RSS

Faceti cunostinta cu Sunshine!

27 Iul

Sa ma prezint ;;)…eu sunt Sunshine(adica Andra).Pentru cei care ma cunosc nu sunt o aparitie,insa pentru ceilalti sunt…asa ca o sa vi se para ciudat cum de am aparut p-aici.Sunt verisoara fostului si actualului posesor al blogului.De azi(27.07.2009) n-o sa pun doar comentarii,ci si posturi.

Iar acum ca m-am facut cunoscuta o sa va zic,chiar daca nu va intereseaza ce caut aici.De curand mi s-a sugerat sa-mi fac blog si, stiind pe cineva care e cunoscator(domnul Schaduw) m-am gandit sa-l intreb daca merita sau nu.Dupa cateva pareri pro si contra mi-a sugerat sa intru in „afacerea” lui.Dupa cum se vede am acceptat propunerea cu cea mai mare placere si iata-ma aici,acum scriind un „post nou”(ce bine suna :)) ).

Asta-i tot!Sper sa ne intelegem ;;)

P.S:Multumiri multe lui Schaduw! >:D<

 
25 comentarii

Scris de pe 27/07/2009 în Surprize

 

25 de răspunsuri la „Faceti cunostinta cu Sunshine!

  1. Lithium

    27/07/2009 at 02:06

    imi plac la nebunie blogurile fetelor! 😀 Andra, welcome to the dark side! have a cookie ;))

     
  2. iReal

    27/07/2009 at 02:43

    deeeci…in primu rand imi place numele 😡
    si in al 2-lea,te asteptam cu posturi
    crezi k dk ai scris acolo 5 randuri ne-ai convins?
    gresiiit >:)
    am fst rea,asa’i?:d
    baaah,nu ma mai joc
    vreau si eo cookie :-s

     
  3. Sunshine

    27/07/2009 at 02:51

    Multumesc pentru primirea calduroasa,iuli!>:D<

     
  4. Sunshine

    27/07/2009 at 02:55

    Nici pe departe nu cred ca am scapat…de acum am intrat in hora,asa ca n-am decat sa joc,nuh?:))Si,daca vrei impart prajiturica cu tine;;)….happy now?
    Sunshine am ales ca e in contrast cu Schaduw(shadow) si pe deasupra suna si bine:X(nu vroiai sa vezi cum suna in olandeza:)) )

     
  5. iReal

    27/07/2009 at 02:59

    verry happy 😡
    oh,ba daa :)) chiar vreau sa vad cum suna in olandeza :d
    „sa vad cum suna” ciudata exprimare:))

     
  6. Sunshine

    27/07/2009 at 03:03

    „zonneschijn” asa suna….Stiu ca acum esti si mai fericita,ma pricep sa fac oamenii fericti:))Asa ca Iuli,mai merit o prajiturica=)

     
  7. Lithium

    27/07/2009 at 03:04

    errr.. tocmai am terminat-o pe ultima :-” nu-i nimic! facem altele 😀

     
  8. Sunshine

    27/07/2009 at 03:07

    Pai sa faci,ca doar d-aia esti baiat!:))Eu si mada ne uitam la un meci intre timp…(mancaciosule!>:P)

     
  9. iReal

    27/07/2009 at 03:08

    un meci de box dk se poate:))

     
  10. Lithium

    27/07/2009 at 03:11

    ei bine… nu pot sa fac 2 chestii, care sa-mi implice ambele maini, deodata. prima chestie acum, restu maine 😀

     
  11. Sunshine

    27/07/2009 at 03:14

    Mada,acum un meci de box…data viitoare vedem un fotbal…;))
    Iuli,te iertam de data asta…da’ maine(adica astazi) nu mai suntem prieteni daca nu aduci tava cu prajituri:))

     
  12. Schaduw

    27/07/2009 at 11:59

    Imi pare rau, dar sintagma „imi plac la nebunie blogurile fetelor!” nu prea poate exista… pentru ca si eu si Andra(Sunshine) vom scrie „aici”… Este un blog in coproprietate … Asa cum sugereaza si numele „Schaduw & Sunshine”(Umbra & Rasaritul) ;). Oricum o sa fie interesant pe viitor pentru ca eu o sa scriu din alta partea(Craiova) si ea de aici (Dragasani)… Sper sa fie frumos :).
    Felicitari Sunshine pentru primul post :X… Eu eram foarte emotionat la primul meu post :))… Astept cat mai multe si bune posturi de la tine… 🙂
    O sa scriu si eu ceva … dar probabil ca mai pe seara… Acum merg la somn … sunt obosit …

     
  13. Lithium

    27/07/2009 at 12:26

    stiu ca scrieti amandoi. doar ca ma refeream la „jumatea ei de blog” 😀

     
  14. Grifraz

    27/07/2009 at 23:34

    Poi..Gj am avut si eu o idee dinasta sa unesc blogul cu lith …dar m-am lasat de blog daca chiar te intereseaza click pe nume …Btw nu ai fost u cu Lith la banchet ?;))…Si inca o cheste ..Ceasul de la blog e praf sau voi chiar ati lasat commurile la 3 noaptea 😕

     
  15. Grifraz

    27/07/2009 at 23:35

    Sry de 2xpost dar nu aveti edit ..Sac …doar eu am poza 😛

     
  16. Lithium

    27/07/2009 at 23:36

    da, la 3 noaptea am lasat commurile:D

     
  17. Lithium

    27/07/2009 at 23:37

    and yes.. she was my partner then

     
  18. Sunshine

    27/07/2009 at 23:38

    Uhm…stai sa le iau la rand:))…Pai o sa dau click sa vad despre ce era vorba pe blogul tau…Si da,am fost cu Iuli la banchet;))…Iar ceasul e bun:)))

     
  19. Sunshine

    27/07/2009 at 23:40

    Iuli,te cheama Andra?:)))Nu ai pus de 2 ori comm

     
  20. Schaduw

    28/07/2009 at 10:10

    Tot ce e pe blog merge foare bine Gri ;). O sa mai adaug niste gadget-uri ca mi se pare cam „gol”… Sa vad cand am timp.
    De asemenea o sa rezolv si cu poza … Si o sa o ajut si pe Sunshine ;). Deci bucura-te cat mai poti ;).
    No problem pentru x2 reply-comm.

     
  21. grifraz

    28/07/2009 at 12:23

    So..foarte tare atunci ….Si macar nu sunt eu cu 2xpost 😛 gj lith..daca eram singurul ma condamnau la moarte ,ma trageau pe roata si dupa ce terminau ,trageau ce a mai ramas din mine la xerox si le imparteau pe strada sa vada lumea ca nu e bine sa faci double post :))) Just kidding,stupid kidding

     
  22. Sunshine

    28/07/2009 at 16:44

    O daa 8->….frumos tratament..As aplica ce ai zis tu p-acolo pe niste cocalari,da’ cred ca as face mai mult carnagiu:-?(mult mai mult)

     
  23. Schaduw

    28/07/2009 at 17:10

    Mai bine va dam la ursi … pentru x2 reply-comm >:)…
    Hai ca am glumit :)…
    Da… noi doi suntem mai „holocausteri” cu japitele alea :-@.

     
  24. iReal

    29/07/2009 at 22:54

    „Ceasul de la blog e praf sau voi chiar ati lasat commurile la 3 noaptea :-?” asta mi-a placut =))
    ce crezi tu,k noi dormim noaptea?
    [-x gresiiiit…noi sntem ca liliecii>:)

     
  25. iReal

    29/07/2009 at 22:55

    iuli,cum ramane cu prajiturelele alea?;;)

     

Lasă un răspuns

 
