RSS

Artificii

30 Iul

„Gata,m-am saturat de tine!Mi-a ajuns!”Cateva propozitii ce inving orice urma de „iubire”,orice urma de respect.

Suntem ca niste lupi,dar nu stam ca ei,uniti in haite si nici nu ne numim „doctorii padurii”…Noi ne mancam reciproc prin fiecare cuvant sau gest,ne umilim si radem cu toata fiinta de cei slabi,de cei naivi,de cei loviti de soarta.Cu fiecare minut ce trece devenim mai rai,mai inumani.Dar de ce?De ce devenim inumani?Nu suntem noi oameni?Nu suntem noi binecuvantati cu gandire?Ah,am uitat…noi suntem.Ce intrebari puerile,josnice!Desi suntem oameni,nu ne comportam ca atare.Si unii ar zice”Viata ma face asa,lumea ma face asa”…Da,asa-i lumea te face asa!Dar nu te ganesti ca si tu faci partea din „lumea ” altuia?! Ne imbiem reciproc cu rautate,ne doboram in cuvinte…Dar de ce?Aceiasi intrebare puerila,dar care-ti da de gandit prin simplitatea si totodata complxitatea raspunsului ce-l determina.

Si acum sa trec peste cuvintele „filosofice” si sa explic ce-i cu inceputul citat mai sus.Acum cateva zile,am iesit cu mami sa cumparam niste nimicuri.Si cum nimicurile le gasesti de cele mai multe ori in magazine,”iaca-ta” ca am plecat in jungla.In jungla ce sa vezi?Iubireee,liiniste,paace..frumos,da.Asta pana caaand….(suspans)un urangutan scaldat in aur se „iubea” cu gorila lui din diamant,adresandu-si unul altuia cu „gura mare” cuvinte duulci ca cele de mai sus.Si toate acestea din cauza stimabilului,care nu dorea sa-i cumpere pisicutei lui ce-si dorea.Bineinteles ca toti cei din magazin se uitau la ei ca la artificii,dar asta era partea a 2-a,”rochitzul” don’soarei era important.

Si apropo de artificii,vreau sa va orbesc cu intrarea mea,deeci ochii la cer,ca eu nu sclipesc!V-am pupat si numai bine!Sunshine

 
63 comentarii

Scris de pe 30/07/2009 în Zile si zile

 

63 de răspunsuri la „Artificii

  1. Iuli

    30/07/2009 at 01:11

    :)) ce-as vrea si eu sa vad asa ceva! chestiile astea ma amuza teribil 😀

     
  2. Lavi

    30/07/2009 at 01:11

    artificii >:D<…nu stiu ce caut eu aici,''desi parerea conteaza'',asa a zis o scriitoare in devenire si nu numai;))….Cu totii ne iubim atat de mult incat cateodata ne ies artificii cu spume.N-are rost sa te mai laud ca poate ti se apleca si nu vreau sa patesti ceva,Doamne fereste!Asa ca mult noroc si la mai mare…

     
  3. Sunshine

    30/07/2009 at 01:16

    Mah,a fost penal rau:|…sa-i fi vazut…in fine:-j

     
  4. Lithium

    30/07/2009 at 01:25

    te cred :)) mai nou ma laud ca am vazut o pitzipoanca originala la batca :X :-j avea un lipstick roz si ea era bronzata si imbracata in alb cu multe multe bijou-uri pe laboante si vai de capul ei :)) i overheard what they were talking (da, erau mai multe): bai si daca nu vrea sa ma duca maine la bucuresti ? ce ziceti sa-i fac ? la care o tovarasa de-a ei „da-l dracu, fata, ca sunt destui” I was like OMGWTFBBQ =)

     
  5. Sunshine

    30/07/2009 at 01:32

    =)))…o daa…Marile „doamne” erau neplimbate si au iesit la Batca in recrutari.
    Ps:hotaraste-te si tu ce esti:)) (lith sau iuli:-w?)

     
  6. Lithium

    30/07/2009 at 01:33

    ambele 😀 depinde de cand sunt logat si cand nu. wordpress sucks at user management >_>

     
  7. Sunshine

    30/07/2009 at 01:36

    aham…app de wordpress…Lavinia se chinuie de o juma’ de ora sa puna un comentariu si nu merge…dar sa nu deviem de la subiect

     
  8. Lavi

    30/07/2009 at 01:51

    😀

     
  9. Sunshine

    30/07/2009 at 02:02

    Lavi,stii tu ce stiiii :D(slava wordpress-ului si lu’ iuli ca am reusit sa-ti aprob comentariul:)) )…si asa-i,e seara si complimentele ma agita…da’ stiu ca tu vrei sa nu mai dorm :))
    Ps: ” :D” si tie!

     
  10. Lavi

    30/07/2009 at 02:05

    prea de tot….si nu,nu prea ma refer la toate pociturile de pitzi si coca…ce-i drept,m-am umplut de artificii:|…si ceee artificii:> \:d/ toata asta ca sa pun un comm…si ce comm:|…parca era vreo informatie de la N.A.S.A cum ca si-ar fi uitat chilotii pe pluto…si d’aia l-au trecut la spam…daca nici asta nu merge.Divortez!

     
  11. Lavi

    30/07/2009 at 02:07

    aaa..si sa nu uitam…ca ”cineva”,nu spui cine,persoana importanta, a uitat sa-mi dea aprobare…

     
  12. Sunshine

    30/07/2009 at 02:09

    =)))E na…si cu tine…Mofturi:-j…Ai asteptat si tu 1 ora…mare braanzaa:)))(si ce crezi ca divortezi asa usor de mine,huh?ntz,ntz,ntz…m-am suparat si nu-ti mai iau rochitz roz cu buline galbene)

     
  13. Lavi

    30/07/2009 at 02:09

    P.S:Acum sunt libera sa pun cate commuri vreau. si inca un P.S.::D:P

     
  14. Lithium

    30/07/2009 at 02:13

    lesbience 😆

     
  15. Sunshine

    30/07/2009 at 02:13

    haai maah..n-a stiut ca tre’ sa-ti dea aprobare=)…si asta pt ca „altcineva” nu i-a zis…:-”
    P.S. sa nu ne abatem de la supiect (” 😀 „na!)

     
  16. Sunshine

    30/07/2009 at 02:15

    Iuli,sa nu ne abatem de la subiect,da:))?(rusiinee!:))-cum sa ne faci ma lesbience?:-w )

     
  17. Lavi

    30/07/2009 at 02:16

    Bine..nu sunt libera…(libera la mare,stau cu tine la soare)…Nu vreau rochitza,eu vreau fustitz si nu vreau sa fie roz cu buline galbene,vreau sa fie galbena cu buline ”rouz”.

     
  18. Lithium

    30/07/2009 at 02:16

    v-ati si maritat din cate observ 🙂 sunteti lesbience 😀
    Romania – Land of Choice :X :))

     
  19. Sunshine

    30/07/2009 at 02:18

    schhh!:-$…(vrei sa „te jupuim si sa te facem drapel”?;;) )

     
  20. Lithium

    30/07/2009 at 02:19

    nu ma cheama rodica 😛

     
  21. Sunshine

    30/07/2009 at 02:23

    acum te cheama:)))…lavi,iti iau ce vrei,scumpi=)

     
  22. Lithium

    30/07/2009 at 02:24

    moni ce spanac faci ?!

     
  23. Lavi

    30/07/2009 at 02:27

    Ooo….daa….vleau un tlicou loz mega slcipicios pe cale sclie ”I LĂV gutză”…si sa nu te prind ca ma inseli cu ..rodica…asta ”Lumea coasta money”

     
  24. Sunshine

    30/07/2009 at 02:27

    ricky,circ in spatiu,mah…Da’ ne abatem de la subiect:-s(sa-l vezi iar pe grifraz”ma ceasu de la blog e stricat sau voi chiar scriati comuri la 2 juma’ „:)) )

     
  25. Sunshine

    30/07/2009 at 02:29

    Sigur,scumpi,cum sa te insel?!…stiu”lumea picor money”:)))

     
  26. iReal

    30/07/2009 at 02:31

    mda,mi-a placut mult cum ai inceput.era cv gen o poveste de dragoste sau asa cv
    si apoi ai continuat cu… :-j toata lumea stie chestiile astea care se intampla,mai ales in dragasani unde oamenii vor sa fie mai „mult” sau mai „mari” decat ii ajuta mintea
    asa rezulta pitzipoance si cocalari
    dar sa nu-mi stric buna dispoziyie de la 2 jumate’ noaptea gandindu-ma la asemenea specimene si sa te pup un pic ca si tu ne pupasi la sf
    frum dn partea ta,n-am ce zice :*

     
  27. Sunshine

    30/07/2009 at 02:39

    Scz daca ti-am dat impresia ca o sa fie o „poveste de dragoste”,da’ noi nu traim in basme.Ziceam doar ce mi s-a intamplat…ca daca generalizam,atunci era stiut de toata lumea(sau aproape toata lumea)…

     
  28. iReal

    30/07/2009 at 02:46

    ce rea fusasi [-( urat dn partea ta…imi distrugi toate sperantele :-:P

     
  29. Sunshine

    30/07/2009 at 02:50

    =)…asa-i,am fost rea,n-am folosit emoticon-uri….

     
  30. iReal

    30/07/2009 at 02:55

    mie nu imi aparu tot commentu 😐
    era cv de genu
    „ce rea fusasi [-( urat dn partea ta…imi distrugi toate sperantele :-< dar lasa k eo tot te iubesc
    credeam k ne scri o poveste compusa de tine "
    km asa suna commu:|

     
  31. Sunshine

    30/07/2009 at 02:59

    Ahh…maybe next time:D…si eu te iubeste!!(ba,am ajuns rau…cu 2 neveste dupa mine,nu-i a buna…)

     
  32. iReal

    30/07/2009 at 03:08

    totusi…dc nu mi-a aparut tot commu?
    ma sperie:-s
    blogu e malefic :-s
    dk erai iri,mai intelegeam,dar moni…tu moni,nu-mi imaginam asa cv dn partea ta :))
    revenind,eo vreau sa fiu barbatu 😀 pot,pot?:>

     
  33. Sunshine

    30/07/2009 at 03:11

    blogu’ asta e posedat….de mine si Schaduw(iti daaai seama)…
    ce?o sa fiu singura femeie cu 2 neveste:))…da’ daca vrei poti sa fi tu barbatul(sa-ti lasi mustata si sa te tunzi)astfel o sa fiu singura femeie cu un barbat si o nevasta=)….

     
  34. Iuli

    30/07/2009 at 05:27

    salutari din era de dincolo:D (uita-te la ceas). fac curat 😀

     
  35. Sunshine

    30/07/2009 at 13:09

    :|…esti sarit raaau de pe ax…Da’ sa nu deviem iar de la subiect:))
    Ps:Sper ca ai facut prajituri:-w

     
  36. Schaduw

    30/07/2009 at 19:08

    Este incredibil … ce am ajuns sa vedem zi de zi. Acest show teribil al Romaniei cu tot felul de oameni fara moravuri as spune… Problema pe care mi-o pun este daca acesti oameni chiar fac asa instinctiv sau gandesc… Tare imi e frica sa nu fie prima varianta. Asa cum spunea o vorba … posibil adevarata „Suma inteligentei de pe planeta ramane constanta, dar populatia e in continua crestere”.
    Ce m-a suparat si pe mine Blogul… scrisesem un reply-comm destul de mare si interesant, zic eu, si mi l-a sters cand am dat „submit”… Desigur a fost vina mea ca nu am verificat, dar pagina m-a indus in eroare.
    Lavi ma bucur sa apari pe aici, ma bucur cu adevarat :). Stiu ca tu ai o altfel de viziune, nu neaparat in acest subiect. In general :). Si asa e „parerea ta conteaza” daca n-o spui n-o sa te auda nimeni :P.
    Un sfat sau o observatie pentru voi… Nici nu stiti cat de mult va afecteaza somnul acesta de la 12:00 in sus… Acum nu se vede, dar in cativa ani…

     
  37. aNn;))

    30/07/2009 at 19:18

    Hey….nu e corect….sunt de acord cu iReal…inceputul era promitator…sfarsitul tragic:)).Nu,glumesc; totusi inceputul ala e genial se potriveste unei eseu siropos;)). Nu te mai preocupa de jungla Dragatown:-j…oriunde te uiti…
    P.S.Legat de culoarea blogului o idee:schimb-o in bleu:P….adica schimbati-o:D…

     
  38. Schaduw

    30/07/2009 at 22:28

    Ma bucur ca n-a fost o poveste siropoasa …
    Dar cu ce sa ne preocupam daca nu cu lumea in care traim 😕 ?
    E cam maro… i-au in considerare schimbarea … in ceva mai bun… cand am timp. Si sa vb si cu Sunshine.

     
  39. Sunshine

    30/07/2009 at 22:39

    Schaduw,nu-mi incalca atributiile…culoarea e perfecta asa:X…so,n-o sa fie nici roz,nici bleu,nici verde,nici cum:))…Cat despre wordpress…asa e,face desteptu’:-s…
    Anca,ma preocupa,ca in jungla traiesc…daca as trai intr-un cub de sticla,nu as mai baga nimic in seama,da’ nah,n-am eu norocu’ asta….:))

     
  40. Schaduw

    31/07/2009 at 11:22

    Nu incalc nimic 🙂 si nu fac nimic fara sa stii si tu.
    De fapt … un cub de sticla nu cred ca e o rezolvare amiabila… Poate sa-i inchidem pe ei intr-un cub de sticla. Problema e ca traim intr-o jungla de metal… fara posibile repercursiuni asupra celor care le merita… pentru ca sunt protejati de bani. Daca am fi fost intr-o jungla „verde”, cea Amazoniana spre exemplu… S-ar mai intampla sa vezi si niste oameni din acestia inghititi de anaconde.

     
  41. aNn;))

    31/07/2009 at 14:08

    Deci….Schaduw e de partea mea:D….e o jungla:)))…..si culoarea;))…merge si maro,Andra…erau niste optiuni:-„….Da te preocupa,ne preocupa unde traim si ce oameni ne inconjoara ,normal,dar uneori e bine sa ignori(in rare cazuri),dar e o varianta:D…

     
  42. Sunshine

    31/07/2009 at 14:15

    Da’ mah…eu ce crezi ca am facut?…fi sigura ca nu m-am dus sa-i linistestc…stiu ca e bine sa ignori unele lucruri,dar eu am scris ce s-a intamplat pe blog…mi se pare mie sau nu intelegeti bine estenta?..in fine;))

     
  43. Schaduw

    31/07/2009 at 14:36

    Ideea noastra principala… aNn este sa surprindem aspecte ale vietii, atat mizerabile cat si incantatoare… Daca Sunshine ar fi fost in Germania sau in Franta probabil ca ne-ar fi aratat niste fotografii uluitoare de acolo si nu ne-ar fi povestiti despre 2 insi care faceau „artificii”…
    Acum nici noi nu ne dam de ceasul mortii ca se bateau aia sau se certau.
    Esenta blogului pana la urma e sa povestesti ce observi tu… pentru ca e un fel de jurnal, online. (In loc sa zici la 100 de oameni pe mess, la fiecare in parte, mai bine postezi pe un Blog si ei citesc si iti spun parerea pe care tu o analizezi si eventual accepti).

     
  44. aNn;))

    31/07/2009 at 15:06

    Da…corect:”esenta blogului e sa povestesti ce observi tu…”. Fusese totusi o simpla parere a mea.Am inteles ideea postarii si ideea blogurilor…:-j…

     
  45. iReal

    03/08/2009 at 00:28

    ma bucur k aNn a fst de acord cu mine cu inceputu >:)
    app,in legatura cu un cub de sticla…cred k mi-ar placea unu :d mi-l faceti cadou?
    dar sami aleg singura marimeaaa…pot?;;)

     
  46. Sunshine

    03/08/2009 at 00:35

    nu…n-ai voie..poate se sparge:))…nu vrem sa te ranesti..da’ daca vrei iti iau un balon gigantic;;)

     
  47. Schaduw

    03/08/2009 at 16:49

    Cub sau sfera de sticla :)) ? Pai unde mai e distractia daca ti-l alergi singura >:) ? Cred ca ne dai idei pentru cadoul de ziua ta :))).

     
  48. grifraz

    05/08/2009 at 09:08

    Mistho post …Dar exemplare dastea sunt peste tot ,se cultiva peste tot in tara nu numai in Dragasani.Sa vedeti ce era la mare….Pitzi din belsug dar de cocalari nu mai aveai loc .P.S.Mi-a luat 5 minute sa citesc postu si 20 sa citesc comentariile …si era si o gramada de spam 😦

     
  49. Schaduw

    05/08/2009 at 17:33

    Da… stiu, totusi m-am gandit sa las mai libera tema de discutie.

     
  50. iReal

    05/08/2009 at 23:18

    am scris „sami” :))
    ma scuzati…emotiile ;;)

     
  51. ad94

    16/08/2009 at 12:56

    astfel..de „fiinte” intalnesti l tot pasul..deja m-am saturat…oraselul nostru adaposteste cat mai multi „oameni”cum se numesc ei…care ne scarbesc….,cu limbajul,prostul gust de a se imbraca…si de cele mai multe ori..cu prostia kre e des intalnita l noi…dar ce sa facem :suntem romani….Romania este tara noastra …si noi ne batem joc de ea…altfel nu ne-am mai numi ROMANI …nu???

     
  52. ad94

    16/08/2009 at 13:04

    uite mai dau un ex….kt timp am fost la mare…ce sa fac…am hotarat sa plec la plimbare..deja am ajuns l un hotel renumit …nu spun numele..de 4 sau 5 stele…eh…kat timp am stat p o banca ,din hotelul respectiv…numai pitzipoance si cocalari au iesit…m-a dezgustat felul in care se imbraca,felul in care umfla buzele,felul in care sunt impopotonati cu tot felul de zgarde si lanturi….pana ce sa vad..pitipoanca suprema….avea colanti roz k verde…j k niste gauri uriase in ei..peste care isi achizitiona….o fusta…kareia nu ii inteleg rostul…ca nici macar nu akoperea ceva…numai vb de un decolteu urias de cercei de zici ca sunt covrigi…si de fata umflata de Botox=produs folosit des de astfel de „fete”..ce sa mai zici…nu mai vb..k deja mi se face greatza

     
  53. Sunshine

    16/08/2009 at 18:21

    Maama:|…Adri..ma bucur ca-ti place sa scri pe blog:))
    Asa…deci…ideea e ca noi nu ne nastem prosti(sunt cazuri speciale cand copii se nasc cu handicapuri sau alte chestii de genu-aia nu intra la categoria prosti),dar ne prosteste mediul,mai precis cei care fac parte din el.Acum,ce sa-i ceri unui copil de 7 ani care incepe sa deschida ochii si asculta manele…el asculta pentru ca asa crede ca trebuie,pentru ca asa l-a auzit pe unu’ care parea „tare”(oricum pana la varsta de 10 ani noi ii imitam pe altii)Apoi cand ai crede ca o sa aiba propria personalitate isi face un anturaj,iar intr-o oarecare masura acest lucru ii croieste viata,pentru ca el se „inhaiteaza” cu ceilalti la tampenii…Oricum m-am saturat sa ii aud pe toti ca „ce tara de rahat!”…”romania,frate!”.Pai ma,de ce iti renegi neamu’,uiti ca esti roman?!Nimeni nu e perfect…poate si tu ai ajutat la formarea „tarii asteia de rahat”…E greu sau mai bine zis imposibil sa ne mai cizelam…Poate mai razbat cativa si reusesc sa vada ce se intampla,dar am zis cativa nu toti…
    Cat despre cei pe care i-ai vazut la hotel,n-ai ce sa faci,ei asa se cred „frumosi”…nu le mai inteleg pe fetele care isi pun masti de machiaj pe fatza si se cred starlete de cinema…E incredibil,frumusetea nu consta in farduri,ci in naturalete,dar nu asta se promoveaza aici…
    Si uite ca scrisai si eu un roman=)

     
  54. ad94

    16/08/2009 at 21:53

    da…ai dreptate…insa….dak ar fy dp mn…yo i-as da afara din tara asta..yo l consider pur si simplu…”infecty”

     
  55. Sunshine

    16/08/2009 at 21:57

    ma..daca i-ai da afar’…nu stiu ce s-ar alege din populatia romaniei:))….am ajunge naiba la 1 loc/km2…:))

     
  56. ad94

    19/08/2009 at 18:17

    da:))asta asa e

     
  57. ~Lala

    19/08/2009 at 19:05

    adri…hidoasa povestea ta:| pakt totusi k e adevarat….nu stiu dc,dar am senzatia k o tipa asa cum ai descris-o u p aia…avem si noi acilisea in dragacity :))) park..:d

     
  58. ~Lala

    19/08/2009 at 23:12

    andraaaaa :-s 1 loc/km2….frate! ganditi-va cum ar fii :)))

     
  59. Sunshine

    21/08/2009 at 21:14

    Lala,avem mai multe tipe d-alea,nu una8-|….
    Stiu…ar fi genial:X:x=))

     
  60. iReal

    23/08/2009 at 15:08

    oricum,e cv suspect la mijloc,pt k in ultima vreme au aparut tot mai multe specimene dn astea
    pana acm nu era asa rau,mah
    adik nah,mai vedeai cate una imbracata mai sumar,cate unu cu nijte ochelari „de firma”,da’ nu la tot pasu’
    acm,te uiti in stanga,te uiti in dreapta,numa’ dn astia gasesti
    si li se face si prea multa reclama
    speram ca e doar o „moda” si ca lumea o sa-si revina(sper si eo 8->)…si ca in curand o sa ne imbracam toti in roz
    =)) hai k glumeam,nu vreau sa va sperii si in plus,risc sa-mi iau bataie de la adina
    mah,da’ blogu asta chiar are o forta care ne atrage sa scriem
    uite cata compunerea iti facui :))

     
  61. Sunshine

    23/08/2009 at 15:16

    Da…problema e reclama si prostul gust care depaseste limitele la romani.Sunt sigura ca nu o sa ne revenim prea curand…
    Am vazut si eu ca avem o problema la postul asta cu reply-urile si comm-urile lungi:))…
    Si app,ai noroc ca nu e adina p-aici, ca altfel:-„…

     
  62. iReal

    23/08/2009 at 15:26

    eo chiar sper ca dk nu,se duce tara de rapa
    eo nu cred k e vorba de anturaj asa cum ziceati voi mai sus.hai sa zicem ca se poate vorbi de anturaj pana pe la 13-14 ani,dar apoi cred k poti lua singur nijte decizii cum ar fi alea „azi cu ce ma imbrac”.aici deja e vorba de prostie
    ma rog,poate apare o forta divina care le va spala creierul si asa o sa-si revina :))

     
  63. Sunshine

    23/08/2009 at 15:31

    pai da…da’ anturaju’ te formeaza:-??…daca ajungi prost,asta e ..prost mori:))…Ce forte divine?!=)Oricum au creieru’ impermeabil:-j…

     

Lasă un răspuns

 
