RSS

Baietii din „Breasla veche”

24 Iun

La ce ma refer ? La acei oameni care au 50, poate 60 de ani. Ii regasiti in persoana medicului care va trateaza, in persoana profesorului sau (Doamne fereste!) in persoana parintilor. Care e problema cu acesti oameni… Avand o varsta cred ca pot sa isi bata joc de tine, sa te enerveze in cel mai rau caz. Mai deranjant e faptul ca daca incerci sa readuci in discutie motivul pentru care esti acolo … se „pravalesc peste tine” alte zeci de cuvinte care se fac sa explodezi de nervozitate. Ceea ce ma deranjeaza MAXIM e faptul ca ei probabil cred ca s-au ajuns, ca sunt inalte zeitati coborate aici, pe pamant ca sa ne lumineze pe noi „prostii” care „din bun simt” trebuie sa tinem gura inchisa si mintea relaxata. Oare tot regimul comunist sa fie de vina ? Intr-adevar, acesti oameni sunt demni de tot respectul pentru ca au o varsta, au o facultate, un doctorat, etc. Dar atunci cand iti bati joc de un om… nu stiu cat de mult bun simt ai sa ceri sa fi respectat. Aaaa, n-ai pofta sa-ti faci meseria? Bine, atunci dute si te culca si revii cand esti apt sa-ti exerciti meseria.
De ce readuc in discutie acest subiect ? Pentru ca azi (24.06.09) am fost la medic… unde m-am simtit ca la Romana, in sensul… mi-a pus 3-4 intrebari la care nici n-am avut timp sa raspund… S-a uitat un pic la mine, poftim reteta si „Salut!”. Hai la farmacie… 500 fara compensatii sau antibiotice. Acum reteta se intinde pe vreo 15 zile daca nu ma insel… Ce ras meschin o sa am daca se dovedeste ca banu’ s-a dat degeaba si tot bolnav sunt. O sa spun atunci cand se va termina, azi e prima zi.

PRECIZARE: Cam intotdeauna scriu subiectele „LA GENERAL”… Adica nu ma refer la o anumita intamplare sau persoana, doar o/le amintesc (surse).

 
8 comentarii

Scris de pe 24/06/2009 în Uncategorized

 

Etichete: ,

8 răspunsuri la „Baietii din „Breasla veche”

  1. R@sY

    24/06/2009 at 21:01

    Nesimtireee! sa spun pe romaneste !…majoritatea oamenilor kre merg la medic au o problema …nu merg acolo de placere…Ei trebuie tratati ….si doar tratati nu trebui sa aiba parte de comentarii nesarate….Aceept k poate era plictisit, agasat dar totusi era in timpul serviciului si trebuie sa se abtina…..ASta e ROMANIA Cezar nu avem ce face.:(

     
  2. schaduw3

    24/06/2009 at 21:20

    Nici macar nu era la spital … era la clinica privata… Adica mai si dai bani ca sa iti iei vreo 2 comentarii… Hmm, nu-mi plac acest gen de lucruri. Noi, cei mai putin in varsta suntem priviti ca niste oi care stiu sa vorbeasca…

     
  3. Rawl

    24/06/2009 at 21:21

    Ma pe tine nu te deranjeaza persoanele in varsta, ci doctoru’ ala kre din coincidenta e in varsta…Dak intalneai unu mai tanar kre iti facea la fel mai scriai despre oameni in varsta )?
    Oriqm Pavelescu ala e dat raq :-j …

     
  4. schaduw3

    24/06/2009 at 21:26

    Crede-ma ca stiu despre ce scriu… Si n-am scris despre dumnealui neaparat. Am scris asa cum scriu in general… pe arie extinsa. Daca tipul era tanar si ma deranjea avea o mica sansa… (sa scape).
    Nu am nimic cu nimeni… postul e dedicat acelor oameni „in varsta” care ne considera „cu personalitate”(in bataie de joc).
    E „dat drq” … n-are nimic din ce n-am mai vazut. Nu am idee de ce zici acest lucru.

     
  5. andra

    02/07/2009 at 18:34

    eeeee nu te referi la o intamplare?!:|…acum ce facusi, nu te referisi la o intamplare?ce general?…in fine…Romania,tata!:)

     
  6. schaduw3

    02/07/2009 at 18:59

    M-am referit la general … Si am scris pentru ca mi s-a intamplat o situatie… Nu poti sa scrii „din carti”. De fapt, poti, dar nu cred ca e de interes si nu-mi e caracteristic.

     
  7. Iuli

    04/07/2009 at 15:37

    de fapt doctorii si farmacistii sunt foarte underrated. ei au o facultate totusi! si inca una foarte aspra. salariile mici si comportamentul unora ii lasa rece. mie nu mi s-a intamplat inca.. am avut noroc de doctori ca lumea, ideea e ca atata timp cat ai un remediu mai bine nu te plangi ca te costa gigantic de mult. asta-i Romania, tara tuturor posibilitatilor! cheer up!

     
  8. schaduw3

    04/07/2009 at 15:45

    Am gasit si doctori foarte de treaba … dar si unii care iti venea sa te stangi de gat cu… „cingatoarea” de la Blugi…
    Da, inca ii mai avem… ca 40% nu mai sunt in Ro.
    Oare se poate sa se mai intample ceva normal in RO ? Sper sa nu murim de foame…

     

Lasă un răspuns

 
