RSS

Lucrare, Lucrare, de 3 ori Lucrare!

28 Mar

„The Killer of the killers, the revenger” s-a intors… Tare ma amuza acum replica :)), dar imi place. E din „The Crow” :-??(pentru cine intereseaza).
A trecut o vreme… multe nu s-au prea schimbat… Parlamentarii au ramas grasi si inculti … I.L. Caragiale e tot la moda, Prietenii tot prieteni, scoala tot scoala, „famelia” la fel … Coana Joitica tot n-a aparut :-?: „Toate bune si frumoase”. M-a cam innebunit „O.S.P”-ul … Unii s-au apucat chair de copiat … „Pouvre, Pouvre Pussicat” =).
Ca noutati … mi-am schimbat niste pareri … am vazut niste adevaruri … mai multe chestii … Recomand de asemenea sa va uitati la Zeitgeist: The Movie si Zeitgeist: Addendum.
Totodata … vreau sa aduc si scoala in „vizor”, daca tot am trecut pe aici… E cam Purgatoriu pe acolo … La Romana … Lucrari pestre lucrari(cred ca cifra se apropie de 5, daca nu ma insel). La matematica ne apropiem de fatidica cifra 3;). Cam la toate materiile „Se vrea lucrare” … sau s-a dat.
In ultimul timp am gasit si eu un om caruia ii sunt profund indatorat … chiar nu ma asteptam la gestul lui … E bine si incurajator ce mi s-a intamplat. Sper sa-l ajut si eu intr-o buna zi …
In rest ce sa va spun … Sa ne vedem sanatosi la „nationala” ;): Voi in tribune si eu pe teren :).

 
8 comentarii

Scris de pe 28/03/2009 în Idei, Original, Scoala, Sport, Surprize

 

8 răspunsuri la „Lucrare, Lucrare, de 3 ori Lucrare!

  1. Rawl

    28/03/2009 at 00:12

    Vad ca ai planuri mari nu alta …Lucrarile trec notele raman ;)) Noi sa fim sanatosi :> si sa ne vedem la nationala cum zici uh 😀 …

     
  2. schaduw3

    28/03/2009 at 00:19

    Sigur ca e mai imp HB decat lucrarile ;)). Intotdeauna va fi :).

     
  3. var'ta

    28/03/2009 at 00:35

    da bah..m-am obisnuit cu lucrarile:-j…o sa fiu la nationala in tribunee>:D

     
  4. schaduw3

    28/03/2009 at 00:37

    Si eu m-am cam obisnuit…
    La nationala ;)) … Nu pot spera ca echipa mea de club sa fie mai „celebra” decat nationala … Cine stie unde ma duce DESTIN-ul sau daca „Se baga”. Sper sa reusesc…

     
  5. Lithium

    28/03/2009 at 11:42

    curat lucrare! s-a dus dracului scoala. daca inainte veneai de placere acuma vii ca te obliga careva. tare as vrea sa vad pe cineva care sa-mi demonstreze opusul.

     
  6. schaduw3

    28/03/2009 at 11:50

    E greu de demonstrat opusul desii ar trebuii sa fie usor… LA SK vin ca vreau eu … sa inv in principiu… Dar s-a trecut la un fel „de armata” … Uniforme/camere/gardieni/amenintari :-??. Cam asta e cu SK … nasol…

     
  7. adytzza

    28/03/2009 at 13:53

    ahhh…daca va spun ca eu ma duc la scoala de placere… oare m-ati crede? :)))
    acum vorbesc serios… la ce scoala se face pe la noi pe la liceu, acum in clasa a 12-a, ma duc de drag… :))) … bine, sunt si unele mici exceptii! ;))

     
  8. schaduw3

    28/03/2009 at 13:56

    Da … eu cred pentru ca au existat si la mine zile cand ma duceam de drag… Dar din nefericire vremurile s-au mai schimbat un pic… Si toti ziceau ca a 8a e lejera(profii) … Totusi mie mi s-a parut mai grea a 7a… Sper sa revina vremurile cand sa mergem de drag la SK…

     

Lasă un răspuns

 
