RSS

Criza … Ce inseamna ea ? (pentru „noi”)

15 Mar

Poate ati auzit … cuvinte precum „recesiune”, „criza financiara”, etc…
Ce inseamna mai exact pentru noi ? Pai inseamna ca va trebui sa renuntam la fitze … si eventual sa mancam „iaurt cu paine” cum ar zice Mircea Badea… Da, „oameni buni” rugativa sa i se „faca cuiva mila de noi” ca altfel … O sa fie greu … Stiu ca nici macar 20% dintre voi nu au idee despre „treburile interne ale acestei tarisori”… Da, suntem prea ocupati sa ne uitam la poze pe Hi5 … eventual sa mai punem una sa vina repede „lumea” sa comenteze… Degeaba esti eminent la Fizica daca in ratiunea si in constiinta ta sunt numai Hi5, haine de nu stiu care si sa fi „jmjm3k3rA”… S-o lasam ca n-are rost…
Vorbea de Criza … mare lucru n-as avea de ce sa va spun pentru ca „va plictisesc :-@” si nici n-as paria ca intelegeti …
In schimb va pot spune ca s-ar putea sa vina niste vremuri cand n-o sa mai mancam toata ziua de la Fast Food si nici n-o sa mai fim cu o ingalare asa mare … cu superioritatea asta tampita, fara nici un pic de noima… Doar rugativa sa nu vina vremurile alea…
Si poate vedeti si voi care e „OM” si care „e degeaba” … Sau nu … Asta e aproape un pariu pierdut … Pentru „unii” o sa fie fatal candva…

 
16 comentarii

Scris de pe 15/03/2009 în Uncategorized

 

16 răspunsuri la „Criza … Ce inseamna ea ? (pentru „noi”)

  1. Rawl

    15/03/2009 at 21:27

    Mai u ai dreptate da suntem copii … io unu prefer sa nu ma gandesc la ce o sa fie … k o sa fie vremuri grele sau bune asta e o sa vedem atunci pana una alta cred ca ar fi bine sa ignorom cuvantu „criza” chiar dak ne afecteaza si pe noi …
    E parerea mea …daca nu’ti place asta e ;)))

     
  2. schaduw3

    15/03/2009 at 21:33

    „Copii” … si eu cred ca posed inca statutul acesta… O fi bine, o fi rau … Eu copil nu mai sunt…
    Nu sunt semne bune DELOC! „Criza” e facuta si de „grasii aia infecti din parlament/justitie/procuratura/presedintie/ si orice domeniu” … Si cik ei sa ne scoata din criza … Ce gluma proasta ! Sper sa „n-avem treaba”…
    Buna anecdota ;)).

     
  3. Lithium

    15/03/2009 at 21:36

    criza asta nu stiu cat e de reala. consider ca:
    1. praf in ochi sa mareasca salariile etc..
    2. si-au dat seama ca s-a furat prea mult in guvern si e cazu sa repare asta, prin criza

     
  4. schaduw3

    15/03/2009 at 21:39

    Oooo prietene … cand luam imprumut de la FMI e mult mult mai grav… Cand 500.000 de oameni isi pierd locurile de munca … crede-ma ca nu e de gluma …
    Din nefericire stiu mai multe decat vreau despre „trebusoara asta”…
    Si daca ar fi falsa criza … tot naspa ar fi de noi …
    Multumesc pentru atentie prieteni :)!

     
  5. Grifraz

    15/03/2009 at 22:20

    Criza defapt nu vine de la faptul ca nu ar mai fi productie ca e destula si o sa se manance de la fast food si o sa vie hi5-uri si jmekeri dastia de mana a doua chiar mai multi ca inainte deoarece eu pot paria ca criza asta nu mai tine mult (ca deh ea vine de la Sua si Rusia ca nu vor sa mai importe nimic) si totul o sa fie „la fel ca in paradis” cum a fost si pana acum.O sa se fure si o sa fie hoti ca pana la urma asta suntem,o natie de hoti si smecheri si sa ma contrazica ala care nu a copiat niciodata.

     
  6. schaduw3

    15/03/2009 at 22:24

    Nu stiu daca mi-as dorii sa s continuie cu toata nesimtirea asta … dar parca nici criza nu-mi place…
    Da ?! Te contrazic eu „ala care n-a copiat NICIODATA!”. NU suntem o natie de hoti si nici de smecheri … nu suntem doar „noi” … Incep sa cred din ce in ce mai mult ca Hitler n-a fost nebun in legarura cu „Rasa Pura”… Doar ca el lua natiunea … eu iau oamenii…
    Esti asa cum vrei si poti … nu asa cum e natiunea…

     
  7. Lithium

    16/03/2009 at 08:49

    da, dar tu nu esti Hitler.

     
  8. schaduw3

    16/03/2009 at 09:57

    Nici nu trebuie … imi place sa fiu original …
    Dar ziceam ca ideea de „Rasa Pura” el a dat-o… dar sub alte conditii.

     
  9. var'ta

    16/03/2009 at 23:21

    CRiza:|….eu o concep ca subiectul tuturor discutiilor..una doua -criza:|…da-o in crizele ei de criza…cred ca o sa aud mult timp de cuvantu’ asta de acum incolo,da’..incep sa ma obisnuiesc,chiar daca in viata mea nu s-au schmbat lucruri:-??si totusi,nu cred ca merita sa „dezbatem” subiectu’

     
  10. schaduw3

    17/03/2009 at 11:08

    Eu nu spun la fel ca altii „Azi ploua din cauza crizei sau au mai murit 20 de oameni din cauza crizei”… Nu … vorbesc serios, ceea ce am scris e mai mult o satira pentru astia cu fitze maxime, am incercat sa ii fac sa gandeasca putin … dar oricum cred ca ma zbat degeaba … De aceea am si numit postul „(pentru “noi”)”.

     
  11. adytzza

    17/03/2009 at 11:09

    Confundati treburile. Criza din tara noastra nu are nicio legatura cu guvernantii sau cu parlamentarii. Ea e o parte din marea criza mondiala care a plecat din SUA, de la oamenii bogati. Va spun asta pentru ca vad mai sus ca incurcati un pic lucrurile… Parlamentarii nostri fura fara rusinare din ‘90 si nu a fost nicio criza…

     
  12. schaduw3

    17/03/2009 at 11:39

    Pai in post … nu cred ca am confundat nimic… Si nici nu confund … Stiu ca aceasta criza „vine de peste ocean”… Am auzit ca filmul Zeitgeist are cateva explicatii si raspunsuri bune… As vrea sa-l vad azi:-?. Eu cred ca are ceva legatura … in sensul ca ei o adancesc pentru oamenii de rand…
    Repet … n-am de gand sa „analizez politic si nu mai stiu cum „criza”” … Doar dadeam asa o impresie pentru cine mai citeste … nu neaparat sa lase comentariu … sa aiba o idee cam cum ar putea fi in viitor…

     
  13. Lithium

    17/03/2009 at 11:41

    zeitgeist analizeaza in mare parte 9/11. criza mondiala este dezbatuta pe larg in zeitgeist addendum, insa ai sanse sa te plictisesti.

     
  14. schaduw3

    17/03/2009 at 11:43

    Stai linistit ca le am pe ambele ;).
    E posibil … dar vreau sa le vad… Sper sa am timp…

     
  15. ad94

    16/04/2009 at 20:21

    criza…mmm…nu m-am gandit pana akm…..o sa treak shi asta:P

     
  16. schaduw3

    16/04/2009 at 20:30

    Criza trece … repercursiunile RAMAN :(…
    Si mai teama imi e de imprumutul la FMI :(…

     

Lasă un răspuns

 
