tranti ravasit pe podea,stergand peretele cu spatele in cadere.Isi lipi capul de zid si-si clati privirea pe tavanul alb.

-Ratatule…zise cu vocea tremuranda.Esti un fum,un nimic…Haide,recunoaste-o!murmura apoi cu un zambet isteric pe fata.Crezi ca-i faci un bine?!Te distugi,ratatule!RA-TA-TU-LE!Continua sa-si repete amar…

Va urma… :))

Cum imi zicea Mada acum ceva timp la postul „Artificii”…uite ca m-am apucat si de o povestioara.Si ca deobicei v-am pupat si s-auzim de bine!:)

 
47 comentarii

Scris de pe 22/08/2009 în Idei, Uncategorized

 

47 de răspunsuri la „Fum de tigara…

  1. urzica

    22/08/2009 at 19:28

    Primul comentariu muhahaha >:) [stai ca acum citesc, dar voiam primul comentariu :-??]

     
  2. Sunshine

    22/08/2009 at 19:33

    =))))…mda:|…=) a douuaaa\:d/

     
  3. urzica

    22/08/2009 at 19:36

    Ah, pai…foarte frumos 😡 Nu mai esti un puricel, ma! [daca mai stii prima noastra discutie]. Imi place. Asteeept continuarea! [impaca-i, impaca-i :(]

     
  4. urzica

    22/08/2009 at 19:37

    App, primul emoticon era ” :X”. De ce o fi iesit asa incruntat?

     
  5. aNn;))

    22/08/2009 at 19:38

    Breee….m-ai lasat curioasa…vreau finalul!!!:(((vreau continuarea!!!….ptiuuu…e bestiala povestea…dar chestia cu „va urma…”…Esti o mica scorpie,vrei sa trezesti interesul sa intre cat mai multi pe blog….si sa ai cat mai multe comm-uti k tot e Schaduw plecat:))))

     
  6. aNn;))

    22/08/2009 at 19:39

    comm-uri…M-am intimidat:)))

     
  7. Sunshine

    22/08/2009 at 19:42

    Cum sa uit ma prima noastra discutie?(adica 2 mesaje)Cand ti-am cerut id-ul si ma gandeam”ce proasta sunt..cum sa-i cer asa id-ul”=)…deci da…:d…Ms,ms,ms,ms:X:d…vine si continuarea…cred:-„…

    Stiu ca iese incruntat:-j…da’ lasa-l eu stiu ce inseamna:”>

     
  8. Sunshine

    22/08/2009 at 19:45

    Ma pun si finalul…cand o sa stiu despre ce o sa scriu in continuare:d…Si nah ca m-ai prins:))Eu scorpia mica intentionez sa cuceresc universul…cu acest post.:-j

     
  9. aNn;))

    22/08/2009 at 19:48

    Scorpie mica?!….asta a fost ceva secole:)))…acum esti scorpia sefa:))))….Deci,uh(scorpia sefa)…cum poti scrie Va urma knd nici uh nu stii daca va mai urma ceva?!:)))

     
  10. Sunshine

    22/08/2009 at 19:50

    bine,bine,scorpia sefa8-|…Pai ma,logic ca trebuie sa urmeze ceva:))…ar fi culmea sa las’ asa totu’..:-??

     
  11. Lithium

    22/08/2009 at 20:27

    foarte frumoasa! desi simt ca am mai citit-o pe undeva. ori asta, ori e doar inspirata de acolo. oricum, ti-a iesit superba!

     
  12. Sunshine

    22/08/2009 at 20:31

    Oo da…inspirata de lumina lunii:|….e facuta pe la 2 noaptea…in fine:-j..Ms de aprecieri:)

     
  13. Hellu'

    22/08/2009 at 20:50

    foarte faain:X si pe mine m-ai facut curioasa… O_o

     
  14. Sunshine

    22/08/2009 at 20:52

    ms hellule:D…si eu sunt curioasa:)))…

     
  15. urzica

    22/08/2009 at 22:02

    Da, micule, si eu ma gandeam ca e ceva ciudat la tine. Gen esti lesbiana sau ceva [nu ca as fi avut ceva impotriva :”>]. Deci ti-am sugerat eu ce urmeaza [cu accent pe suge :”>]. Impaaaca-i ! 😦

     
  16. Sunshine

    23/08/2009 at 14:04

    Lesbiana?!=))…era mai greu sa fiu la 14 ani(si aia proaspat impliniti):))…cam atat aveam cand ti-am trimis msg-ul:-?…Mah,vad eu ce fac:-?…in orice caz n-o sa moara nimeni:-„:d…

     
  17. ~Lala

    23/08/2009 at 14:39

    8-> foarte frumoasa:X felicitari…pupate-ar mama d copil talentat:)) :X

     
  18. Sunshine

    23/08/2009 at 14:44

    *blushing*…Multam fain:X…Am inceput sa ma invat cu complimentele:))

     
  19. iReal

    23/08/2009 at 14:53

    totul mi se datoreaza mie,tre sa recunosti
    stiam eo k imi vei asculta sfatu si ma bucur ca ai facut-o 😡
    imi place mult:x [hai ca nu te mai laud si eo k apoi ti se urca la cap [-( ]
    si chiar snt curioasa sa aflu continuarea
    sa nu-i impaci prea rpd ca isi pierde tot farmecul >:)
    :))
    te-am pupat :*

     
  20. Sunshine

    23/08/2009 at 15:06

    Am recunoscut deja,in mod public:))…nush daca ii impac,ma:-„…in fine:-j Ma bucur ca-ti place 😡
    Te-am pApat si eu:*:))

     
  21. iReal

    23/08/2009 at 15:13

    o sa dezamagesti oamenii dk nu ii impaci pana la sfarsit
    tre sa aiba un happy end,nu?;;)
    haide,stiu k te pricepi la astfrel de chestii nu,doar esti supermoni,nu?=))
    sa-ti amintesc cnd ne-ai scos cheia care se blocase in usa in tabara?
    dar deja deviem de la subiect :-”
    nu ma pApa :-s
    >:D<

     
  22. Sunshine

    23/08/2009 at 15:21

    Eee..o sa fac tot posibilul sa nu dezamagesc pe nimeni..asa ca supermoni;;):))…Si faza cu cheia blocata..ala a fost momentul cand mi-am aratat mirobolantele puteri=)(am scos-o de fapt cu puterea gandului)…Da’ ai dreptat,sa nu deviem d ela subiect:-j…
    Sa stii ca te pAp>:)

     
  23. ~Lala

    23/08/2009 at 15:30

    =)) doamne cat m-am chinuit eu q mada sa scoatem cheia:)) si fara niciun stres…vine andra si….o vedem q cheia in mana:)) am ramas 😐 😐 😐 thare faza:)) 😡

     
  24. Sunshine

    23/08/2009 at 15:42

    Ntz ntz ntz [-(…nuu,nu andra ,eram supermoni atunci :))…Da’ hai sa nu ne mai abatem de la subiect;))…

     
  25. iReal

    23/08/2009 at 15:43

    :)))
    deh,lala
    asta snt superputerile lu moni
    puteam noi sa ne chinuim pana urmatoarea zi :))
    noua ni se blocase cheia in usa,dar radeam ca disperatele =))

     
  26. Sunshine

    23/08/2009 at 15:46

    Luogic ca-s puterile mele:>…
    Si da..voi radeati ca retardele p-acolo ca o sa dormiti pe prag:)))…

     
  27. iReal

    23/08/2009 at 15:48

    cum mah pe prag?:-w
    nu ne promisesei tu ca ne iei la tine?:-„

     
  28. Sunshine

    23/08/2009 at 15:55

    Imi pare rau da’ nu mai aveam loc:))…d-abia incapeam eu cu adina dupa ce ne lipeseram paturile…Si plus ca nu-mi amintesc nimic de nicio promisiune:-„

     
  29. ~Lala

    23/08/2009 at 16:06

    o dadeam p harcioaga afara=)) nu era asta problema:)) inkpeam noi:X

     
  30. Sunshine

    23/08/2009 at 16:10

    =))))))))Ma daca ne mesteca harcioaga ca pe ceai?:-ss…

     
  31. ~Lala

    23/08/2009 at 21:39

    atunci da!!! :-s chiar era o problema=))

     
  32. Sunshine

    23/08/2009 at 21:45

    Si ce probleemaaa:-ss…Ba,gata:D.Hai s-o lasam in durerea ei:-j…Ne abaturam de la tema:-„

     
  33. urzica

    24/08/2009 at 00:07

    Ba sa-i impace repede! Si sa faca multi copchii. 😡 Si sa ne descrie cum fac aia copchii. 😕 [ah ba nu, asta fac eu rrrrr]. Sa nu stiu, sa-i arati peste catva timp 😡 Fericiti si cu copchii. [da, am ceva cu copchii :))]

     
  34. Sunshine

    24/08/2009 at 17:03

    :|…Nu-mi mai da idei,ca nu ma iau dupa tineee:>:)))…Si copii nu!Aia sa-i faci tu,da’ eu nu pun copii in poveste>:)

     
  35. urzica

    24/08/2009 at 20:09

    :(( Ce rea esti! Face-ti-as copchii. :-w

     
  36. Sunshine

    24/08/2009 at 22:51

    Nu sunt rea…:-s (>:) )Si nu mai injura:-w…Pastreazati fortele pentru cucerirea lumii:>

     
  37. urzica

    25/08/2009 at 13:19

    Pai faza cu injuratul ai zis ca e abia ultima, dupa urzici, purici si ciocolatile tale. Eu in timpul asta n-am ce face. Tre’ sa exersez >:) Si muhaha, te-am injurat frumos, apreciaza :-w

     
  38. Sunshine

    25/08/2009 at 22:14

    Pai tu exersezi pe mine,ma?:)))…Si daca tu numesti injurat frumos chestia aia,atunci nu vreau sa aflu cum injuri urat:-„,da’ lasa ca afla cei care nu se supun>:)

     
  39. Schaduw

    27/08/2009 at 20:42

    Momentan mi se pare ca poveste se inscrie in capitolul drama…
    Parca am ceva din comportamentul acestui baiat. (Nu stiu sigur ce)
    Daca tot va place sa comentati de tabara, de ce nu scrii un post legat de asta. Vad ca ar fi interesati „tinerii” de pe aici :). O sa va las un post cu emoticoanele.

     
  40. iReal

    30/08/2009 at 16:04

    oh da
    imi place ideea
    sa scri un post dspr tabara :X:X:X
    ar fi prea mijto

     
  41. Sunshine

    30/08/2009 at 18:28

    Sch…o sa vezi ca nu-i drama;))…
    Si cred ca o sa scriu un post despre tabara,dar dupa ce termin de scris povestea…

     
  42. emma

    05/09/2009 at 22:15

    Imi place, chiar imi place…

     
  43. Sunshine

    07/09/2009 at 14:35

    Emma?!…Sstiu cinee eesti!:))…Ce faci,uamo aici?:-?…MA rooog,ma bucur caa-ti place:”>…

     
  44. emma

    07/09/2009 at 21:05

    Cum ce caut?:)) Ce mai intrebare:-w Ma superi sa stii, fa 3 ture!!!:d

     
  45. Sunshine

    07/09/2009 at 21:10

    Ma scuzati,atunci:”>,da’ nu te-am vazut p-aici:d…asa ca intreb si eu,ce sa fac?:(…

     
  46. emma

    07/09/2009 at 21:30

    Mda, vi se accepta scuzele miss:d;)

     
  47. Sunshine

    07/09/2009 at 21:34

    Cata marinimeee…Va multumesc din inima si din suflet si din atat.:D…Stai ca fac eu rost de id-ul tau:))

     

Lasă un răspuns

 
