RSS

Ma oftic…

29 Mar

Pentru prima oara in viata pot sa spun ca simt sentimentul si in cap si in inima … Si… Nu stiu, sunt trist … sunt demoralizat…
O singura intrebare imi rasuna parca mai puternic si mai demoralizatoare… „De ce eu?” sau „De ce nu poti face ceva ce iti doresti din toata inima?”
Oare de ce m-am nascut aici? In Romania? Intre niste oameni care nu stiu sa te aprecieze … intre niste oameni care fac legea mai rau ca in „Comuna Primitiva”… Aici „in stilul romanesc” … unde nimic nu se poate numi Etic … sau Frumos sau Ceva care face parte din sfera spirituala a „Impresionismului”…
Zile precum azi … ma fac sa pot spune si sa imi pretuiesc viata … Asa cum se pretuieste totul „pe aici” … Mult sub pret, aproape de 0. Se spune ca ce nu stii nu te poate ranii … E posibil sa fie asa… Dar Adevarul trebuie sa-l stii … doar daca nu vrei sa traiesti intr-un balon… Inteleg sa nu pot sa ma plimb in BMW sau cu ATV-ul …sau sa merg sa vad un meci de HB odata la un an … inteleg sa stau „jos” cand trece „un ghertoi in degradeu de jeg”… Dar nu inteleg de ce trebuie sa mi se i-a tot … pana si pasiuniile …pana si sentimentele… pana si vointa … pana si ratiunea … TOT – Ma simt MORT!
Nu inteleg de ce aia de la Franceza ma chinuie … sa invat o limba care nu ma atrage si nu are niciun impact asupra mea… Nu inteleg de ce nu pot invata Ceea ce imi trebuie, ceea ce vreau sa fac, ceea ce vreau sa traiesc… Nu inteleg de ce daca e mama in parlament … trebuie sa se dea o lege sa iau eu numai 10 la scoala… Nu inteleg coruptia asta groteasca/imorala/batjocoritoare… Asta e viata ? Asa vrem sa traim ? Eu unul sunt satul de „mizerii cu fitze si cu tupeu” … Nu stiu daca ma mai pot abtine mult … Sunt om, am limite … si trebuie sa le depasesc sa aflu cum e dupa… desii am idee… Poate o sa fie si momentul ala in care sa ma intrebi „Ne batem ma?” si eu sa raspund afirmativ … de data asta nu mai pierd … pentru ca sunt un om „la capatul puteriilor” si tipul asta de oameni sunt cei mai periculosi… Am deviat … imi pare rau … ideea cu „Fitze/Mizerii/Jegosi” o dezbatem in alt post…
Revenind la sentimentul dominant demoralizant… (pentru mine). Altii n-o sa dati 2 bani pe mine/ pe ce zic/ pe ce scriu…
Imi pare rau ca ma repet … dar „de ce m-am nascut in Romania?” … Nu puteam sa fiu si eu un „pui de hitlerist”? nu puteam oare sa ma nasc la „Hamburg” sau in Kiel … sau la Zagreb ? Oare nu se putea sa port eu tricolul asta ? Numarul 20 Nu imi pare nici la 2 metri si nici la 106 kilograme … Imi pare ca (seamana la corp) oarecum cu mine… Oare parintele lui e Karabatic sau Balic …? Oare vreo raza divina l-a ‘nascut’ la Kiel ? sau e pur si simplu un german care traieste intr-o tara civilizata si care face ceea ce ii place? Oare si la el in echipa … daca are un parinte mai multi bani … sau ii place antrenorului mai mult de altu … el (20) nu joaca daca e mai bun ? Bineinteles ca nu… Aceste chestii – sunt in Romania.
Da oare Baiatul astaLink o fi jucat poker cu DESTINul de are Minge SELECT(S-a jucat cu ea la Mondiale); Stabil Carbon(Penultimul Model de la Adidas – ii poarta si Karabatic – Jucatorul nr1 al Lumii ) si Antrenor personal… ?
Imagini INCREDIBILE pentru Romania si pentru mine … Nici macar la Steaua (cel mai reprezentant club de HB al Rom) nu poti gasii macar 2 lucruri pe care le are baiatul asta…
Img1
Img2
Img3
Img4
Sa fi la juniorii lui THW Kiel si sa ai site propriu REPREZENTATIV „THWKIEL.COM” ! Desii echipa e pe 6 … in clasament oficial de juniori ai Germaniei … se bucura si de atentie media…
Pana si Programul de Antrenament al clubului il prezinta siteul:
Trainingszeiten(Antrenamente)
Dienstag(Marti) 18:00 – 20:00 Uhr Sala -> Helmut-Wriedt-Halle
Mittwoch(Miercuri) 19:30 – 21:00 Uhr Sala -> THS Halle
Donnerstag(Joi) 18:00 – 20:00 Uhr Sala -> Helmut-Wriedt-Halle
Freitag(Vineri) 18:00 – 20:00 Uhr Sala -> Russee

Vedeti oameni buni despre ce e vorba ? Despre vise spulberate … Despre realitatea crunta care te face K.O. la fel ca Tyson… Nu mai pot spera la nimic…
Imi pare rau ca m-am nascut „in Romania”… Sper sa realizez totusi ce mi-am propus …

 

6 răspunsuri la „Ma oftic…

  1. Lithium

    29/03/2009 at 10:48

    ce e neetic e ca stai si te gandesti cateodata ca „ba! io am fost in viata anterioara un om care a fost un mare invatat, si care nu a avut nevoie de nicio sluga pe vremea aia.”. io unul ma mai intreb cateodata „de ce nu pot fi intr-un univers paralel unde toate sa mearga bine?”. toata treaba e sa te simti bine in pielea ta. e cel mai bine sa nu iti doresti sa fi CINEVA, ci sa fi TU INSUTI. Asta e un lucru mare. Oricum, sper sa poti sa realizezi ceea ce ti-ai propus. Sunt sigur ca daca ai prietenii aproape si o imbratzishare de la o anumita persoana poti sa treci peste toate. „CU RABDAREA TRECI SI MAREA”, si da.. asa e!

     
  2. schaduw3

    29/03/2009 at 12:26

    Eu trebuie sa ma gandesc la faptul ca sunt mult prea departe si „mic” sa aujung cel putin in urmatorii 20 de ani undeva in HB… Abia ma chinui sa prin un club…
    Si de ce ma chinui ? Pentru ca sunt romana si pentru ca in tara asta nu poti face nimic… NU ma simt bine asa cum sunt. Nici macar nu sunt asa cum par. Urasc sa mi se i-a ce e al meu. Nu mai suport nesimtirea si coruptia de „aici”. In Romania e greu sa speri … pentru ca pari pueril… si asa e. In general trebuie sa te descurci singur!(la mine asa e, din nefericire)
    Dar cu ce crezi ca a fost mai bun ala care are nr 20 ?
    E mai bun pentru ca vrut si a avut conditii sa-si realizeze visul… Eu ?! La mine incepe sa se cam duca naiba de tot… Asta e Romania si oamenii ei.

     
  3. adytzza

    29/03/2009 at 23:10

    sa inteleg ca toata chestia asta are legatura cu handbalul? 😦 … nu stiu ce ai patit concret, banuiesc… si crede-ma ca imi pare foarte rau!
    stiu cum e sa muncesti, sa tragi tare, si apoi sa vina un „papagal” cu „banu” sau cu „numele” si sa se aseze in fata ta !
    cat despre romania… mie mi-e scarba! am spus-o de atatea ori si o mai spun. si pe fiecare zi ma scarbesc si ma rau !
    intr-un moment de furie i-am zis cuiva ca daca as avea ocazia sa ma usurez din avion peste tara asta as face-o… apoi cand m-am calmat, m-am gandit un pic si am ajuns la aceeasi concluzie!
    si stii, eu mai am o vorba ! singurul defect al nostru este ca ne-am nascut in romania! rahat …

     
  4. schaduw3

    08/04/2009 at 09:29

    Nu … nu e legat doar d HB… E legat de tot ce vezi in fiecare zi… Papagali/nesimtiti/nenorociti… Imoralitate/Prostie … TOATE.
    N-o fi singurul defect, dar SIGUR, e CEL MAI MARE!

     
  5. Andu;)

    02/05/2009 at 22:24

    Acu vezi inca unu din motive pentru care nu suport handballu….;) nu ca nu imi place.. NU IL SUPORT … si imi aduc aminte de momentele alea cand rupeam portile si toti ziceau: BRAVO MA… ca dupa aia sa imi dau seama ca totu a fost un mare 0… nu se merita sa faci nimic in romania:Do iei prea personal.. si ii dau pro lu Lith;)… undeva ai zis ca numaru 20 seamana la corp cu tine.. negativ.. in primu rand… antrenamentu care la avut probabil de la 9-10 ani ia format o musculatura si o rezistenta aparte 2. pozele sunt facute din o parte si marimea nu se observa bine… si 3.. pentru ca e la o echipa mare inseamna ceva… inseamna ca a avut mult talent.. dupa cum vezi si tu sunt jucatori de mare valoare care nu fac nimic.. sfatu meu… lasate si tu… pierzi viata iti zik din proprie experienta… gandestete inca odata ce iti doresti cel mai mult in viata…parerea mea.. zici ca esti matur… da asta e o copilarie…pt k NU POTI FACE NIMIC IN ROMANIA.. aproape nimic.. exceptie furatu…ajungi orice cu el:D;)

     
  6. Schaduw3

    02/05/2009 at 22:44

    Daca as fi fost in locul tau nu m-as fi lasat NICIODATA!
    Legat de ce iti amintesti … Ala nu era HB … Prea putine se puteau numi antrenamente. „Show”-uri poate.
    Pentru mine talentul e INEXISTENT! N-am avut niciodata talent la asta … Doar ca am avut vointa mai mult ca altii.
    Sa ma LAS ? Si sa fac ce … sa fiu olimpic la mate sau la CS ?! Nu glumesti? In primul rand HB trebuie sa ma lase pe mine … eu nu pot.
    In general ma cam abtin sa fac remarci legate de mine … ca „lumea” zice ca sunt „Arogant” … si nu e deloc asa. Deci mai bine sa vorbeasca si sa creda lumea… Nu oricine ma cunoaste. Si inca ceva… daca esti mereu modest esti luat de prost in 90% din cazuri.
    In Romania?! Cine a zis ca vreau sa mor aici ?
    Asta nu e locul meu si nu e timpul meu.

     

Lasă un răspuns

 
