RSS

Fizica ?!

19 Mai

Trebuie sa-mi cer scuze pentru postul acesta … Motivul e simplu … Subiect bun, dar nu prea stiu cum sa-l „dezvolt”. Asa ca o sa incerc sa fiu cat mai direct si apoi „Bine, pa!”.
As putea incepe cu faptul ca sunt tot bolnav de 7 saptamani si ca ziua a inceput extrem de naspa(Ziua Scoalara), dar incerc sa nu plictisesc.
O sa pun accent pe orele de Chimie si Fizica de astazi … Paradoxal La Chimie am „tremurat” ca un caine ud intr-o iarna polara desii n-am fost ascultat, iar la Fizica m-am simtit relaxat ca un Condor deasupra Lumii Mizere chiar fiind ascultat intr-o maniera deosebita pe care o practica domnul profesor.
Cert e ca in ambele ore au existat momente amuzante … Dar „spaima” ca la Chimie n-am luat de mult … Si nu e faptul ca nu stiu materia … ma sperie profesorul sau poate ma sperie modul in care acorda notele. Sigur ca va trebui sa raspund si sa „incasez” o nota de la Dansa … Sper sa fie 9 sau 10.
Cam acum spun partea care m-a determinat sa scriu … ora de Fizica. Eram aproape sigur ca o sa fiu ascultat … Lectie usoara… toate bune si frumoase, dar ma temeam sa nu fi prins profesorul vreo zi „naspa” si sa fie suparat/nervos astfel incat sa imi acorde „o nota din partea de mijloc a gamei”.
Spre mirarea mea …profesorul a fost foarte bine dispus, chiar neobisnuit … Am luat 10-le … Dar si acum raman umit de situatia in care am fost la aceasta ascultare.
Si inca detin recordul … Doar 10 la ascultare orala, la fizica(Ca o informatie, nu ma laud pentru cei care inca ma blamati de asta). Raman la parerea ca Profesorul n-a fost chiar in cea mai buna stare azi si nu sunt „profitor” si nici „oportunist” … Pana la urma am stiut ceva pentru ca orice profesor nu iti da 10 chiar „gratis”. Mai am o colega pe care ar trebui sa o atentionez … chair daca n-are net … la o intrebare am fost notat cu 10 chair daca nu raspunsesem … am incercar sa spun ca n-am raspuns, dar a ramas asa… Si ea tot se agita… Nu stiu de cate ori i-am spus profesorului despre cum copia ea sau despre soptit … Dar asa se implineste vorba unui domn profesor… „Daca e sunt domn cu mine, tu nu trebuie sa fi porc cu mine”.
Am scris si am intitulat postul „Fizica” ca sa se vada ca eu nu sunt ca „altii”, aici referindu-ma: Daca eu am „beneficiat” de „o stare mai putin buna a profesorului” si am luat o nota mai usor, am recunoscut si am scris ca sa arat ca sunt corect.

 

4 răspunsuri la „Fizica ?!

  1. Rawl

    19/05/2009 at 21:52

    Nu’mi placu postu’ chiar deloc…:-” glumesc…
    Speram sa fie un subiect mai haios 😀 e bun si asta 😉
    Mey io zic k avusasi noroc k fu ala intr’o dispozitie buna…kt de corect ai fi nu cred k vruiai sa’l prinzi p’ala intr’o zi proasta si sa’ti dea o nota mik…Mi’am incheiat discursul ;))) !

     
  2. schaduw3

    19/05/2009 at 21:54

    Incerc sa fiu activ…
    O sa fie si mai bune si mai rele:).
    Vreau sa fiu corect. Si daca esti prost dispus si daca esti bine dispus e bine sa fi corect. Parerea mea.

     
  3. Iuli

    20/05/2009 at 18:06

    gg pt 10le ala 😀

     
  4. schaduw3

    20/05/2009 at 19:32

    Multumesc frumos :).

     

Lasă un răspuns

 
