RSS

Schimbari Majore

27 Iul

Pentru cei care ati avut inspiratia si interesul sa „treceti” pe aici in ultimele 24 de ore, ati observat schimbari, destul de majore zic eu, ale blogului. Am schimbat impreuna cu noua coproprietara(Sunshine:D) Tema, Titlul si Motto-ul Blogului … Din „vechiul si prafuitul” „Schaduw3 Blog” si „Bun venit in „Lumea reala!”” in „Schaduw & Sunshine” si „Decode the World!”.
Eu cred ca e o schimbare propice… „Schaduw3 Blog” care s-ar putea traduce si „Blogul Umbrei” … parca era putin cam „innorat”… Deci era timpul sa aduc putin „Sun”(Shine) Pe aici ;)).
De asemenea motto-ul „Bun venit in „Lumea Reala”!” nu sufera o schimbare majora … doar ca este „tradus” in ceva mai simplu, dar cu aceeasi esenta, deci „Decode the World!”.
Cu Sunshine cred ca ati facut deja cunostinta… este vara mea :X. Este foarte talentata la scris, la cantat si sa nu uit, la desenat :)).
Am ales sa lansez ideea acestei colaborari… deoarece mi s-a parut interesanta. E vorba de cum scrie fiecare. Ea are un stil foarte diferit fata de mine… Cred ca va fi un constrast placut al posturilor. Sa nu mai zic de consistentza si subiectele lor… Dar va las pe voi sa descoperiti cu timpul.
Eu sper sa fie o colaborare placuta si pe termen lung :).
Inchei postul prin a-i ura un calduros si entuziasmant „Bun venit!” lui Sunshine.

 
24 comentarii

Scris de pe 27/07/2009 în Idei, Original, Surprize

 

24 de răspunsuri la „Schimbari Majore

  1. Lithium

    27/07/2009 at 23:06

    welcome, Sunshine 😀 *gives cookies*

     
  2. Sunshine

    27/07/2009 at 23:26

    Iooi :x…ma simt flatata si totodata onorata sa ma aflu aici.Le multumesc parintilor,pentru ca m-au sprijinit,profesoarei mele de romana,pt ca m-a indrumat sa scriu,chitarei mele,pt ca e chitara mea,cainelui meu,Nero,pt ca il iubesc si nu in ultimul rand lui Schaduw,pt ca m-a primit pe pragu’ lui cand ploua afara:))))…Deci da,zici ca am primit un Oscar(mai degraba zmeura de aur).Asa…mah ce sa zic…atat de laudata nu sunt nici de mami,care e…mami:)).Multumesc pt primire si tie si lu’ Iuli care n-a uitat sa-mi faca prajituri:d(si fi sigur ca o sa fie o colaborare lunga,nu scapi asa usor de mine>:) )

     
  3. Grifraz

    27/07/2009 at 23:40

    Guard down don’t let,poisoned are the cookies from the dark side ,the force will be with you.(Nu a luato razna engleza mea ,dar assa vorbeste Yoda :))ioi)

     
  4. Sunshine

    27/07/2009 at 23:44

    Pai daca sunt otravite,mor si gata…Iuli putrezeste intre gratii si Schaduw ramane singur cu blogu’:))
    Acum…cine-i Yoda?

     
  5. Lithium

    27/07/2009 at 23:48

    yoda e tipu ala din star wars 😀 ala, inteleptu lu peste

     
  6. Sunshine

    28/07/2009 at 00:16

    Aaa…ok…multumesc pentru explicatie 😀

     
  7. Schaduw

    28/07/2009 at 10:08

    Mi se pare mie … sau Blogul s-a luminat brusc…
    Interesanta chestia cu prajiturile la voi ;).
    Sunshine … ai aparut si tu la autori ;)).
    Tare de tot reply-commentul 2 :))… M-a amuzat tare :).

     
  8. grifraz

    28/07/2009 at 12:26

    Yoda e „omuletul” ala mic si verde care e maestru din light side of the force :))…..Si vorbeste mistho,gura lui lithium despre yoda ,adevar graieste :)) cam asa ;))

     
  9. Sunshine

    28/07/2009 at 16:48

    Da, Schaduw,s-a luminat (heere is the light:)) )
    Grifraz,am inteles cum vorbeste…inverseaza cuvintele,nu? 😕

     
  10. grifraz

    28/07/2009 at 19:48

    Exact!Dar mie imi place :D…mai ales ca e mic,are niste urechi mari,trei fire de par in cap ,e verde si da si bine cu sabia .In fine nu cred ca de Yoda era vorba aici.

     
  11. Schaduw

    28/07/2009 at 20:40

    Da, ai nimerit… e cam off-post. Da’ daca vreti o sa scriu eu un post despre acest „Yoda”…

     
  12. iReal

    29/07/2009 at 22:38

    bun venit,sunshineeee :d asa,si dn partea mea;;)
    mah,da’ pe mine nu ma roaga nmn cu prajiturele?;;)
    nu mi se pare corect :-w
    stiu k sunshine le imparte cu mine,asa’i?=p~

     
  13. Sunshine

    29/07/2009 at 22:49

    Da,Mada,Sunshine e foarte foarte dulce si de treaba si imparte prajituricile cu tinee;;)(mi-au murit laudatorii,deh)…Si multumesc de primire 😀

     
  14. iReal

    29/07/2009 at 23:04

    pupa-te-ar mama de fetitza foarte foarte dulce si de treaba 😡
    app,imi place aspectu’ nou al profilului
    se putea sa mai colorat,dar deh…mai astept
    poate progreseaza ;))

     
  15. Sunshine

    29/07/2009 at 23:45

    Deja e foarte colorat,da’ cand il fac roz te anunt:)))…
    Ps: Si eu te iubeste 😀

     
  16. iReal

    30/07/2009 at 02:50

    o sa asteeept pana il faci roz
    vreau sa fiu prima care afla:x
    [sa-mi iau un scaun ca am de asteptat mult si bine :))]

     
  17. Sunshine

    30/07/2009 at 03:14

    iti recomand sa-ti inchiriezi si un loc de veci:))(chiar aai de asteptat:-„)

     
  18. ad94

    30/07/2009 at 16:35

    deci…de knd m-am uitat ultima data ..adik akm 2 sapt(deh am fost l tzara)..e suuper tare…mda..se vede k sunshine ..a schimbat multe…orikm bv voua j tinetz’o tot asa:P:D:X

     
  19. Schaduw

    30/07/2009 at 16:50

    =)) Blogul o sa fie roz atunci cand o sa port eu Adidas Stabil Roz sau o sa imi fac o creasta in cap, desigur roza. Deci … locul de veci e neaparat necesar si eventual multa, multa rabdare.
    Am promis ca ma ocup mai mult de aspectul blogului… imi trebuie doar putin timp insa.

     
  20. Sunshine

    30/07/2009 at 17:46

    Uhm…am pozaaa:X:X:X:))….(arata geeniabil)…Si de acord cu tine,Schaduw,mada are nevoie de muulta rabdare…
    Ps:Adri,welcome back…te asteptam sa-ti dai cu parerea si la urmatoarele posturi:)

     
  21. Schaduw

    30/07/2009 at 18:08

    Si mie imi place poza… chiar inspirata :X.
    Multa, multa rabdare… neomenesc de multa.
    As putea lansa un post legat de asta… Eu nici nu ma gandesc sa fac macar pentru un minut Blogul roz… dar daca Mada spera … oare s-ar putea intampla vreodata…?!

     
  22. iReal

    03/08/2009 at 00:33

    stiti k am rabdareeee ;;)
    sa nu exageram totusi…visez eo,dar stiu k nu l-ati face niciodata roz
    poate maro cu picatele roz?;;)
    sau galben cu dungi mov si buline albastre?:>
    mai am idei dk mai vreti :d
    app,poza chiar e geniabila 😡 glumeam doar :-”
    :))

     
  23. Sunshine

    03/08/2009 at 01:36

    mada,il facem verde cu rosu,albastru,roz si negru…se potriveste perfect…:))(asta ca sa nu ne mai dai idei:-„)
    Ps:Tu,cu glumele tale..era sa nu te cred:)))

     
  24. Schaduw

    03/08/2009 at 11:41

    Mai e pana pe 30 Octombrie >:). Poate daca esti cuminte iti facem un cadou de o zi :)))… Te facem Presedinte =). Amestecati toate culorile si poate iesi si maro asa cum e acum =), sa nu mai fie necesara schimbarea.
    Mie-mi place avatarul lui Sunshine :X.

     

Lasă un răspuns

 
