RSS

„Grupuletele” din grupuri…

15 Iun

Sper sa fie un subiect bun! Imi doresc sa fie un subiect bun…
Am vazut de mai multe ori aceste zile … in special de cand ies mai mult din apartament, ca exista tot felul de grupuri … mai mari, mai mici… tot felul. Unul mi-a atras atentia… „Grupul in grupulete”, acela in care sunt 3 -4 grupuri de oameni. Pai daca toti sunt in acelasi grup si se presupune ca ies toti sa se simta bine, atunci de ce se despart 2 intr-un grup, 3-4 in altul si 2-3 in altul ? De fapt … de ce ii mai inviti pe toti daca nu ai timp si chef sa ii bagi pe toti in seama (sa discute toti acelasi subiect) ?
Sa n-o mai lungesc … cam la aceste intrebari as vrea sa mi se raspunda … si spuneti-mi si mie de ce am iesi in grup cate 9-10 daca ne despartim in grupulete de cate 2 ? Nu era ceva cu distractia ? Am gresit eu ? (Daca da, va rog frumos sa ma scuzati, dar nu mi s-a explicat) Definiti-mi si grupul daca se poate … in viziunea fiecaruia.

M-am schimbat… si incerc zi de zi sa fac acest lucru, dar e greu, chiar e greu. Modul „negru” inca exista… Dar sincer nu as avea nicio placere sa-l reactivez…

 
12 comentarii

Scris de pe 15/06/2009 în Idei, Incredibil, Surprize, Zile si zile

 

12 răspunsuri la „„Grupuletele” din grupuri…

  1. andra

    15/06/2009 at 21:56

    pai mah..efectul de turma apare mereu unde sunt multi oameni..si cand cineva isi da seama ca nu merge cu „turma” isi ia „oaia ” cea mai draga si pleaca cu ea…daca vezi ca nu merge cu turma si nu pleci ramai de prost…simplu,nu?:)

     
  2. schaduw3

    15/06/2009 at 21:58

    =)) E simplu … dar aici nu e chiar vorba de asa ceva.
    N-ai raspuns la intrebari… Ar fi interesant sa o faci…

     
  3. andra

    15/06/2009 at 22:17

    si restul rasp:distractia e cand te simti bn cu cei din jur…daca cei din jur nu se simt bine cu tn…iti dau de inteles si nici tu nu te simti bn cu ei… si nu,n-ai gresit tu…sau poate ai gresit si nu ti-ai dat seama…si mie mi s epare ca despre asta-i vb aici

     
  4. MihaitzZa $$ :>

    15/06/2009 at 22:27

    E normal sa mai discute unu cu altu adik poate p unu nu’l int subiectu ala.Intr’un grup normal snt max 3-4 poate u zici d ala de 8-9 .Grupu asta e d’ala de La’revedere „mergem fiecare p drumu lui si nu ne mai vedem”.Probabl ca u la felu asta de grup te referi.

     
  5. schaduw3

    15/06/2009 at 22:35

    Mi se pare si mie normal … dar sa incepi deja de cand o vezi pe acea persoana … si sa nu vorbesti cu ea cat dureaza plimbarea… chiar imi pare exagerat.
    Eu am vazut grupuri de 9 – 10 persoane … si pe cuvant daca era vreun grupulet.
    Ce grup de „la revedere” ?(NU plecam pe Marte) Credeam ca ideea acestor grupuri e sa ne simtim bine…

     
  6. MihaitzZa $$ :>

    15/06/2009 at 22:42

    poi chiar asta’i ideea.Cand nu vb cu o mersoana chiar e exagerat da nu se poate sa nu fi vorbit deloc poi atunci dc mai vi/te mai invita.Faza cu 9-10 persoane si niciun grupulet nu se intalneste in cazu nostru chiar dak exista.

     
  7. schaduw3

    15/06/2009 at 22:47

    Aici eram si eu intrigat …
    Acest lucru l-am spus si eu … Spre exemplu … pe deal a fost minunat. Azi a fost dezastru(I15). Parerea mea ramane … e frumos … ca atunci cand esti cu niste oameni … dezbati subiecte de interes pentru toti … Daca nu … e ca si cum ai fi rasist.

     
  8. ad94

    16/06/2009 at 09:22

    poi faza e..k te km superi..dak cineva diskuta k altcineva j nu k tn..sa sty k pt faza de ieri..m-am suparat foarte rau..vorbesc k mai multi nu numai k unul singur..probabil k deasta ai pus asa cv p blog…grupuletze….asa a fost j knd u ai plekt k profu d desen..asta e alta parte…dar „grupuletzele
    ” km le zici u apar atunci knd se gasesc vreo 2-3 kre au acelasy subiect de discutzie…ma rog….inchei discutiza asta ca iar a enervez

     
  9. ad94

    16/06/2009 at 09:26

    j app..daca tu crezi k am gresit k cv..atunci scuze

     
  10. schaduw3

    16/06/2009 at 13:48

    Faza e ca NU am vrut sa scriu un caz particular.Am spun de grupuri in general.
    Probabil ca „aceasta” m-a determinat sa scriu… Dar oricum vroiam sa dezbat de mult aceasta problema. Ideea e bine sa o „asterni” pe loc, pentru ca o uiti.
    Profului de desen ii ziceti toti „Lake” si nu il suportati, il mai luati si la misto. Sau de aceea vroiai sa stea cu voi ? Sa-l luati la misto ? Eu n-am vrut sa fac „un grupuletz”… Am incercat sa va bag in seama, dar erati cu treaba voastra oricum.
    Stii … daca n-ai fi tipat si ai fi facut cui ai facut … Nu ma enervam si nu plecam nici eu. Dar consider ca inca nu ai ajuns la nivelul acela incat sa tipi la mine. Faci ce vrei cu parintii/fratele si prietenii tai (care iti permit).
    „j app … atunci scuze” e exprimare de om caruia nu ii pasa. Sigur a fost si vina ta, dar stiu ca a fost si a mea.Tu trebuie sa stii ca ai gresit, nu sa iti spun eu. Consider ca nu trebuia sa reactionam asa… Mie chiar imi pare rau si imi cer scuze.
    Cand a inceput varul tau sa „gesticuleze si sa faca asa cum a facut”(„Uite-l ma vezi cum face, asa face mereu- *daca retin bine*) se intelege usor ca era un pic vorba de barfa, din faptul ca a aparut pe aici e vorba de barfa. Nu stiu daca voua v-ar conveni…

     
  11. Bobi

    16/06/2009 at 13:50

    deci fi atent cum e cu grupurile,nu se formeaza grupuri de 4 si apoi inca 5 se formeaza 2 grupuri principale toata lumea intrun grup si tu in celalalt grup de unul singur :)))

     
  12. schaduw3

    16/06/2009 at 13:57

    „Deci fi atent” … „nu se formeaza grupuri de 4 si apoi inca 5” ai o exprimare foarte proasta. Comentezi persoana si nu subiectul. NU ai citit postul. Am deja 2 motive clare sa iti dau un mic BAN sau cel putin sa iti sterg orice comentariu de acum si pana la 13 Mai 13013. Sa jignesti e simplu, sa fi fara crestere la fel si sa nu gandesti… nu mai zic.
    Daca ai chef de caterinca si ce te pricepi tu mai bine, dute la tine in camera intr-un coltsi stai pana mori de sete, culcate…
    Daca ti-a zis cineva sa vi sa faci „un pic dezordine” sa stii ca nu e cazul. Poti sa apari cat mai rar sau deloc daca mai ai astfel de reactii. Daca poti sa fi om, citeste, comenteaza si tu civilizat ca toti cei care sunt pe aici.

     

Lasă un răspuns

 
