RSS

Ce-o fi si asta?!

06 Mai

E 22:37 … incerc sa fac un post cat de cat bun, dar „funny” sigur n-are cum sa fie… Din cauza evenimentelor din ultima vreme.
Nu-i mare lucru … Teza imi „incurca planurile”. De asemenea probabil sunt prins un pic intre „2 lumi”. Nici macar nu prea am chef sa vad finala Kiel – Ciudad, dar e imposibil sa o ratez… Sau… Nu.
M-am apucat de „Trivian” … simpatic joc … e pe placul meu, strategie.(Ms var’mea).
Incepe din nou era „dezinteresului”, nu al meu. Filmul ala, Zeitgeist a avut un impact destul de mare asupra mea… Si nu sunt sigur ca a fost extrem de pozitiv. De asemenea … ceea ce m-a impiedicat sa vad „Cele 7 Semne ale Apocalipsei” … a fost doar lipsa subtitrarii. Din referinte vad ca e tot cu contradictie…
O fi numai vina tezei pentru evenimentele din ultima vreme… NU stiu, dar sper.
A fost o perioada in care unii si-au aratat adevarata fata… care o banuiam de ceva vreme … dar pur si simplu n-am mai suportat teatrul jucat de el… Mai ales la gesturile comise, nu exista cale de intoarcere…
Ma simt slabit… Nu-i buna boala aceasta de 6 saptamani…
Ceea ce ma bucura, e faptul ca „Rot” mi se pare din ce in ce mai usor de controlat si mai mic. De asemenea un alt semn bun … e ca invat destul de usor despre cum se dreseaza CORECT un caine … Tare curios sunt cum va evolua viata mea … pe termen lung…
Sunt interesat si de viitorul acestui blog … probabil ca daca voi pleca vor fi mai multi cititori …(sau nu), dar sigur o sa fie mai multe subiecte.
Am o intrebare de „Final”… Cum pot unii sa te jigneasca in cele mai nesimtite moduri si a doua zi sa vb cu tn fara niciun fel de problema?Eu unul nu pot. Si ma refer la genul ala de jignire pentru a distruge … din ura si din invidie. Sper sa scriu mai repede … mi-as dori sa scriu Vineri seara… Sper sa am dispozitia.

 
6 comentarii

Scris de pe 06/05/2009 în Idei, Incredibil, Zile si zile

 

6 răspunsuri la „Ce-o fi si asta?!

  1. Iuli

    06/05/2009 at 22:01

    trecand peste pompoasele introduceri de buna reveneala si succes la teza.. cine e Rot ? ai caine ? nonetheless, ceea ce conteaza mai mult e cum percepi anumite lucruri. am observat si eu multe chestii aiurea, tot cu jigniri si astea, dar na, e o persoana in clasa care ma face sa simt ca totusi exista ceva mai rau decat mine. asta pentru ca ma uit la el si tot ce pot sa simt e un vag sentiment de prietenie care s-a dus dracu’ de mult si pot sa spun ca ma simt mult mai bine cand sunt respins, fie si in gluma. imi place sa stau singur mai nou. iarta-mi comment-ul gigant, dar simt o nevoie mare de tot sa scriu un post. nu acum, poate alta-data, cand voi uita de tot. vineri seara poate nu, insa joi ai avea timp destul. vrem sa nu stam la ore dupa teza. cat despre jignirea aia si a doua zi toate bune pot sa spun ca mentalitatile se schimba odata cu timpul. deja au aparut conflictele, fie ele exprimate sau silentioase (vezi cazul meu cu Adina. planuiesc sa ma impac cu ea pana la banchet). Ce pot sa spun acum, sincer cred ca si tu ai doua fete. nu, sunt sigur. pentru ca intr-adevar sunt doua lumi diferite. le voi explica intr-un post poate chiar in seara asta. e vorba de lumea din afara casei, si cea de pe mess, asta ca un mic spoiler. inca o data, scuze pentru comm-ul gigant.

     
  2. schaduw3

    06/05/2009 at 22:08

    Nu conteaza … cat de mare e comm-ul.
    Eu … 2 fete… Nu stiu ce te-a determinat sa spui asta… Nu, sunt ultimul care ar putea sa fie asa. Nici prea mult n-am mai stat de vb in ultima vreme.
    Poate ca stai prea mult cu Florin/ Bogdan … Eu fata de ei sunt foarte diferit.
    Rot? Nu e caine… N-are sange sau organe … Dar e viu … de fapt e mingea mea de HB.
    Si persoana aia are numele To…..
    Eu nu mai suport chestiile astea cu jignirile … ori dusmani ori prieteni … Nu e vreunu in Kls mai presus … Sau asa era „vorba”.
    Sper sa reusesti sa te impaci … desii chiar nu cred ca prezinti interes… nici eu, doar altii.
    Lumea Messului …. nu mai e ce era inainte … si s-ar putea sa fac „presiuni” sa revina la fel.

     
  3. Iuli

    06/05/2009 at 22:13

    nu e To. ala e asa cum crede el ca e. nu e o persoana chiar proasta. adica ma rog, stie ce ar sti un elev de a 8a, insa e „mediatizat”. in fine. iti zic pe mess. Faza cu mingea de handbal e chiar super 🙂 uite, ai doua fete pentru ca aici (in lumea asta a pc-urilor) vorbim mai elevat. ma rog poate nu chiar elevat, dar altfel decat vorbim la scoala. mai avem fiecare niste explozii din alea cu gura deschisa si degetele intr-o pozitie foarte cracita si urlam unu la altu. la asta ma refeream. cred ca ai dreptate. stau destul de mult cu ei, insa, fac cum fac de obicei. cand ma simt in plus, plec. e cel mai bine pentru ambele parti. lumea mess-ului nu e lume. e o mahala.

     
  4. schaduw3

    06/05/2009 at 22:21

    Aha … m-ai lamurit … Da ala cu „T” … pt mn incepe sa nu fie om…
    Aaa … daca te referi … ca ma comport diferit „pe I-net” fara de „SK” … asa e.
    Face-to-Face e altfel … e mai rapid … e mai „viu”… Dar eu sunt acelasi … e nepotrivita expresia …
    Momentele alea sunt penale rau =)).Depinde … cu cn vb aici …

     
  5. var'ta

    15/05/2009 at 18:07

    in purceii taiX(…ce-mi vine sa te joc pe gat putin:-w…culmeaaaa,am neeet:>:>..desi nu-mi doream sa am daca ma gandesc la ce ai facut tu pe trAvian:|…ca deobicei tre’ sa citesc de 2 ori postu’ inainte sa deschid ciocu’:))…cre’ ca-s mai inceata…de ce inveti cum se dreseaza un caine cand n-ai pe cine aplica cele studiate?:|

     
  6. Schaduw3

    15/05/2009 at 20:42

    Invat pentru ca e foarte posibil sa am unul la vara.
    Bravo ca ai net!

     

Lasă un răspuns

 
