RSS

„Hai!t la Biserica”

16 Apr

Doamne Dumnezeule … si te mai miri de ce nu merg la biserica ?!(asa „des”)
Sa „incep cu inceputul” … Am fost azi la Biserica … La Spovedit … oare la ce ?! Stai vreo 30 de minute sa-i termine pe cei care facusera molifta … apoi sa iasa (Preotul) ca sa faca iar molifta sa te Spovedesti si tu … Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaai si staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai si staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai … Macar sa fi si tu linistit… Da’ nu ca romanu l-a facut masa nesimtit si barfitor si plin de prostie… Totul e bine pana cand iese preotul din „camaruta” de la Spovedit. Totul calm inca 4-5 minute … Apoi „Vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu”… Am crezut ca e cutremur sau ceva … „Toti enoriasi” sa se impinga, sa se bata ca sa stea in formatie in fata preotului… Mama … ma simteam ca „la aratat planse la Desen” … cand toata lumea se strange in fata clasei si sta de vb in timp ce profesorul vede plansele…
Hait! … in genunchi … baga „cuvintelel” si zici cand ne face semn sa zicem numele… „Waleuuuuuuuu” – Ziceai ca e competie de strgat numele… „Usor ma oameni buni ca n-o fi surd” apoi „pe loc repaus” pana „va vine randu”…
Ooo fratioare si acum dezastru … Toti au alergat spre cretinatea lor pana in usa „sa fie primii” … „Stati ma „Spectre Istete” ca n-are p unde intra Preotul… Abea ii dete bietul om de langa usa pe disperati ca sa poata intra… Si acum sa te tii cu Razboiul Rece… „Tineri” care vorbeau … Babe care „jealeau”…
Istetime de tineri: „Da auzi ba … Maciuca e spre Olt?”; „Casa lu Ceausescu e Hotel ?”; „Cum e frisca vegetala(culoare) ?”; „Mama gateste de 2 ori pe zi ca eu sunt foate pretentios la mancare” … Aoleu … Prietene… Ai o varsta … Esti in biserica … Mai esti si cu fete … „Bine ca „mata” gateste de 34 de ori pe zi, bine! – Da, serios n-am venit la biserica sa te ascult pe tine…” A trebuit sa tac… Ma enervez pe mine insumi pentru ca „am nervi atat de tari” … Dar de fapt stiu ca degeaba vorbesc cu el daca semnalele auditive nu sunt bine „interpretate” de Encefalul osificat excesiv…” al „maimutoiului”…
Ignora-l pe asta si infrunta-i pe „Oamenii in varsta” … Unu a zis „Sa lasam tineretul in fata ca noi avem treaba acasa”, acum „babachii” de aici nu pot intelege decat 2 chestii: 1. Lu’ Matale iti face placere sa stai la Biserica la „vorbaraie” ori 2. Incerci o ironie … care ramane fara raspuns de la „tineri”. Cum ai da-o nu ti-a iesit nimic…
Dupaia aud o baba care ii zice unei persoane … „Lasa-ma p’a’ mine ca sunt bolnava si sa intru eu in fata ca asa vreau” … La care ii raspunde „si eu ma grabesc la servici”, nu am cum … da baba se inghiontea si se tot baga … Inteleg ca esti batrana … da date-n … ca era sa zic mortii matii, daca nu ma spovedeam… Intr-adevar merita respect batranii, dar nu toti … Crezi ca Escobar nu ajungea batran daca nu il gadilau aia cu glontu’n cap ?! Si daca nu era asa … ma vedeam copil la 6 ani mangaiat pe cap de un mare „infractor”…
Batalia era mare pe 10 centimetri… Bai deci te violau babele … Oroare !!!
Dilema … Pitipoancele/ Cu*vele si Cocalarii trebuie sa se Spovedeasca … ? Adica stii … in esenta Criminalul dupa ce „tasteaza” „.kill” … Nu merge la preot sa-i spuna ca te-a rezolvat pe tine … Ca poate il toarna la FBI … chiar daca JURA sa nu spuna NIMIC…
Astept … 10-20-30 … o ora … Eram la usa, Langa mine era o pitipoanca la vreo 25-27 de ani si 100 de Kg intr-un tricou MOV, in gandul meu „gata, asta e cu*va, sa vezi ca intra in fata, ce sa-i fac acum?!” … In fata mea era un om la vreo 50-55 de ani … si vreo 120-130 d Kg … Normal, i-am zis sa intre inaintea mea… A intrat … A stat vreo 4-5 minute si a iesit … Ma dau in spate sa iasa omu … Cand sa vreau sa intru … „Grasa-infecta” se repede in usa, exact cum ma gandiesm „Puuuuu, luati-as mortii la conferinta!” … Stau sa iasa „Milka … ” si abia ma abtin sa nu-i zic vreo 2-3 de Morti, de Familie si de Viata-i de Porc…
Aia e, intru … Stau de vorba cu Preotul 5-6 minute … ii spun „pacatele” si ies … Minunat om… Am vazut mai multi preoti in „viata asta”, dar omul asta e chiar de apreciat…
Ar mai fi ceva ‘de intrebat’ … Ce fac Doamne aia de sta 20-30 de minute „la spovedit” … ?! Cate pacate sa ai ma ?! Daca stai sa le numeri nu cred ca sunt mai mult de 20 … Enigma…
Si eu m-am intalnit la „Spovedanie” cu Rawl si Adry … Dar nu ne-am „luat la taclale”…
Datorita „enoriasilor” … „P’acilea” in orasul nostru … Crestinismul – „religiea iubirii si iertarii”, capata un pic Iz de Propaganda… si Manipulare…(Nu e cuvant urat, inseamna a influenta). Biserica pentru mine inseamna Solemnitate, Respect, Liniste…
„Aceiasi oameni de Romania, peste tot”…
Pana la urmatorul post, care sper sa fie cat mai curand s-auzim de Bine!

 

8 răspunsuri la „„Hai!t la Biserica”

  1. ad94

    16/04/2009 at 20:10

    :))da yo azi nu am apukat asa..insa anul trekut..mi s-a intamplat exact la fel..numai cocalari k lantzu’ de caine de „haur”km pronuntza ei..ci snt l moda sau „feshan”scris pocit normal..ce sa le ceri…orash plin de**** di de***

     
  2. schaduw3

    16/04/2009 at 20:12

    Da… „Entitati cu creierul stafidit” …
    Uitai sa zic de lanturi si de bratari ca de cadane…
    Bine ca scapasi ;)).

     
  3. ad94

    16/04/2009 at 20:13

    app am uitat….orashul asta..pardon…satul acesta e pliiiin de ” oameni”mai putin civilizatzy…km ar zice nush kre..adevarate scursuri ji sa nu uitam vaca mov=bideu :))

     
  4. schaduw3

    16/04/2009 at 20:16

    =)) Aia cu Vaca mi-a placut … Din suflet :X.
    Cat m-a eenrvat :-W… Iti dai seama ca intre ca vaca inainte 😐 … Numai ilie facea asa cand s intorcea d la pascut :|…

     
  5. Rawl

    16/04/2009 at 20:51

    :))) e tare postu….am ras si io si am vb in Biserica da na…nu inseamna ca sunt ca aia sau cn stie :-”
    Deci ma plictisisem si ma uitai pe toti pereti si dupa te vazui pe u… stateai concentrat acolo :)) si iti pregateai planu de atac ;))
    Daca mai scri un post d’asta hazliu e bine 😉

     
  6. schaduw3

    16/04/2009 at 20:59

    Ma bucur ca te-a facut sa razi … Asta incerc sa fac prin posturile mele ;)).
    Iti dai seama … Rawle ca nu m-am referit la tn … NU ti-am auzit vocea ;)) … Stiu cum esti si cn esti ;)).
    Chair mare plictiseala ;))… Ma concentram sa nu altoiesc cu 2 „carafe” pe vreunu…
    Sa fie „material si chef” ;))…

     
  7. emma

    16/04/2009 at 21:07

    Doamne!!! e nimic pe langa ce mi s-a intamplat mie.
    Ma duc eu miercuri daca tin bine minte la biserica aia mai mica de pe langa petrom. Intru astept 10-15 minute fac molifta si imi vine randul. Ma intreaba diferite chestii, defapt tot ce zicea era „Altceva? cu ce crezi ca ai mai gresit?” Eu ce era sa zic? Du-te-n… alta parte. Pana la urma ma intreaba daca am tinut post si cat. „O saptamana” „doar atat?? sa stii ca e putin”
    se mai gandeste ce sa mai zica pana la urma „Eu nu pot sa te spovedec, ai tinut prea putin post. La varsta asta puteai sa tii tot postul!! Vino alta data, de Sf Maria si atunci te spovedesc.
    Si i-am mai dat si bani!! 2 lei o avere!!
    Ma duc la Catedrala, intru si ies spovedita imediat=)) Scorpia aia mica si paroasa!!

     
  8. schaduw3

    16/04/2009 at 21:16

    … Eh, uneori chinul psihologic pe care il induri e mai rau decat al fizic …
    Exista preoti si preoti … Diferite seminarii/facultati absolvite … mai rele … mai bune…
    Totusi imi e greu sa cred ca daca eu am buna vointa sa tin macar o saptamana … tu sa nu ma ingrijesti ca nu vrea „Slana ta” … Dar asta am dezbatut un pic in postul trecut…
    La Catedrala chair e un preot de treaba … ;)).
    =)) Frumos „pseudonim” ;)).

     

Lasă un răspuns

 
