RSS

E Dumnezeu! Incredibil!

15 Apr

Pe zi ce trece ma indispun/enervez/scarbesc de Romania … Da’ stai un pic si te gandesti ca nu „tara” e de vina … E o tara la fel ca Bulgaria/Germania/Croatia/Franta … Exact la fel… Poate chiar mai frumoasa/interesant, dar MAJORA DIFERENTA e facuta de oamenii din aceasta tara. „Aici” sunt 100.000 de mii de dobitoci/pitipoance/cocalari/manelisti/nesimtiti/tigani/scarbe/animale umane/tampiti/idioti… si la toate aceste entitati nenorocite fara minte si cu o ingalare uimitoare se gaseste DOAR UN SINGUR OM care il poti aprecia… Va spun ca oamenii din tara asta SE POT NUMARA PE DEGETE! Aia enumerati mai sus nu sunt oameni!
Dar atat … ca am obosit … sa tot vorbesc despre „Spectrele” astea nenorocite …
Femeile de servici si-au schimbat brusc MESERIA … Au o vocatie ? Deci asa ceva nu se poate… Orice ai vrea sa faci (la Scoala), dai de o femeie de servici … Deci trebuie sa-si shimbe numele … cum ar suna: Femeie de Serviciu -> Spaima de Servici/ Politai de Servici/ Enervant de Servici/ Cretin de Servici…
Azi am mers la sala de sport a scolii … sa alerg, sa ma antrenez… E vacanta, pot sa ma „relaxez” in voie… In timp ce alergam m-am intalnit cu Profesori si cu Directorul … I-am salutat … si nu mi-au zis „sa ma car” sau „ce caut pe acolo” sau ceva… In Schimb Femeia de Servici nu se poate frate abtine … Deci e prostie in cea mai pura stare naturala … Cine naiba se cred astea ? Cumva li s-a concesionat Sala de Sport si Scoala ?! Ce treaba ai tu cu mine daca vreau sa alerg ?Ce treaba ai tu cu mine daca vreau sa alerg in sala si mi s-a dat permisiunea … Auzi scuza „Trebuie sa fac curatenie in sala…””N-are nimic pt ca doar alerg”” Pai spal pe jos” … Deci m-a lasat rece … Nici sa injur n-am putut… Ce MURDAREAM daca alergam ?! Daca aveam tenisi de finca poate era o suparare … Dar pana la urma … alergam cu Stabil 7 … care n-a iesit niciodata afara sau pe alta suprafata in afara de parchet/sau alte suprafete de joc…
Aia e … te supui tiranei de 1m si 50 de cm … Si iesi la alergat afara … la 10! Si MISCA!!! Am stat vreo 2 sau 3 ore … Am vazut ca nu prea statea in sala … si se ducea in Scoala… etc. si m-am gandit sa ma uit si eu in sala „LA CURATENIE”… Ce sa vezi: Nu era spalata decat maxim un sfert din toata sala(care are in jur de 35×18 ‘picioare’)… Ma duc si verific praful „cu degetul” … Instant un cm de praf… „Ce curatenie ma frate” – „Curat Curatenie”. In Fond azi „E MIERCURI” … Se incepe scoala peste 6 zile … cam cat creier sa ai sa speli sala cu 6 zile inainte de a incepe scoala … Oare nu e evident ca se asterne praf din abundenta…?! Si cum e cu aceasta curatenie … ca era zile in care talpa adidasilor se facea Neagra de praf… Sa o lasam … oamenii astia n-au primit la nastere ce le-a trebuit… Mi se pare absurd … Daca vroiam sa lucrez suplimentar la matematica nu ma „dadea nimeni afara din clasa ca vrea sa faca „curatenie”” … Dar din sala de sport IMEDIAT!
„Spunei unui om sa pazeasca o usa si devine Atotputernic”…
Ma bucur c-am revenit pe blog … sper sa ma bucur insa ca si el sa se bucure de atentia voastra.

Stiu ca se scrie „Femeie de Serviciu”, dar am scris „Femeie de Servici” pentru o marca de ironie…

 
 

14 răspunsuri la „E Dumnezeu! Incredibil!

  1. Rawl

    15/04/2009 at 17:00

    Te aprob intotalitate….Aia e o scarba de om ,cik nici printre femeile de servici nu e suportata.
    Poi sunt unele asa cuminti de nici nu comenteaza in fata ta,ba chiar vor sa te ajute cu ce pot ,dar aia e….
    Si app s’ar putea sa se schimbe directoru poate d’aia nu ti’a zis nmk ;))k de obicei nu stau lucrurile asa 😉

     
  2. schaduw3

    15/04/2009 at 18:03

    Pai cine sa o suporte pe aia… E paranoica sau rea dar SIGUR, INSUPORTABILA!
    Da, sa stii … asa e Femeia de Serviciu de pe etajul meu … da asta nu domne … mai bine sa-ti dea o flegama :-w.
    Nu … ca eu n-am avut „suparari” cu Directorul… Si Profa de Chimie 😕 … Au fsot chiar OK toti… Numa’ aia asa…

     
  3. adytzza

    15/04/2009 at 18:06

    asa sunt toti portarii si femeile de serviciu… si eu stiu pentru ca atunci cand mergem la fotbal, nu ne lasa sa jucam nici pe teren.
    Insa sa iti spun o chestie. Uneori si directorii gresesc. Noi am intrebat-o pe dna director daca putea juca in weekend fotbal si dansa a zis ca da insa
    nu a anuntat si portarul de servici. Si cand ne-am dus in weekend la fotbal, nu am putut intra pentru ca cel care era la poarta o tinea una si buna pentru ca dna directoare ii zisese sa nu lase pe nimeni…
    In fine… aici oricum e o discutie degeaba. Nu inteleg de ce din cele trei curti ale scolilor din oras in niciuna nu ai voie sa joci un fotbal? Toti
    te trimit pe stadion, unde pe cel mare nu ai voie sa joci, iar pe celalalt si pe terenul de bitum ai toate sansele sa iti rupi picioarele…

     
  4. schaduw3

    15/04/2009 at 18:10

    Deci cred ca au un complex sau asa ceva … Sau sunt cretini … Zisai eu „Dai o usa si o sa fie Cel mai smecher” … La FB nu ma lasa portarul … da tiganii ii lasa sa intre sa bage teroarea … Bun Bun!
    Pana la urma e si o greseala a societatii … in sensul ca toti suntem tratati la fel ca niste criminali de rand … Astia sunt prea narcisisti … nu stiu sa deosebeasca oamenii…
    Zisai eu … nu te lasa … de parca le-a concesionat Guvernu cutile Domne! ~X(…
    Si la stadion … alti dobitoci ! Pe terenul mare … nu Domne ca nu esti primarul … iar pe alelate vb ta … iti rupi picioarele…
    Aici totul „e sa fim SMECHERI” … NU sa facem lucurile „cu cap”…

     
  5. var'ta

    15/04/2009 at 18:13

    da mah,asa-s ele…atunci cand am venit vinarea aia la scoala pt
    matematica mi-a sarit si mie in cap ca de ce nu maturam clasa bine
    ca ii face d-na stan observatie:|…de parca n-ar fi datoria ei sa mature,
    iar atuni cand a trebuit sa maturam noi putea macar sa se uite daca am facut
    bine sau nu,ca doar era si a doua zi inspectie…in fine:))..app,era “femeia de serviciU”;))

     
  6. schaduw3

    15/04/2009 at 18:18

    Deci cu „Femeia de Serviciu” de pe etaj inca nu am probleme … a fost femeie de treaba … si cand am fost de servici … si etc…
    Da mai sunt si vreo 2 sau 3 … care jur ca merita sa faca flotari cu elefanti in spate … si daca n-ar putea sa cada in „Tepele lu’ Vlad Tepes”…
    Multumesc pentru corectura.(S-a rezolv).

     
  7. Mada :D

    15/04/2009 at 18:20

    =))=))=))glumesti:O:O
    paranoia…d`aia alergai tuh afara;))
    exa femeie de servici de la noi e cea mai tru:X:X
    deci rad shi akm=))

     
  8. schaduw3

    15/04/2009 at 18:26

    Nu … nu glumesc (din nefericire).
    Paranoia sau Rautate sau Ingalare, dar sigur PROSTIE!
    Eu alergam afara ca nu puteam sa ma enervez cu nebuna… Am un defect … „Nu prea imi place sa fiu nesimtit sau sa ma cert…” .(mai ales cu oamenii „mai invarsta”). Si in general imi place sa alerg afara, iubesc frigul… Si aerul proaspat… Dar azi aveam nevoie sa alerg in sala… Pentru ca am niste probleme de sanatate … si nu trebuia sa trag curent … Da’ cu cine sa te intelegi ?
    Aia de e la voi acum a fost la noi … e o turnatoare infecta … Merita injectia letala… Bine ca am scapt de ea. Am incurcat-o de cateva ori din cauza ei… Ea se crede mare VIP.
    De ce razi „si acum” ?

     
  9. Iuli

    16/04/2009 at 13:02

    astea sunt niste viermi. trebuie sa tipi un pic la ele si sa le dai cu flit. o sa te lase in pace. eram intr-a saptea parca si m-am luat io in gura cu fumeia de servici ca vezi doamne facusem mizerie in clasa si nu vroia sa stranga. a chemat-o pe directoare si aia a zis ca o da afara daca nu face curat. punct.

     
  10. schaduw3

    16/04/2009 at 13:42

    Imi amintesc faza … dar atunci era „nou-angajata” si nu „era foarte pe bune” mai ales cu Doamna Adjuncta :-?…
    Viermi viermi … dar acum nu stiu daca mai merge „asa” … Cel putin cu „asta” care m-a enervat pe mine :-?.

     
  11. Iuli

    16/04/2009 at 18:34

    vorba dirigii: „timpu’ trece, leafa merge”. o doare la basca practic.

     
  12. schaduw3

    16/04/2009 at 18:35

    Cam asa … de fapt … Exact asa. Da totusi, daca cineva ne da bani „practic usor” … Noi de ce sa fim porci ?

     
  13. Iuli

    16/04/2009 at 18:41

    pai spiritu uman mereu vrea mai mult.

     
  14. schaduw3

    16/04/2009 at 18:42

    Ah … intradevar … e bine sa vrei mai mult … da depinde si de ce vrei …
    Deci unii sunt chiar inumani …

     

Lasă un răspuns

 
