RSS

De nepretuit…

04 Iul

Sa incep cu o reclama care cred ca e pana la urma in esenta postului…
Era reclama la Master****, sa nu facem reclama… O lampa – 20 de lei, vaza – 30 de ani, fereasta 50 de bani … Clipele cu prietenii – De nepretuit … si in final se incheia cu „pentru toate exista master****”.
Nu credeam niciodata ca o sa scriu un astfel de post… Si sper sa nu ma hazardez si cuvintele sa strice tot.
Despre ce este povestea … ?! Am jucat astazi fotball si a fost tare! Mie mi-a placut maxim… NU ma asteptam niciodata sa fie atat de bine. Daca poti si vrei sa cobori din postura de dictator feroce si serios … te poti si distra… Multumesc prieteni! Multumesc pentru tot. Trebuie sa asculti fiecare om, pentru ca aproape oricine are ceva sa te invete… Ma bucur ca am deschis ochii, dar totusi e tardiv :(. Eu sper ca nu este :).

Mi se pare mie … sau blogul e cam pustiu? E cazul sa inchidem pravalia ?

 
22 comentarii

Scris de pe 04/07/2009 în Idei, Monumente, Sport, Zile si zile

 

22 de răspunsuri la „De nepretuit…

  1. andra

    04/07/2009 at 00:31

    ca si in alte posturi..ne-ai multumit de ne-ai omorat…lasa multumirile,treci la fapte!e mai multumitor sa vezi ca te comporti bine decat sa scri pe un blog,pe care desi te simti apreciat cand vezi multumirea,nu-i mare mancare de peste:-??

     
  2. schaduw3

    04/07/2009 at 00:31

    Ce pot sa zic… daca nu a-ti fi voi … viata ar fi mult mai „seaca”… Eu incerc si „live” sa arat cum sunt… Dar Blogul e ceva in plus… Si imi place sa scriu :). Pacat ca nu prea mai aveti timp … sau v-ati plictisit 😦 ?

     
  3. iReal

    04/07/2009 at 00:32

    sti cum se zice…mai bine mai tarziu decat niciodata hmm…incep sa ma oftic k n-am fst si eo :))
    oricum,frum post si ai mare dreptate:prietenii sunt de nepretuit

     
  4. schaduw3

    04/07/2009 at 00:37

    Sa stii ca ai de ce :). Da, mai bine mai tzrziu decat niciodata.
    Un post mic, dar cu esenta :). „De nepretuit”.
    Multumesc celor care inca mai citesc si mai lasa si comm … sunteti minunati :).

     
  5. iReal

    04/07/2009 at 00:38

    si eo care credeam k snt prima >:P
    trebuia andra sa se bage in fatza mea >:P

     
  6. schaduw3

    04/07/2009 at 00:39

    :)) Diferenta a fost de doar 2-3 secunde, e egalitate deci… Nu ma suparati Domnisoara Pufarina :)).
    Andra are net fara fir :)). Poate de aceea te-a luat :)).

     
  7. andra

    04/07/2009 at 00:42

    eu am timp si nici plictisita nu-s…asa ca spor la scris si la torturat tastatura!:)))

     
  8. schaduw3

    04/07/2009 at 00:45

    Vad ca tu esti mereu prezenta pe aici. Faceti concurenta… Cred ca daca nu erati voi … renuntam la Blog… Stiti, e important sa fi citit, dar e imporatant si comentariul ca sa vezi si tu ce parere are omul :).

     
  9. andra

    04/07/2009 at 00:51

    da..logic:>….si si mai logic e ca eu sunt aici..daca nu andra,atunci cine?!:)))..andra iz eniuer:))

     
  10. schaduw3

    04/07/2009 at 00:53

    =)) …Asa e… „Daca nu eu, atunci cine? Face bani mai bine ca mine” =)) Bine FizzAndra :)). E cacofonie in vers… Ce baiat era … Blana sus :)). „Andra iz” ce ???
    :))

     
  11. andra

    04/07/2009 at 01:10

    baaa..eu sunt „super Moni” sau „super andra” sau in ultimul dar nu in cel din urma caz „miss muscula”…asa.. AAndra iz „anywhere”:P

     
  12. schaduw3

    04/07/2009 at 01:13

    Aaaaa :))… Multe multe porecle ai :)). Pe masura „valorii” :)). „C’ne e pa primu’ loc ? C’ne e pa primu loc’ ? AdI’, AdI’ si Danaiela Giorfi” =)).
    Aaaa… „eniuer” :)).

     
  13. andra

    04/07/2009 at 01:16

    le-am dobandit in tabara:))))….sa curga baaniii:>:>ca am valoare,lumea dupa mine moare=)))…ma pricep:>(am stofa dah manelara,am,am?:>):))

     
  14. schaduw3

    04/07/2009 at 01:18

    =)) Cu cine vrei sa canti ? =)) CU Gutza sau cu ADi =)) ? Ai, ai… Hai gata cu gluma :)).

     
  15. Iuli

    04/07/2009 at 15:33

    ce vremuri :)) „sa curga banii sa-nceapa dansul!”
    imi place postul. desi nu trebuia sa cenzurezi 🙂 putini isi mai aduc aminte cat de importanti sunt prietenii in ziua de azi. desi toti au, nimeni nu se gandeste cum ar fi fara ei. bravo tie ca inca mai vezi!

     
  16. schaduw3

    04/07/2009 at 15:40

    Aaaahhh ce vremurie erau cu „sa curga banii, sa-nceapa dansul” :X =)).
    E bine … e special pentru voi :X.
    Am cenzurat „Master”card”… „ca nu vreau vorbe la proces” :)).
    Sunt ca restul, doar ca am avut norocul sa mi se deschida ochii si sa ramana asa :).

     
  17. ad94

    06/07/2009 at 13:55

    asa e ..de nepretuit…chiar a fost frumos la fotbal….de vis..app andra lasa manelele:))

     
  18. schaduw3

    06/07/2009 at 14:34

    Postul … e „mizilic” :)). Subiectul e minunat insa :). Si eu si Andra eram „pe val” atunci … Admiterea ;)).

     
  19. Iuli

    06/07/2009 at 21:58

    emoticoane noi sau mi se pare ?

     
  20. schaduw3

    06/07/2009 at 22:03

    Nu, nu ti se pare :)). Dar n-am nicio contributie la ele … Cred ca asa s-a gandit wordpressul… :). Bravo lor! 🙂

     
  21. emma

    12/07/2009 at 17:02

    Si a fost frumos? La fotball? Dc am vaga impresie ca e pt prima data in ultima vreme cand joci fotbal?:-”
    Adica de ce a fost asa interesant? Pt ca nu voiai sa joci, ti se parea plictisitor, o porcarie?
    Si cand ai jucat… :D:D Cred ca sunt total pe langa=)))) abia ce m-am trezit(:|

     
  22. schaduw3

    12/07/2009 at 17:05

    Da, a fost minunat. Nu neaparat pentru ca am jucat fotball. Chiar nu prea imi place sa joc. Cred ca totul a tinunt de „companie”.
    Am jucat pe 03.07.09, dar s-au mai schimbat lucrurile din nefericire. Nu, nu esti. Posturile sunt scrise in asa fel incat nu ai cum sa fi pe langa. E 17 :)), cam tz te-ai trezit! :).

     

Lasă un răspuns

 
