RSS

Banchetul…

01 Iun

31 Mai … „A venit si MZ(Marea Zi)” – Banchetul. Nu prea am inspiratie … asa ca o sa punctez ceea ce consider eu ca e important. Incepem „in ordinea numerelor de pe tricouri”, deci cu pozele… Le-am facut in parcul de la gara: Multa zarva, „Vorbe la Kil” si … mult timp pierdut. Dupa ce „ne-a tras in poza” … Hai la restaurant! Localul IMPECABIL! Cine s-a ocupat cu organizarea a facut o treaba foarte foarte buna! Mancarea acceptabila+. Spatiu pentru dans a fost mai mult decat suficient. La Muzica si la Tort se mai putea lucra. NU stiu de ce ma simt totusi ca dupa o finala de EHFCL pierduta. Poate pentru ca am asteptat atat de mult momentul acesta si s-a dus… e logic pentru orice fiinta sa-i para rau. In rest, s-ar mai putea remarca imbracamintea de gala a tuturor, aleasa cu mult gust si bun simt… Cam atat.

 
 

8 răspunsuri la „Banchetul…

  1. Iuli

    01/06/2009 at 15:13

    spatiu de dans suficient ? fugi, ca nu te cred.

     
  2. ad94

    01/06/2009 at 15:14

    banchetu’ a fost mijto..da’ naspa jty ce e??k te pregatest atata..pt kteva ore..orikm ne-am distrat de minune:D

     
  3. schaduw3

    01/06/2009 at 15:15

    :)) … e interpretabil. Da stii ca la „cat m-am omorat cu dansul” mi s-a parut destul de bine … Se poate spune ca noi n-am fost mai organizati …sau se poate spune ca n-a fost spatiu. Eu spun ca a fost frumos.

     
  4. schaduw3

    01/06/2009 at 15:15

    Da, exact asta as fi vrut si eu sa punctez… Adry.

     
  5. andra

    03/06/2009 at 20:25

    deci da…cine a avut cea mai frumoasa rochie?cine?cine?:>:)))…a fost genial banchetul,mai putin muzica…in fine..a fost buna si aia:D

     
  6. schaduw3

    03/06/2009 at 21:31

    Nu sunt mare critic de arta, dar recunosc faptul ca mi-a placut. Interesant banchet!

     
  7. iReal

    05/06/2009 at 23:28

    eo am avut cea mai frumoasa rochie :))
    nu te mai lauda andra k nu e frumos [-x
    oricum,fff thare ziua(si noaptea) cu banchetu’
    nu o sa uit zilele astea toata viata mea:x

     
  8. schaduw3

    05/06/2009 at 23:32

    Toate a-ti fost frumoase fetelor :). V-am spus mi-au placut rochiile … a-ti fost inspirate si cu bun gust. Intr-adevar a fost frumos.

     

Lasă un răspuns

 
